Dit barn kommer hjem fra VS'en og STINKER af parfume? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

selvfølgelig er der forskel på hvor meget man tager på.. synes osse det lyder utroligt at pædagogen har så meget parfume på, at børnene stinker af det.. jeg ville altså ikke sige noget til det ville nok bare ryste på hovedet af det.. eller tænke at de holdte min datter tæt ind til sig og sad med hende, det er da positivt..

bestemt positivt

Jeg er nok "skadet" fordi jeg, på egen krop (læs: i egen næse) har mærket problemet når det er sundhedspersonale der har taget bad i parfume om morgenen det er skisme ikke rart og kan forestille mig at det også er fælt for børnene hvis pædagogerne lugter kraftigt af parfume...

Jeg har INTET problem med et lille sprøjt! Det bruger jeg også selv engang imellem og det afholder mig ikke fra at kramme løs på prinsessen

Så i virkeligheden er vi nok ganske enige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

tja, kan jo godt se det ikke er så smart hvis børnene udvikler allergi af det.. min store pige på 5, vil altid have parfume på når hun ser mig tage det på, hun får et enkelt pift uden på tøjet engang imellem.. men det er sku ikke noget jeg er glad for..

Et pift i ny og næ udenpå tøjet, går nok også

Men når det er sådan at lugten overdøver alle andre lugte, står jeg af

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

(ikke ts) min søn lugter også tit når min kæreste har holdt ham fordi han har barberet sig så skal jeg også bede ham lade være med at bruge barbercreme i hovedet fordi at min søn bliver allergisk? 

Men der vælger jeg det måske også selv!? syntes ikke man kan sige folk skal lade helt være med at bruge den slags.. men måske begrænse sig når de er pædagoger..?

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

(ikke ts) min søn lugter også tit når min kæreste har holdt ham fordi han har barberet sig så skal jeg også bede ham lade være med at bruge barbercreme i hovedet fordi at min søn bliver allergisk? 

Men der vælger jeg det måske også selv!? syntes ikke man kan sige folk skal lade helt være med at bruge den slags.. men måske begrænse sig når de er pædagoger..?

Netop, det er det eneste jeg ville værdsætte

Altså alt med måde, ingen forbud.

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Netop, det er det eneste jeg ville værdsætte

Altså alt med måde, ingen forbud.

Ja det må jo være en bestemt en jeg har nemlig aldrig oplevet det med nogen af mine børn.. så vedkomne må da bruge ekstremt meget parfume..

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det må jo være en bestemt en jeg har nemlig aldrig oplevet det med nogen af mine børn.. så vedkomne må da bruge ekstremt meget parfume..

Jeg er også sikker på at det er en bestemt, men aner ikke hvem

Jeg må bare tage den snak med dem..

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er også sikker på at det er en bestemt, men aner ikke hvem

Jeg må bare tage den snak med dem..

Ja det ville jeg nu også sige du skulle.. held og lykke

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det ville jeg nu også sige du skulle.. held og lykke

Tak

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Jeg er pædagogmedhjælper, og jeg dufter da osse af parfume da jeg som alle andre der går på job hver morgen, lige får sig et sprøjt duftevand!! Og må indrømme at jeg ville nok blive lidt mopset hvis en forældre kom til mig og bad mig ol at have mindre parfume på eller helt at holde mig fra det!! Come on - bruger I ikke selv parfume og creme med dufte i? Kører man med offentligt transport kan man osse risikere at komme til at sidde på et sæde hvor der stinker af parfume, fra sidste mand/kvinde på sædet!! Hvad vil du så gøre? Men tag da en snak med dem i VS,også må du jo se hvad der sker. Tror bare ikke på at der bliver gjort noget, for parfume kan ikke forbydes (ENDNU da, heldigvis)

Anmeld

9. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er pædagogmedhjælper, og jeg dufter da osse af parfume da jeg som alle andre der går på job hver morgen, lige får sig et sprøjt duftevand!! Og må indrømme at jeg ville nok blive lidt mopset hvis en forældre kom til mig og bad mig ol at have mindre parfume på eller helt at holde mig fra det!! Come on - bruger I ikke selv parfume og creme med dufte i? Kører man med offentligt transport kan man osse risikere at komme til at sidde på et sæde hvor der stinker af parfume, fra sidste mand/kvinde på sædet!! Hvad vil du så gøre? Men tag da en snak med dem i VS,også må du jo se hvad der sker. Tror bare ikke på at der bliver gjort noget, for parfume kan ikke forbydes (ENDNU da, heldigvis)

Du læser jo ikke hvad der står?

Bader du dig i parfume hver dag så de børn du har med at gøre, lugter helt ind på kroppen?

Det er absolut ikke bare "et sprøjt" når barnet lugter så meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.