Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ranarupta skriver: Det er deres smilehuller, blikket og øjnene (selvom de også er vidt forskellige), kindben/kinder. De ser så glade ud - var de trætte efter fødselsdags-hurlumhej?
Det er deres smilehuller, blikket og øjnene (selvom de også er vidt forskellige), kindben/kinder.
De ser så glade ud - var de trætte efter fødselsdags-hurlumhej?
Mega, mega trætte De havde svært ved at komme op i morges og hen i vugger. Har lidt ondt af dem, at der ikke var en dag hvor vi alle bare kunne slappe af sammen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene84 skriver: uuhh det kan du tro!!!
uuhh det kan du tro!!!
Hvor er de skønne
linemus skriver: Tillykke med dem begge to Det er et dejligt tidspunkt at have fødselsdag på. Et par lækre unger, men de ser også ud til at være et par frækkerter, der vil lave en masse ballade de næste mange år Fødselsdagsblæs fra Line, tvil. Nanna og Signe (der også er to megafrækkerter på lige fod med alle drengene i børnehaven) og Sofie, der selv lige har runde det første fantastiske år
Tillykke med dem begge to Det er et dejligt tidspunkt at have fødselsdag på. Et par lækre unger, men de ser også ud til at være et par frækkerter, der vil lave en masse ballade de næste mange år Fødselsdagsblæs fra Line, tvil. Nanna og Signe (der også er to megafrækkerter på lige fod med alle drengene i børnehaven) og Sofie, der selv lige har runde det første fantastiske år
Tillykke til din datter også så
Ja de er vilde banditter!!! Gad vide om jeg kan styre dem meget længere. hehe
MAJ*MOR skriver: dejlige DEJLIGE unger håber sådan at møde jer tilfældigt en dag vi er i KBH og se de to banditter live knus og stort tillykke!
dejlige DEJLIGE unger
håber sådan at møde jer tilfældigt en dag vi er i KBH og se de to banditter live
knus og stort tillykke!
hehe... Jaaa det kunne da være super hyggeligt!!! Du må da endelig bare hive fat i mig, hvis du ser os
MoarJ skriver: Sikke nogen skønne billeder... Håber Drengene havde en super duper fantastisk dag...
Sikke nogen skønne billeder... Håber Drengene havde en super duper fantastisk dag...
taaaaak
Malene84 skriver: hehe... Jaaa det kunne da være super hyggeligt!!! Du må da endelig bare hive fat i mig, hvis du ser os
det har jeg skam også tænkt mig
Stort tillykke med dem Sikke tiden går... Men nøj, hvor er de charmerende
SSL skriver: Nej, hvor ser det bare hyggeligt ud altså! stort tillykke med dine søde drenge!
Nej, hvor ser det bare hyggeligt ud altså! stort tillykke med dine søde drenge!
mange tak
Lou87 skriver: De er bare såå kære, nuser, dejlige, lækre de basser Stort tillykke med dem igen - det ligner i havde en dejlig dag!Er helt misundelig på de flotte kager Har du selv lavet dem ??
De er bare såå kære, nuser, dejlige, lækre de basser Stort tillykke med dem igen - det ligner i havde en dejlig dag!Er helt misundelig på de flotte kager Har du selv lavet dem ??
Det kan du da lige tro (jeg ikke har)!!! hehe. Jeg vill ønske jeg kunne - men jeg kan kun lave frugt-pindsvin selv, resten (kagerne) har min grandkusine lavet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128