Forvirret i mit lille hoved.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.530 visninger
66 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2011

metski83

Er simpelthen så forvirret...

Jeg er gået over tiden med min mens, den plejer ellers altid at komme fuldstændig præcis, faktisk præcis samme dag hver måned.

Tog så en test her til morgen, men den var negativ Men stadig ingen mens...

Ved ikke hvad jeg skal tænke og tro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

grøn · ært

metski83 skriver:

Jeg er gået over tiden med min mens, den plejer ellers altid at komme fuldstændig præcis, faktisk præcis samme dag hver måned.

Kender følelsen Er to gange gået over tid med hele tre uger! Men stadig negativ test og min mens kom kort tid efter, jeg havde set den negative test.. ØV ØV!! Lige nu bløder jeg - men håber der er noget næste gang!!!

Krydser fingre for, at du er gravid, men at testen bare ikke kan vise det endnu!

Anmeld

10. maj 2011

metski83

Hyldeblomst skriver:

Kender følelsen Er to gange gået over tid med hele tre uger! Men stadig negativ test og min mens kom kort tid efter, jeg havde set den negative test.. ØV ØV!! Lige nu bløder jeg - men håber der er noget næste gang!!!

Krydser fingre for, at du er gravid, men at testen bare ikke kan vise det endnu!

Jeg plejer aldrig at gå over tid, så syntes det er vildt frustrerende. Har selvfølgelig stadig et lille håb.

Anmeld

10. maj 2011

Janni.

for et positivt resultat 

Anmeld

10. maj 2011

Anonym

jeg tror dit problem er du prøver at aflæse din krop hver evig eneste dag. Lad være med det. Det hjælper dig ikke til at blive gravid, giver dig kun mere stress og i sidste ende, kan det som du måske oplever nu, forskyde din mens selv om du ikke selv tænker det er din skyld:-)Det er jo hver måned du går med en millioen tanker om ditten og datten og hver måned næsten du tænker du måske er gravid.....det er faktisk mere skidt end godt for din cyklus :-)

og er den negativ, så er du sikkert ikke blevet gravid, men ER du det, så vent 1-2 dage og prøv igen, så burde der være et eller andet på testen for de flestes vedkommende:-)

Pøj pøj med det.

Anmeld

10. maj 2011

grøn · ært

Hvor meget er du gået over tid? Jeg plejer også at kunne tælle det rimelig præcist. Næsten med klokkeslæt og det hele.. Jeg tror bare jeg har været så meget oppe at køre over at skulle være gravid, at min mens simpelthen er udeblevet begge gange så længe.. Bare rigtig øv. Man tror virkelig den er der! ...Men så viser testen negativ og to dage efter fik jeg mens.. Øv bøv..

Anmeld

10. maj 2011

metski83

Janni. skriver:

for et positivt resultat 

Tak for det

Anmeld

10. maj 2011

mortilfreja

metski83 skriver:

krydser for at du snart får en positiv test

Prøv at teste om eftermiddagen.. det gjorde jeg og der var testen positiv.. Dagen efter om morgenen var den kun ultra svag positiv..

Kram til dig

Anmeld

10. maj 2011

metski83

Hyldeblomst skriver:

Hvor meget er du gået over tid? Jeg plejer også at kunne tælle det rimelig præcist. Næsten med klokkeslæt og det hele.. Jeg tror bare jeg har været så meget oppe at køre over at skulle være gravid, at min mens simpelthen er udeblevet begge gange så længe.. Bare rigtig øv. Man tror virkelig den er der! ...Men så viser testen negativ og to dage efter fik jeg mens.. Øv bøv..

Jeg er ikke gået længe over tid. Men plejer bare at være præcis.

Jeg har egentlig ikke tænkt specielt meget på det denne måned.

Men nu må vi se.

håber stadig men tør ikke tro

Anmeld

10. maj 2011

metski83

Anonym skriver:

jeg tror dit problem er du prøver at aflæse din krop hver evig eneste dag. Lad være med det. Det hjælper dig ikke til at blive gravid, giver dig kun mere stress og i sidste ende, kan det som du måske oplever nu, forskyde din mens selv om du ikke selv tænker det er din skyld:-)Det er jo hver måned du går med en millioen tanker om ditten og datten og hver måned næsten du tænker du måske er gravid.....det er faktisk mere skidt end godt for din cyklus :-)

og er den negativ, så er du sikkert ikke blevet gravid, men ER du det, så vent 1-2 dage og prøv igen, så burde der være et eller andet på testen for de flestes vedkommende:-)

Pøj pøj med det.

"Dejligt" med lidt NEGATIV energi, Tak for det. Og så for en anonym, hmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.