Svigtet og forladt og hvad gør man så???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Chalala85

Puslingen skriver:

Ja, hvad gør man lige når man nu er blevet enlig mor? Pt. Har jeg fået lov at bo i lejligheden, som er hans. Men er der et sted jeg kan få hjælp til at søge bolig? Hvad med indskud når man ingen opsparing har? Er der et sted man skal meddele at man er blevet enlig? Hvad med børnepengene faren skal betale? Er helt på bar bund og fuldtændig i chok!
Del gerne jeres viden med mig!

Åh nej søde... er jeg virkelig ked af at høre du er blevet enlig

Kommunen kan hjælpe dig til en vis grænse. det hasr jo ikke midler til alle lukrative lejligheder, men de gør da deres bedste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

chael

Puslingen skriver:

Ja, hvad gør man lige når man nu er blevet enlig mor? Pt. Har jeg fået lov at bo i lejligheden, som er hans. Men er der et sted jeg kan få hjælp til at søge bolig? Hvad med indskud når man ingen opsparing har? Er der et sted man skal meddele at man er blevet enlig? Hvad med børnepengene faren skal betale? Er helt på bar bund og fuldtændig i chok!
Del gerne jeres viden med mig!

Gå på kommunen og bliv skrevet op påp en akut liste, det kan man godt når man er enlig til et barn og ikke har et sted at bo.

Jeg går nemlig ud fra at din x gerne vil have lejligheden tilbage?

Og ja, du kan også søge indskudslån hos kommunen, de vil nok nægte alt til at starte med, men det har man lov til, det har de selv sagt i luksusfælden, at alle har ret til.

Pøj pøj med fremtiden for dig og den lille.

*Camilla 20+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.