Twinserne 1 år!!! massiv billed spam!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Malene84

BB78 skriver:

Stort tillykke med dem  Sikke tiden går... Men nøj, hvor er de charmerende 

tuuuusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Tropez

Malene84 skriver:

Heeeey dejlige piger,

SÅ kom dagen (og jeg takker og nejer mange gange for den fine tråd der blev oprettet herinde - JEG ER SÅ MEGA GLAD)!!!

Twinsebanditterne har nu 8 tænder hver - sover fra kl. 19 - 7!! Har ikke drukket MME i 3 måneder nu, og spiser ALT hvad de kan komme i nærheden af.

Tristan tog sit første rigtige skridt i dag, ellers går de KUN langs væggene og når vi holder dem i hænderne! Villads peger på alt nu og siger "A'det"?

De er også startet i vuggestue og som med alt andet - tager de det som en leg.

Spørg endelig, hvis I har spørgsmål om drengene 

Stort tillykke med de små puds, hvor ser de bare skønne ud, og hvor ser det ud til i har haft en god fejring 

Anmeld

9. maj 2011

Lou87

Malene84 skriver:

Det kan du da lige tro (jeg ikke har)!!! hehe. Jeg vill ønske jeg kunne - men jeg kan kun lave frugt-pindsvin selv, resten (kagerne) har min grandkusine lavet

Hihi kender godt det der drømmetænkning
Men du kan da hilse hende og sige hun er super dygtig så

- og mon du gider høre hende hva hun laver det der oven på muffinsne af og hva hun farver med ??  Mit klasker nemlig altid sammen.. suk Og er det udstikkere hun har til øjne og mund eller?

SORRY jeg spørg så meget, men mine muffins har bare ikk givet og lykkes.. Så er totalt opsat på og få lavet nogle der VIL lykkes

Anmeld

9. maj 2011

Malene84

Tropez skriver:

Stort tillykke med de små puds, hvor ser de bare skønne ud, og hvor ser det ud til i har haft en god fejring 

Mange tak!!

Anmeld

9. maj 2011

Malene84

Lou87 skriver:

Hihi kender godt det der drømmetænkning
Men du kan da hilse hende og sige hun er super dygtig så

- og mon du gider høre hende hva hun laver det der oven på muffinsne af og hva hun farver med ??  Mit klasker nemlig altid sammen.. suk Og er det udstikkere hun har til øjne og mund eller?

SORRY jeg spørg så meget, men mine muffins har bare ikk givet og lykkes.. Så er totalt opsat på og få lavet nogle der VIL lykkes

Ja da selvfølgelig vil jeg det

Anmeld

9. maj 2011

Lou87

Malene84 skriver:

Ja da selvfølgelig vil jeg det

Du er da en SVEESKEE

Du kan bare smide en PB når det er hvis du gider..

Anmeld

9. maj 2011

smokin

jeg er helt skudt i at de er så forskellige. 

Anmeld

9. maj 2011

Najsen86

Ej hvor er de skønne de 2 twinsebasser, ser ud som om det var en skøn dag :-) knus

Anmeld

9. maj 2011

Natascha

Hej

Stort tillykke med dine trolde...

Lige et spørgsmål de borde der er på deres trip trap stole hvor har du købt dem henne...?

Knus fra Freya og Natascha

Anmeld

9. maj 2011

signe.

Malene84 skriver:

Heeeey dejlige piger,

SÅ kom dagen (og jeg takker og nejer mange gange for den fine tråd der blev oprettet herinde - JEG ER SÅ MEGA GLAD)!!!

Twinsebanditterne har nu 8 tænder hver - sover fra kl. 19 - 7!! Har ikke drukket MME i 3 måneder nu, og spiser ALT hvad de kan komme i nærheden af.

Tristan tog sit første rigtige skridt i dag, ellers går de KUN langs væggene og når vi holder dem i hænderne! Villads peger på alt nu og siger "A'det"?

De er også startet i vuggestue og som med alt andet - tager de det som en leg.

Spørg endelig, hvis I har spørgsmål om drengene 

Årh hvor er de skønne....! Og tillykke Hasse er også lige blevet 1 år det går så stærkt..

total emneskift! : de borde til trip trap stolen... WHERE DID U BUY IT??? kan kun finde dem der skal sættes på ens alm bord med sugekop, og der går da kun 2 sek før Hasse har hevet det ned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.