Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vinker skriver: Ja jeg ved godt at jeg skulle ha sagt til hende at det ikke var mit job at finde en afløser for mig. Det er sidste gang jeg lader hende udnytte mig på den måde
Ja jeg ved godt at jeg skulle ha sagt til hende at det ikke var mit job at finde en afløser for mig. Det er sidste gang jeg lader hende udnytte mig på den måde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: Ja det skal du.. Du kan også godt sige til hende at det var sp uprofessionelt den måde hun taklede din sygemelding på og at det langtfra er dit ansvar at butikken fungere. Men det kan sagtens blive fagforeningens ansvar at få hende til at fungere ordenligt og efter rylerne overfor hendes personale...
Ja det skal du.. Du kan også godt sige til hende at det var sp uprofessionelt den måde hun taklede din sygemelding på og at det langtfra er dit ansvar at butikken fungere. Men det kan sagtens blive fagforeningens ansvar at få hende til at fungere ordenligt og efter rylerne overfor hendes personale...
ja for det værste er jo at de går udover de andre piger når en melder sig syg, og dét kan jeg bare ikke li. Tanken om at Karina sikkert står selv i butikken gør mig ked :(
wow... hold da op en opførsel!!!!
Altså sådan nogle ting hører jo med når man har butik! Så må de selv træde til hvis der mangler folk.. sådan er det bare!!!
God bedring til dig Rikke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128