Først: 
Hvis du skal få de ekstra tilskud, som de andre taler om, så mener jeg at du skal være fraflyttet adressen - eller at han skal.
og det skal være senest 30. Juni, hvis du skal nå at få dem med næste børnafamilieydelse d. 20 Juli.
Mht. hjælp til lejlighed. Der er flere muligheder for hjælp.
Henvend dig til forældrefonden - det ligger i København/frederiksberg. Der kan du få et møde og forklare sin situation, så kan de skrive dig op på en liste - min veninde har lige været derinde, og de havde desværre ingen ledige liiiiige nu..
Hvis du er studerende, så kan du skrive dig op på CIU mener jeg det er. Det er gratis, og hvis du kan dokumentere at du står i den situation som du gør, kommer du opad listen.
Hvis du er studerende OG under 25 år, så vil jeg anbefale dig at tage kontakt til Alexandra kollegiet, som ligger i valby. Eller start med at google det 
Sidst men ikke mindst - som det allerførste - tag over til socialforvaltningen i din by, og understreg din situation. De kan i hvert fald fortælle dig hvad du skal gøre - og vil da også håbe at de kan hjælpe på en eller anden facon.
Anmeld