Dit barn kommer hjem fra VS'en og STINKER af parfume? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.961 visninger
48 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvad ville du så gøre??

Min datter på 1,5 år lugter så meget af parfume når hun kommer hjem, at jeg bliver helt dårlig

Vi går ret meget op i, ikke at udsætte hende for parfume, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

Skal jeg sige noget til pædagogerne og må de egentlig tage 3 liter parfume på, på arbejde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Caroline86

jeg ville helt klart kommentere det!!

Jeg synes bestemt ikke det er i orden at pædagoger overøser sig med parfume... ligesom jeg heller ikke synes det er hensigtsnæssigt hvis sundhedspersonale gør det!

Særligt børn er jo ekstra udsatte for allergier og så synes jeg da man skal være påpasselig med at udsætte dem for parfume!

Så ja.. jeg ville, stille og roligt, bringe det op overfor pædagogerne i vuggestuen

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

Jeg synes bestemt ikke det er i orden at pædagoger overøser sig med parfume... ligesom jeg heller ikke synes det er hensigtsnæssigt hvis sundhedspersonale gør det!

Særligt børn er jo ekstra udsatte for allergier og så synes jeg da man skal være påpasselig med at udsætte dem for parfume!

Så ja.. jeg ville, stille og roligt, bringe det op overfor pædagogerne i vuggestuen

Tak for svar

Jeg må finde en passende måde at nævne det på..

Anmeld

8. maj 2011

twinboys

Caroline86 skriver:

Anmeld

8. maj 2011

nvm

Anonym skriver:

Hvad ville du så gøre??

Min datter på 1,5 år lugter så meget af parfume når hun kommer hjem, at jeg bliver helt dårlig

Vi går ret meget op i, ikke at udsætte hende for parfume, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

Skal jeg sige noget til pædagogerne og må de egentlig tage 3 liter parfume på, på arbejde??

her har min datter på 6 mdr samvær med sin far 1 time om ugen i statsforvaltningen, og hver mandag, når vi har været dernede stinker hun af hans parfume, virkelig kraftig, helt inde på body'en og hun har altså tøj ude på. jeg ved ikke om jeg kan tillade mig at sige hans ikke skal ta så meget på om mandagen, vi taler nemlig ikke sammen, andet end hej og farvel. men det virkelig voldtsomt, hele rummet lugter af hans parfume, hun lugter af det selvom hun har været i bad.....

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

her har min datter på 6 mdr samvær med sin far 1 time om ugen i statsforvaltningen, og hver mandag, når vi har været dernede stinker hun af hans parfume, virkelig kraftig, helt inde på body'en og hun har altså tøj ude på. jeg ved ikke om jeg kan tillade mig at sige hans ikke skal ta så meget på om mandagen, vi taler nemlig ikke sammen, andet end hej og farvel. men det virkelig voldtsomt, hele rummet lugter af hans parfume, hun lugter af det selvom hun har været i bad.....

Det lyder godt nok heller ikke optimalt

Hvis hun lugtede sådan når hun havde været i VS/DP, ville du så "klage"?

Anmeld

8. maj 2011

nvm

Anonym skriver:

Det lyder godt nok heller ikke optimalt

Hvis hun lugtede sådan når hun havde været i VS/DP, ville du så "klage"?

puha jeg ved det sku ikke, jeg er rigtig dårligt til så noget,men ja det ville jeg nok nu når det er hver dag, for er ved at kaste op af sådan en kraftig lugt. så svaret er nok JA

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

jeg tænker.. slap dog lidt af.. jeg er selv pædagog, og man kan altså ikke bestemme om pædagogerne skal have parfume på eller ej.. jeg tager altid parfume på, og det kan da godt ske at børnene lugter af min parfume, men det bliver jo ikke sprøjtet direkte på dem.. desuden lugter min datter af hendes pædagogs parfume, og synes ikke det gør noget, da hun jo skal have nyt tøj på alligevel.. hellere at hun lugter af parfume end lort...

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg tænker.. slap dog lidt af.. jeg er selv pædagog, og man kan altså ikke bestemme om pædagogerne skal have parfume på eller ej.. jeg tager altid parfume på, og det kan da godt ske at børnene lugter af min parfume, men det bliver jo ikke sprøjtet direkte på dem.. desuden lugter min datter af hendes pædagogs parfume, og synes ikke det gør noget, da hun jo skal have nyt tøj på alligevel.. hellere at hun lugter af parfume end lort...

Lort kan hun ikke få allergi af

Altså jeg skriver også stinker med stort, fordi det virkelig er voldsomt! Helt ind på huden lugter hun Det er da et overdrevet forbrug?

Anmeld

8. maj 2011

Maise

min datter lugter også somme tider af parfume når hun kommer hjem fra VG. jeg har vil sige det til personen når jeg finder ud af hvem det er der bruger det. Det er nemlig den samme parfume- men hun er også i BH om eftermiddagen, så der er en del pædagoer at vælge imellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.