Forvirret i mit lille hoved.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

metski83

Cherry_77 skriver:

Jeg krydser fingre for dig

Mange tak for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Cherry_77

Selv tak. Skal selv teste om et par dage. Håber den er der, men har  ikke så mange symptomer endnu...Men det er heller ikke altid man har så tidligt.

Anmeld

10. maj 2011

metski83

Cherry_77 skriver:

Selv tak. Skal selv teste om et par dage. Håber den er der, men har  ikke så mange symptomer endnu...Men det er heller ikke altid man har så tidligt.

Nej det er rigtigt. Syntes det er svært med alle de symptomer. Jeg har haft symptomer alle måneder, dog desværre uden resultat.

Men denne gang er første gang med udebleven mens.

Anmeld

10. maj 2011

Cherry_77

Ja, symptomerne kan være svære at tyde. Men det vigtigste symptom er udebleven mens.

Håber der er et par januar babyer på vej til os

Anmeld

10. maj 2011

metski83

Cherry_77 skriver:

Ja, symptomerne kan være svære at tyde. Men det vigtigste symptom er udebleven mens.

Håber der er et par januar babyer på vej til os

Ja præcis udebleven mens, men så er det bare så forvirrende når man så tester negativ.

Håber også af hele mit hjerte på en januar baby.

Vi må krydse alt hvad vi kan, så vi kan få vores Januar babyer

Anmeld

10. maj 2011

Cherry_77

Jeg kender det godt. Sidste måned gik jeg en uge over tiden og blev ved med at teste negativ.

Jeg har været gravid før, men mistede desværre Testede positiv, da jeg var 4+5 men prøvede heller ikke at teste før.

Håber virkelig vi har heldet med os i denne måned

Anmeld

10. maj 2011

metski83

Cherry_77 skriver:

Jeg kender det godt. Sidste måned gik jeg en uge over tiden og blev ved med at teste negativ.

Jeg har været gravid før, men mistede desværre Testede positiv, da jeg var 4+5 men prøvede heller ikke at teste før.

Håber virkelig vi har heldet med os i denne måned

Håber jeg virkelig også vi har

Anmeld

10. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

metski83 skriver:

Mange tak

Hvor sjovt, de siger ellers det er bedst om morgenen.

Men syntes det er fedt du så testede positiv om eftermiddagen.

Nu venter jeg lige et par dage, for at se hvad der sker.

Og krydser fingre inderst inde

Jeg tester også bedst om eftermiddagen. Håber for dig at den er der.

Anmeld

10. maj 2011

Anonym

metski83 skriver:

"Dejligt" med lidt NEGATIV energi, Tak for det. Og så for en anonym, hmmm

Det har intet med negativ energi at gøre.

Den enste grund til at jeg er anonym er at jeg ved flere folk herinde ikke kan tåle at få sandheden at vide, og det er jo lidt ærgeligt da det er præcist hvad du har brug for.

Jeg kunne, som mange andre, godt være en rygklapper, og sige, jamen du er da gravid, det er bare testen der måske ikke kan ses endnu.

Jeg synes det er  godt at støtte herinde, men desværre for de fleste ender det med at i gang på gang bliver skuffet over der ikke er de to magiske streger på den test. Jeg HAR været der selv i laaaaaaang tid, så kender alt til det, og alt til hvad du føler måned efter måned, lidt over tid, eller man har lidt kvalme, eller at ens mens er lidt anderledes end den plejer, ømme bryster og mange mange flere ting.

Derfor skrev jeg det som det er, du læser alt for mange ting i din krop hver måned, og tit ser du tegn der ikke er der måske eller søger efter forklaringer der ikke nødvendigvis er det, det gør mange der ønsker at blive gravide, intet nyt der:-)

Det har så absolut intet med negativ energi, jeg fortæller dig at det du gør, kan forhindre dig i at blive gravid, og hvis ikke, det så i hvert fald ikke gavne dig på nogen som helst måde i din søgen efter magien på pinden:-)

Så lad være med at tage det negativt, tag det som det er, et rigtig godt råd og så test igen om nogle dage som jeg også skrev.

Der er jo ingen herinde der ikke ønsker dig det bedste, du skal bare læse indlægget som det det er.

Men hvis du kun ønsker folk skal skrive at de tror du er gravid, så skal du formulere indlægget lidt anderledes:-) Du skriver du er forvirret, jeg prøver jo derfor netop at forklare dig hvad der sker:-)Så undskyd for det anonyme, men nu ved du hvorfor det netop er sådan.

Jeg ønsker du får en flotteste test, men gider ikke give folk falske forhåbninger, så lad os se og håbe at den er der, hvis ikke den her måned, så en af de nærmeste.

Anmeld

10. maj 2011

metski83

Anonym skriver:

Det har intet med negativ energi at gøre.

Den enste grund til at jeg er anonym er at jeg ved flere folk herinde ikke kan tåle at få sandheden at vide, og det er jo lidt ærgeligt da det er præcist hvad du har brug for.

Jeg kunne, som mange andre, godt være en rygklapper, og sige, jamen du er da gravid, det er bare testen der måske ikke kan ses endnu.

Jeg synes det er  godt at støtte herinde, men desværre for de fleste ender det med at i gang på gang bliver skuffet over der ikke er de to magiske streger på den test. Jeg HAR været der selv i laaaaaaang tid, så kender alt til det, og alt til hvad du føler måned efter måned, lidt over tid, eller man har lidt kvalme, eller at ens mens er lidt anderledes end den plejer, ømme bryster og mange mange flere ting.

Derfor skrev jeg det som det er, du læser alt for mange ting i din krop hver måned, og tit ser du tegn der ikke er der måske eller søger efter forklaringer der ikke nødvendigvis er det, det gør mange der ønsker at blive gravide, intet nyt der:-)

Det har så absolut intet med negativ energi, jeg fortæller dig at det du gør, kan forhindre dig i at blive gravid, og hvis ikke, det så i hvert fald ikke gavne dig på nogen som helst måde i din søgen efter magien på pinden:-)

Så lad være med at tage det negativt, tag det som det er, et rigtig godt råd og så test igen om nogle dage som jeg også skrev.

Der er jo ingen herinde der ikke ønsker dig det bedste, du skal bare læse indlægget som det det er.

Men hvis du kun ønsker folk skal skrive at de tror du er gravid, så skal du formulere indlægget lidt anderledes:-) Du skriver du er forvirret, jeg prøver jo derfor netop at forklare dig hvad der sker:-)Så undskyd for det anonyme, men nu ved du hvorfor det netop er sådan.

Jeg ønsker du får en flotteste test, men gider ikke give folk falske forhåbninger, så lad os se og håbe at den er der, hvis ikke den her måned, så en af de nærmeste.

Jeg forventer ike folk skal skrive jeg er gravid, hvorfor skulle jeg det ?

Det er der jo ingen andre der ved, heller ikke mig selv. Kun min krop.

Derfor kan det være rart at høre om der er andre der har prøvet noget lignende.

Enten for jeg en positiv test eller også får jeg mens, det er jo ingen hemmelighed, sådan fungerer det jo bare.

Jeg skriver ikke for at få nogen form for medlidenhen, men for at høre om folk har prøvet det samme.

Jeg har ikke i mit indlæg spurgt om råd eller lignende, for jeg ved da udemærket godt man ikke skal tænke for meget over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.