Hun er bare så egoistisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Vinker

Lilac skriver:

Det lyder godt nok belastende! Helt ærligt, folk melder sig s** da syge alle steder, og sådan er livet bare - get over it!

det var jo ligesom da jeg var sygmeldt pga operationen i hånden. der ringede hun jo også for at høre om jeg ikke kom på arbejde før tid - kun fordi hun gerne selv ville have fri og ikke orkede at arbejde!!

ej men så gå dog på pension kvinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Nej det er fismer ikke okay det der Rikke!!!

Man KAN altså blive syg, sådan er det! Og så skal arb. giveren bare sige "nå okay, det er jeg ked af at høre" slut prut!

Og nej, selvfølgelig skal du da ikke ligge og ringe efter en afløser!

Anmeld

11. maj 2011

Sabina & Simone

Vinker skriver:

og jeg havde endda ikke nummeret på hende der har fri, men det ville Jette åbenbart ikke lige give mig. Nej nej. Jeg måtte ringe til hende der nu skal være alene på arbejde og få nummeret af hende - Er det ikke groft!??

Det er da bare så svinsk. Jeg havde sq skrevet til hende at jeg ikke var i stand til at kontakte hende, da jeg ikke havde nummeret.

Anmeld

11. maj 2011

Lilac

Vinker skriver:

det var jo ligesom da jeg var sygmeldt pga operationen i hånden. der ringede hun jo også for at høre om jeg ikke kom på arbejde før tid - kun fordi hun gerne selv ville have fri og ikke orkede at arbejde!!

ej men så gå dog på pension kvinde!

Det er da for langt ude!!! Hendes problem er jo ikke dit problem - du er jo ansat under de og de vilkår og har jo som alle andre ret til at være både syg og sygemeldt!

Anmeld

11. maj 2011

h_bernie

Vinker skriver:

og jeg havde endda ikke nummeret på hende der har fri, men det ville Jette åbenbart ikke lige give mig. Nej nej. Jeg måtte ringe til hende der nu skal være alene på arbejde og få nummeret af hende - Er det ikke groft!??

jo det er virkelig groft. I min tid i butik, så ville det aldrig forekomme. Det er jo ikke dit job at få tingene til at hænge sammen. Besynderlig holdning.

Anmeld

11. maj 2011

Vinker

Sabina & Simone skriver:

Det er da bare så svinsk. Jeg havde sq skrevet til hende at jeg ikke var i stand til at kontakte hende, da jeg ikke havde nummeret.

sagde også til hende at jeg jo ikke havde hendes nummer, men nej nej jeg kunne da bare ringe til hende den anden. men senere har jette jo selv prøvet at ringe til hende der har fri for at lokke hende på arbejde (heldigvis uden held!)

Anmeld

11. maj 2011

Vinker

Lilac skriver:

Det er da for langt ude!!! Hendes problem er jo ikke dit problem - du er jo ansat under de og de vilkår og har jo som alle andre ret til at være både syg og sygemeldt!

er helt enig med dig! og brokker hun sig til mig når jeg kommer tilbage, ja så skælder jeg hende ud for dét er bare dråben!

Anmeld

11. maj 2011

Vinker

h_bernie skriver:

jo det er virkelig groft. I min tid i butik, så ville det aldrig forekomme. Det er jo ikke dit job at få tingene til at hænge sammen. Besynderlig holdning.

og dette er så kun en lille smagsprøve på hvordan hun er.....

Anmeld

11. maj 2011

JustAnotherName

Dårlig stil

Men det skal du i virkeligheden ikke gå og føle skyld over (selvom det er svært at undgå, I know!) ....Det er jo DERES problem (deres biks, deres tab!). Og er man syg, så er man sq SYG!!

Så plej du nu dig selv, og slå hendes frisør og madklubs dilemmaer langt væk fra dig. De vedrører ikke dig. Og det er super ringe af hende, at hun ikke tager et større ansvar selv. Det burde da være i hendes egen interesse.

Rigtig god bedring til dig 

Anmeld

11. maj 2011

Lilac

Vinker skriver:

er helt enig med dig! og brokker hun sig til mig når jeg kommer tilbage, ja så skælder jeg hende ud for dét er bare dråben!

sådan  Hun skal ikke have lov til at behandle folk på den måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.