Dit barn kommer hjem fra VS'en og STINKER af parfume? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Aves.

Jeg ville også nævne det og synes faktisk heller ikke pædagoger burde stinke langt væk af parfume, det kan de gøre når de har fri..mange børn har eller er i risiko for at udvikle allergi jo.

Så sig det på en stille og diplomatisk måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

jeg tænker.. slap dog lidt af.. jeg er selv pædagog, og man kan altså ikke bestemme om pædagogerne skal have parfume på eller ej.. jeg tager altid parfume på, og det kan da godt ske at børnene lugter af min parfume, men det bliver jo ikke sprøjtet direkte på dem.. desuden lugter min datter af hendes pædagogs parfume, og synes ikke det gør noget, da hun jo skal have nyt tøj på alligevel.. hellere at hun lugter af parfume end lort...

men det er vel ikke sådan at børnene kommer hjem fra vugger og enten lugter af parfume eller af lort!? der må kunne findes en mellemting

Jeg synes der er stor forskel på om man som pædagog tager et pift på om morgenen inden man tager afsted eller om man tager en mindre bad så børnene hørmer når de kommer hjem.. hmm

Men jeg er sikker bare sart

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

min datter lugter også somme tider af parfume når hun kommer hjem fra VG. jeg har vil sige det til personen når jeg finder ud af hvem det er der bruger det. Det er nemlig den samme parfume- men hun er også i BH om eftermiddagen, så der er en del pædagoer at vælge imellem.

Jeg tror også bestemt jeg vil sige noget, skal bare lige finde den rigtige måde Det er lige til at blive dårlig af den lugt

Anmeld

8. maj 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hvad ville du så gøre??

Min datter på 1,5 år lugter så meget af parfume når hun kommer hjem, at jeg bliver helt dårlig

Vi går ret meget op i, ikke at udsætte hende for parfume, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

Skal jeg sige noget til pædagogerne og må de egentlig tage 3 liter parfume på, på arbejde??

Det ville ikke gøre mig noget . Men skærmer nu heller ikke Oscar særlig meget .. Min svigerinde har tit holdt ham i lige 20 min. og når jeg så får ham tilbage lugter han også viildt af parfüme .. Jeg ville ikke sige noget

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det ville ikke gøre mig noget . Men skærmer nu heller ikke Oscar særlig meget .. Min svigerinde har tit holdt ham i lige 20 min. og når jeg så får ham tilbage lugter han også viildt af parfüme .. Jeg ville ikke sige noget

Men så er han jo heller ikke udsat for det hele dagen, hver dag

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Lort kan hun ikke få allergi af

Altså jeg skriver også stinker med stort, fordi det virkelig er voldsomt! Helt ind på huden lugter hun Det er da et overdrevet forbrug?

ja okay.. hvis hun lugter helt inde på huden, så må pædagogen da bruge temmelig meget parfume.. vi bruger selv neutral vaskepulver og mild baby bad og shampoo.. så vil da osse helst skåne min datter for alle mulige skadelige stoffer.. synes sku det er et lidt ømtåleligt emne.. for de vil helt sikkert synes du er sippet hvis du brokker dig over det i vuggestuen.. men hvis det er vigtigt for dig at det stopper, så må du jo tage en stille og rolig snak med dem dernede..

Anmeld

8. maj 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Men så er han jo heller ikke udsat for det hele dagen, hver dag

Nææ , men hvis han var ville jeg heller ikke sige noget ..  Tror det er forskelligt fra person til person

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja okay.. hvis hun lugter helt inde på huden, så må pædagogen da bruge temmelig meget parfume.. vi bruger selv neutral vaskepulver og mild baby bad og shampoo.. så vil da osse helst skåne min datter for alle mulige skadelige stoffer.. synes sku det er et lidt ømtåleligt emne.. for de vil helt sikkert synes du er sippet hvis du brokker dig over det i vuggestuen.. men hvis det er vigtigt for dig at det stopper, så må du jo tage en stille og rolig snak med dem dernede..

Jeg kunne godt leve med en svag duft en gang imellem

Men det er netop fordi det er så voldsomt Tager en snak med dem, på en pæn måde

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Caroline86 skriver:

men det er vel ikke sådan at børnene kommer hjem fra vugger og enten lugter af parfume eller af lort!? der må kunne findes en mellemting

Jeg synes der er stor forskel på om man som pædagog tager et pift på om morgenen inden man tager afsted eller om man tager en mindre bad så børnene hørmer når de kommer hjem.. hmm

Men jeg er sikker bare sart

selvfølgelig er der forskel på hvor meget man tager på.. synes osse det lyder utroligt at pædagogen har så meget parfume på, at børnene stinker af det.. jeg ville altså ikke sige noget til det ville nok bare ryste på hovedet af det.. eller tænke at de holdte min datter tæt ind til sig og sad med hende, det er da positivt..

Anmeld

8. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kunne godt leve med en svag duft en gang imellem

Men det er netop fordi det er så voldsomt Tager en snak med dem, på en pæn måde

tja, kan jo godt se det ikke er så smart hvis børnene udvikler allergi af det.. min store pige på 5, vil altid have parfume på når hun ser mig tage det på, hun får et enkelt pift uden på tøjet engang imellem.. men det er sku ikke noget jeg er glad for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.