Svigtet og forladt og hvad gør man så???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

2721

Eva. skriver:

Det er noget møg, føler med dig...skriv endelig hvis du har brug for at læsse af eller bare snakke...

Det er et beløb du kan få som enlig med børnefamilieydelsen. Der er to beløb på omkring 1200kr hvert som du kan få...et pr barn og et pr voksen.

Håber snart du finder en bolig...hvor henne i Danmark skal du bo...:?

Tusind tak Eva. Jeg ved det faktisk ikke. Bor i Søborg nu, men han er min eneste relation til byen og min eneste tætte familie døde for kort tid siden, så jja jeg ved det ikke. Ønsker ikke at flytte tilbage til den by jeg kommerfra. Min tætteste veninde bor i Ballerup, men hun står også til at skulle flytte nu hvor hun næsten er færdig med studierne. Men vil tror det må blive storkøbenhavn sådan at hans har ikke er for langt væk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Aves.

Puslingen skriver:

Tusind tak Eva. Jeg ved det faktisk ikke. Bor i Søborg nu, men han er min eneste relation til byen og min eneste tætte familie døde for kort tid siden, så jja jeg ved det ikke. Ønsker ikke at flytte tilbage til den by jeg kommerfra. Min tætteste veninde bor i Ballerup, men hun står også til at skulle flytte nu hvor hun næsten er færdig med studierne. Men vil tror det må blive storkøbenhavn sådan at hans har ikke er for langt væk.

Kan jeg godt forstå....men puha, det må sørme være hårdt hvis ikke du lige har nør familie tæt på dig...hvor bor din familie henne? og boliger, er det til at få derinde, du kan ikke blive i den lejlighed du bor i nu?

Knus..

Anmeld

10. maj 2011

2721

Eva. skriver:

Kan jeg godt forstå....men puha, det må sørme være hårdt hvis ikke du lige har nør familie tæt på dig...hvor bor din familie henne? og boliger, er det til at få derinde, du kan ikke blive i den lejlighed du bor i nu?

Knus..

Jeg har brudt så meget med min familie det har været mig muligt, da de hele mit liv har kørt mig psykisk ned. Det var først da jeg flyttede væk fra dem som i mange mange kilometer og vi ses 2 gange årligt at jeg har fået det godt. Er velfungerende nu og har været medicinfri i over 2 år. Så de er ikke en mulighed. Ved det faktisk ikke, har slet ikke styr på det. Nej desværre ikke. Det er min fars barn der ejer lejligheden Opgav lidt/meget mit gamle liv da jeg flyttede herind.

Anmeld

10. maj 2011

eElak

Først:

Hvis du skal få de ekstra tilskud, som de andre taler om, så mener jeg at du skal være fraflyttet adressen - eller at han skal.

og det skal være senest 30. Juni, hvis du skal nå at få dem med næste børnafamilieydelse d. 20 Juli.

Mht. hjælp til lejlighed. Der er flere muligheder for hjælp.

Henvend dig til forældrefonden - det ligger i København/frederiksberg. Der kan du få et møde og forklare sin situation, så kan de skrive dig op på en liste - min veninde har lige været derinde, og de havde desværre ingen ledige liiiiige nu..

Hvis du er studerende, så kan du skrive dig op på CIU mener jeg det er. Det er gratis, og hvis du kan dokumentere at du står i den situation som du gør, kommer du opad listen.

Hvis du er studerende OG under 25 år, så vil jeg anbefale dig at tage kontakt til Alexandra kollegiet, som ligger i valby. Eller start med at google det

Sidst men ikke mindst - som det allerførste - tag over til socialforvaltningen i din by, og understreg din situation. De kan i hvert fald fortælle dig hvad du skal gøre - og vil da også håbe at de kan hjælpe på en eller anden facon.

Anmeld

10. maj 2011

2721

KaLee skriver:

Først:

Hvis du skal få de ekstra tilskud, som de andre taler om, så mener jeg at du skal være fraflyttet adressen - eller at han skal.

og det skal være senest 30. Juni, hvis du skal nå at få dem med næste børnafamilieydelse d. 20 Juli.

Mht. hjælp til lejlighed. Der er flere muligheder for hjælp.

Henvend dig til forældrefonden - det ligger i København/frederiksberg. Der kan du få et møde og forklare sin situation, så kan de skrive dig op på en liste - min veninde har lige været derinde, og de havde desværre ingen ledige liiiiige nu..

Hvis du er studerende, så kan du skrive dig op på CIU mener jeg det er. Det er gratis, og hvis du kan dokumentere at du står i den situation som du gør, kommer du opad listen.

Hvis du er studerende OG under 25 år, så vil jeg anbefale dig at tage kontakt til Alexandra kollegiet, som ligger i valby. Eller start med at google det

Sidst men ikke mindst - som det allerførste - tag over til socialforvaltningen i din by, og understreg din situation. De kan i hvert fald fortælle dig hvad du skal gøre - og vil da også håbe at de kan hjælpe på en eller anden facon.

Tusind tak. Er førtidspensionist da jeg kørte psykiskned en del år tilbage grundet en masse forskelligt, men ja jeg må jo få talt med kommunen.

Anmeld

10. maj 2011

Aves.

Puslingen skriver:

Jeg har brudt så meget med min familie det har været mig muligt, da de hele mit liv har kørt mig psykisk ned. Det var først da jeg flyttede væk fra dem som i mange mange kilometer og vi ses 2 gange årligt at jeg har fået det godt. Er velfungerende nu og har været medicinfri i over 2 år. Så de er ikke en mulighed. Ved det faktisk ikke, har slet ikke styr på det. Nej desværre ikke. Det er min fars barn der ejer lejligheden Opgav lidt/meget mit gamle liv da jeg flyttede herind.

Åh, det lyder godt nok som en del du har været igennem...flot og sejt du er kommet ud på den anden side...og sikkert styrket, ikke..

Ja, det er jo det der med at opgive det hele for en anden...har jeg selv haft gjort...

Men du er sej, du skal nok klare det her også...

Anmeld

10. maj 2011

Laulund87

Ej søde det er jeg virkelig ked af at høre

Jeg er her hvis du har brug for at snakke

Anmeld

10. maj 2011

2721

Eva. skriver:

Åh, det lyder godt nok som en del du har været igennem...flot og sejt du er kommet ud på den anden side...og sikkert styrket, ikke..

Ja, det er jo det der med at opgive det hele for en anden...har jeg selv haft gjort...

Men du er sej, du skal nok klare det her også...

ja, der er sket en del i mit relativt korte liv. Ja jeg klare den jo altid på den ene eller den anden måde Men dette her skulle være starten på mit gode liv. Det jeg havde ventet på og kæmpet for og så skal det hele falde på gulvet fordi manden har brug for at gøre oprør over at være blevet far. Det er haan sku for gammel til!

Anmeld

10. maj 2011

<3

Jeg var taget ind til mødrehjælpen og fået noget bistand til hvad man kan, hvordan man kan også videre. Det er jo det de er der for. Ring til dem og få et møde.

Jeg er meget ked af at høre det gik sådan!

Håber at du bliver okay igen snart!

knus

Anmeld

10. maj 2011

Koen.

Puslingen skriver:

Tak søde. Syntes bare det er så hårdt og er helt smadret i mit hoved. Men han var ikke stoppet med det der skriveri jeg har fortalt om. Men shit hvor jeg savner ham
Det var bare som et kæmpe slag i ansigt og hele mit fundament forsvandt!

ååh jamen så er du kalrt bedre tjent uden smukke

Det er møg hårdt NU, men du er stærk og det bliver bedre for dig og lækkerbassen! Du savner trygheden ved at være to, men du har fortjent meget bedre behandling end det du fik!!

du læsser bare af på mig, er klar til at lytte til dig i timer, dage, uger, alt det du har brug for, det ved du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.