metski83 skriver:
"Dejligt" med lidt NEGATIV energi, Tak for det. Og så for en anonym, hmmm
Det har intet med negativ energi at gøre.
Den enste grund til at jeg er anonym er at jeg ved flere folk herinde ikke kan tåle at få sandheden at vide, og det er jo lidt ærgeligt da det er præcist hvad du har brug for.
Jeg kunne, som mange andre, godt være en rygklapper, og sige, jamen du er da gravid, det er bare testen der måske ikke kan ses endnu.
Jeg synes det er godt at støtte herinde, men desværre for de fleste ender det med at i gang på gang bliver skuffet over der ikke er de to magiske streger på den test. Jeg HAR været der selv i laaaaaaang tid, så kender alt til det, og alt til hvad du føler måned efter måned, lidt over tid, eller man har lidt kvalme, eller at ens mens er lidt anderledes end den plejer, ømme bryster og mange mange flere ting.
Derfor skrev jeg det som det er, du læser alt for mange ting i din krop hver måned, og tit ser du tegn der ikke er der måske eller søger efter forklaringer der ikke nødvendigvis er det, det gør mange der ønsker at blive gravide, intet nyt der:-)
Det har så absolut intet med negativ energi, jeg fortæller dig at det du gør, kan forhindre dig i at blive gravid, og hvis ikke, det så i hvert fald ikke gavne dig på nogen som helst måde i din søgen efter magien på pinden:-)
Så lad være med at tage det negativt, tag det som det er, et rigtig godt råd og så test igen om nogle dage som jeg også skrev.
Der er jo ingen herinde der ikke ønsker dig det bedste, du skal bare læse indlægget som det det er.
Men hvis du kun ønsker folk skal skrive at de tror du er gravid, så skal du formulere indlægget lidt anderledes:-) Du skriver du er forvirret, jeg prøver jo derfor netop at forklare dig hvad der sker:-)Så undskyd for det anonyme, men nu ved du hvorfor det netop er sådan.
Jeg ønsker du får en flotteste test, men gider ikke give folk falske forhåbninger, så lad os se og håbe at den er der, hvis ikke den her måned, så en af de nærmeste.