Svigtet og forladt og hvad gør man så???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

2721

Kirle skriver:

Jeg var taget ind til mødrehjælpen og fået noget bistand til hvad man kan, hvordan man kan også videre. Det er jo det de er der for. Ring til dem og få et møde.

Jeg er meget ked af at høre det gik sådan!

Håber at du bliver okay igen snart!

knus

Tak, det vil jeg klart undersøge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

2721

Laulund87 skriver:

Ej søde det er jeg virkelig ked af at høre

Jeg er her hvis du har brug for at snakke

tak søde

Anmeld

10. maj 2011

2721

Tanja. skriver:

ååh jamen så er du kalrt bedre tjent uden smukke

Det er møg hårdt NU, men du er stærk og det bliver bedre for dig og lækkerbassen! Du savner trygheden ved at være to, men du har fortjent meget bedre behandling end det du fik!!

du læsser bare af på mig, er klar til at lytte til dig i timer, dage, uger, alt det du har brug for, det ved du

Du har ret søde, der er bare så mange andre ting der spiller ind. Han har brug får at tale med en proffesionel om tingene. Mem gud hvor jeg elsker ham. Ville gerne hade ham, men jeg sidder blot uforstående tilbage. Han vidste det ikke måtte ske igen mem det er 4 gang nu. Han siger han ikke ved hvorfor han bliver ved. At han går får ikke forsat at såre mig, dajeg jo tydeligvis ikke er i stand til at handle konsekent overfor ham. Gir det mening?

Anmeld

10. maj 2011

Koen.

Puslingen skriver:

Du har ret søde, der er bare så mange andre ting der spiller ind. Han har brug får at tale med en proffesionel om tingene. Mem gud hvor jeg elsker ham. Ville gerne hade ham, men jeg sidder blot uforstående tilbage. Han vidste det ikke måtte ske igen mem det er 4 gang nu. Han siger han ikke ved hvorfor han bliver ved. At han går får ikke forsat at såre mig, dajeg jo tydeligvis ikke er i stand til at handle konsekent overfor ham. Gir det mening?

ååh søde! Er ked af at sige det, men som jeg ser det bliver han ved fordi han VED DU altid tilgiver ham.. Og det gør du jo netop fordi du elsker ham

Men ja, han ville nok have rigtig godt af at få det talt ud med en og hvis du VIRKELIG vil kæmpe for det kunne i jo starte i parterapi?!

Iiih hvor ville jeg ønske du ikke var så langt væk så jeg kunne smutte forbi med et kram

Anmeld

10. maj 2011

eElak

Puslingen skriver:

Tusind tak. Er førtidspensionist da jeg kørte psykiskned en del år tilbage grundet en masse forskelligt, men ja jeg må jo få talt med kommunen.

Så er første skridt helt klart kommunen!

For så vil jeg vove at påstå at du hører under "ressourcesvag" (ikke negativt ment) og der er det vel mere eller mindre forpligtet til at hjælpe...

Men ellers så ring til forældrefonden og mødrehjælpen.

Hvis det endelig er helt grelt, så undersøg mulighederne med krisecenter.

Anmeld

10. maj 2011

klmf

Det er jeg ked af at høre, det må være hårdt at gå fra hinanden, specielt når man har et lille menneske at være ansvarlig for.

Håber du kommer styrket igennem dette også!

Stort knus

Anmeld

10. maj 2011

2721

Tanja. skriver:

ååh søde! Er ked af at sige det, men som jeg ser det bliver han ved fordi han VED DU altid tilgiver ham.. Og det gør du jo netop fordi du elsker ham

Men ja, han ville nok have rigtig godt af at få det talt ud med en og hvis du VIRKELIG vil kæmpe for det kunne i jo starte i parterapi?!

Iiih hvor ville jeg ønske du ikke var så langt væk så jeg kunne smutte forbi med et kram

årh det kunne også være dejligt Min veninde kommer i aften sammen med ham, da vi er nødtil at have talt nogle ting igennem praktiske såvel som følelsesmæssige og hun ved alt og kender os begge godt og der er ingen hemmeligheder os 3imellem. Det var også det han sagde igår da jeg var faldet ned. Han mener at HAN er nød til at gå for MIN skyld. jEG syntes han skal tage sig sammen og stoppe med at fucke det hele op fordi han har svært ved at håndter farrollen. Syntes det er en tam undskyldning, i stedet for at tage ansvar og accepter at han er far ligemeget hvad.

Anmeld

10. maj 2011

Augusta11

OBS! I nogle boligselskaber er der særlige kriterier, som kan gøre, at man springer helt frem i køen. Tjek f.eks. Lejerbo - f.eks. kan man komme helt frem i køen, hvis man arbejder i Københavns kommune og vil bo i Valby, andre steder afhænger det af indtægt osv. Blot en mulighed.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

10. maj 2011

2721

KaLee skriver:

Så er første skridt helt klart kommunen!

For så vil jeg vove at påstå at du hører under "ressourcesvag" (ikke negativt ment) og der er det vel mere eller mindre forpligtet til at hjælpe...

Men ellers så ring til forældrefonden og mødrehjælpen.

Hvis det endelig er helt grelt, så undersøg mulighederne med krisecenter.

Både og. Min kommune mener at min gamle kommune som i sin tid bevilligede pension, må hæfte for mig. Forstår det ikke helt. Og har brugt de sidste 2 år på ikke at være afhænig af kommunen og div. former for støtte, da min plan er at komme tilbage på arbejdesmarkedet, men nu må vi se.

Anmeld

10. maj 2011

2721

lotchen skriver:

Det er jeg ked af at høre, det må være hårdt at gå fra hinanden, specielt når man har et lille menneske at være ansvarlig for.

Håber du kommer styrket igennem dette også!

Stort knus

Tak, det er nemlig super hårdt, særligt når der er et barn som kommer først. Derfor jeg også har kæmpet/kæmper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.