super tilbud på øreringe fra Lounika

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. maj 2011

patella

hej piger..

jeg har ca 150 par øreringe tilbage i nu.. så derfor skal i have et super tilbud....

10 par for 100,-

du kan ønske guld eller sølv eller blandet også får du 10 par unike ørerineg i blandet modeller og farver...

min normal pris er 90 kr pr par

så dette er et super tilbud for nu skal der ryddes op inden lille manden kommer til verden og ved at købe mine totalt billige smykker hjælper i mig med at opfylde min drøm om at lave baby værlse som jeg ikke pt har råd til..

Jeg vil sandelig også gerne have 10 par Har du stadig nogle tilbage? Det må gerne være 7 guld og 3 sølv (helst ingen ugler)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

SiLiMiMa

hej.

Jeg er også interesseret! Går ud fra, de er nikkelfri osv??

Anmeld

12. maj 2011

lounika

patella skriver:

Jeg vil sandelig også gerne have 10 par Har du stadig nogle tilbage?

sende dig en privat besked... tja der nok ved at være tømt ud men så laver jeg dem så alle får det der bestilt

Anmeld

12. maj 2011

lounika

SiLiMiMa skriver:

hej.

Jeg er også interesseret! Går ud fra, de er nikkelfri osv??

hej.. ja det kan du tro de er 100% det er kriugrisk stål belagt med guld eller sølv...

Anmeld

12. maj 2011

patella

lounika skriver:

sende dig en privat besked... tja der nok ved at være tømt ud men så laver jeg dem så alle får det der bestilt

Åh dejligt - jeg er ikke hjemme igen før i aften, så jeg svarer dig nok først senere - men jeg er meget interesseret... (ved ikke om du så jeg rettede mit indlæg ovenover, til at jeg gerne vil have 7 guld og 3 sølv og ingen ugler)

Anmeld

12. maj 2011

Lou87

lounika skriver:

ja det har jeg også   har du set mig der da

hihi nope..
men var mere om vi ku handle over der, da jeg har nogle penge stående derinde.. for så vil jeg godt ha 10 par for 100

Anmeld

12. maj 2011

SiLiMiMa

lounika skriver:

hej.. ja det kan du tro de er 100% det er kriugrisk stål belagt med guld eller sølv...

super hvad skal du vide? sætter du selv noget sammen eller hvordan?? er mest til sølv...

Anmeld

12. maj 2011

lounika

SiLiMiMa skriver:

super hvad skal du vide? sætter du selv noget sammen eller hvordan?? er mest til sølv...

sender dig en privat beske

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

lounika skriver:

fik jeg sendt dig en besked??? du kan saktens købe 10 par men blev ui tvivel om jeg fik sendt dig en besked

nej, har ikke fået en besked

Anmeld

12. maj 2011

lounika

Lou87 skriver:

hihi nope..
men var mere om vi ku handle over der, da jeg har nogle penge stående derinde.. for så vil jeg godt ha 10 par for 100

jamen det kan vi da godt gøre du skriver bare på en a mine anonser.. jeg skal lige ind og have taget nogle bilder om lidt så skal lige i noget tøj mm så laver jeg en anonse til dig der inde så du nemt kan finde den kan vi gøre det sådan ?? er nok tilbage til middag passer det dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.