Hun er bare så egoistisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Vinker

JustAnotherName skriver:

Dårlig stil

Men det skal du i virkeligheden ikke gå og føle skyld over (selvom det er svært at undgå, I know!) ....Det er jo DERES problem (deres biks, deres tab!). Og er man syg, så er man sq SYG!!

Så plej du nu dig selv, og slå hendes frisør og madklubs dilemmaer langt væk fra dig. De vedrører ikke dig. Og det er super ringe af hende, at hun ikke tager et større ansvar selv. Det burde da være i hendes egen interesse.

Rigtig god bedring til dig 

TAK Katrine!

Jeg er også helt rystet over hendes opførsel - det er bare uacceptabelt! Og brokker hun sig når jeg kommer tilbage så blir jeg gal for dét er bare dråben så!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Sabina & Simone

Vinker skriver:

sagde også til hende at jeg jo ikke havde hendes nummer, men nej nej jeg kunne da bare ringe til hende den anden. men senere har jette jo selv prøvet at ringe til hende der har fri for at lokke hende på arbejde (heldigvis uden held!)

så kan hun fand.. lære det... HA HA

Anmeld

11. maj 2011

Vinker

Sabina & Simone skriver:

så kan hun fand.. lære det... HA HA

ja men Jette tar alligevel ikke selv på arbejde hvis jeg kender hende ret. Nej nej hun lader da hende den anden stå ALENE!

Anmeld

11. maj 2011

Karo

Ja hun er da godt nok egoistisk.

Havde hun regnet med at du mødte op på arbejde selv om du er dårlig, bare fordi hun har en aftale

Min svigermor har jo også forretning, og er der sygdom så må hun jo selv afsted. Sådan er det bare, og har hun aftaler den dag så bliver de aflyst. Ellers skal man sku ikke have forretning, hvis man ikke kan klare det.

Anmeld

11. maj 2011

Vinker

Karo skriver:

Ja hun er da godt nok egoistisk.

Havde hun regnet med at du mødte op på arbejde selv om du er dårlig, bare fordi hun har en aftale

Min svigermor har jo også forretning, og er der sygdom så må hun jo selv afsted. Sådan er det bare, og har hun aftaler den dag så bliver de aflyst. Ellers skal man sku ikke have forretning, hvis man ikke kan klare det.

det var i hvertfald tæt på at hun havde bedt mig komme på arbejde alligevel. Hende der har fri idag har prøvet hvor hun har meldt sig syg, men blev bedt om at tage på arbejde alligevel. Men nu har vi fået forklaret hende at det må man altså ikke og hun skulle være glad for at der ikke var blevet taget kontakt til fagforeningen!

Anmeld

11. maj 2011

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

Nej det er fismer ikke okay det der Rikke!!!

Man KAN altså blive syg, sådan er det! Og så skal arb. giveren bare sige "nå okay, det er jeg ked af at høre" slut prut!

Og nej, selvfølgelig skal du da ikke ligge og ringe efter en afløser!

det er bare så langt ud altså - man kan da snart ikke andet end at ryst på hovedet....

Anmeld

11. maj 2011

sarahb

Omg..! Ja hva ka man sige, det er langt ude...
Og du skal slet ikk ringe til andre når du er syg og få baghold en til at gå op, det et hende der skal det så der skulle du ha takket nej tak.. Ko...!

Anmeld

11. maj 2011

Vinker

sarahb skriver:

Omg..! Ja hva ka man sige, det er langt ude...
Og du skal slet ikk ringe til andre når du er syg og få baghold en til at gå op, det et hende der skal det så der skulle du ha takket nej tak.. Ko...!

Ja jeg ved godt at jeg skulle ha sagt til hende at det ikke var mit job at finde en afløser for mig. Det er sidste gang jeg lader hende udnytte mig på den måde :(

Anmeld

11. maj 2011

Rosa

EJJJ hvor er hun streng! Jeg har selv arbejdet som receptionist på et hotel i 4 år hvor det var nøjagtigt ligeådan. Hvis man var syg skulle man selv ringe rundt til de andre og finde en afløser - og hvem har lige lyst til med et øjebliks varsel at droppe sin weekend og komme på arbejde?? 

Til sidst efter jeg havde sagt mig op døde min mands mormor, og da kunne jeg ikke få fri til begravelsen fordi det var med for kort varsel  Jeg tog afsted alligevel og lagde et åbent brev til mine kollegaer om at jeg havde forsøgt at finde en afløser, men at det ikke var lykkedes - men der var ikke specielt god stemning mellem mig og bossen den sidste gang... Havde jeg været medlem af en fagforening dengang så havde der været tusind ting at knalde dem for!!!

Anmeld

11. maj 2011

Vinker

Rosa skriver:

EJJJ hvor er hun streng! Jeg har selv arbejdet som receptionist på et hotel i 4 år hvor det var nøjagtigt ligeådan. Hvis man var syg skulle man selv ringe rundt til de andre og finde en afløser - og hvem har lige lyst til med et øjebliks varsel at droppe sin weekend og komme på arbejde?? 

Til sidst efter jeg havde sagt mig op døde min mands mormor, og da kunne jeg ikke få fri til begravelsen fordi det var med for kort varsel  Jeg tog afsted alligevel og lagde et åbent brev til mine kollegaer om at jeg havde forsøgt at finde en afløser, men at det ikke var lykkedes - men der var ikke specielt god stemning mellem mig og bossen den sidste gang... Havde jeg været medlem af en fagforening dengang så havde der været tusind ting at knalde dem for!!!

Det er bare for groft altså! Da jeg arbejdede i grillbar skulle vi også selv finde en afløser og nej det var ikke altid nemt!

Og ja den med begravelse er en rigtig træls en. Min kollega har lige været til 2 begravelser på 1 mdr og det gav også en masse ballade i butikken. Dét er bare mangel på respekt synes jeg!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.