Twinserne 1 år!!! massiv billed spam!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.350 visninger
75 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Malene84

Heeeey dejlige piger,

SÅ kom dagen (og jeg takker og nejer mange gange for den fine tråd der blev oprettet herinde - JEG ER SÅ MEGA GLAD)!!!

Twinsebanditterne har nu 8 tænder hver - sover fra kl. 19 - 7!! Har ikke drukket MME i 3 måneder nu, og spiser ALT hvad de kan komme i nærheden af.

Tristan tog sit første rigtige skridt i dag, ellers går de KUN langs væggene og når vi holder dem i hænderne! Villads peger på alt nu og siger "A'det"?

De er også startet i vuggestue og som med alt andet - tager de det som en leg.

Spørg endelig, hvis I har spørgsmål om drengene 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

morethanperfect

Malene84 skriver:

Heeeey dejlige piger,

SÅ kom dagen (og jeg takker og nejer mange gange for den fine tråd der blev oprettet herinde - JEG ER SÅ MEGA GLAD)!!!

Twinsebanditterne har nu 8 tænder hver - sover fra kl. 19 - 7!! Har ikke drukket MME i 3 måneder nu, og spiser ALT hvad de kan komme i nærheden af.

Tristan tog sit første rigtige skridt i dag, ellers går de KUN langs væggene og når vi holder dem i hænderne! Villads peger på alt nu og siger "A'det"?

Ihh tillykke med dem altså ! Hvor går det hurtigt man !! Og hvor er de bare dejlige , men det ved du jo godt !  

Anmeld

8. maj 2011

Nettemor

stort tillykke med dem!

de ser jo dejlige ud som sædvanlig! men for pokker hvor er de blevet store...

Anmeld

8. maj 2011

Malene84

morethanperfect skriver:

Ihh tillykke med dem altså ! Hvor går det hurtigt man !! Og hvor er de bare dejlige , men det ved du jo godt !  

Tuuuusind tak søde! Jo, det synes vi jo... men det er dejligt at høre det fra andre også  - så tusind tak

Anmeld

8. maj 2011

Becks

Dejlige billeder søde og endnu engang stort tillykke med de smukke drenge basser

Anmeld

8. maj 2011

Malene84

nettemor skriver:

stort tillykke med dem!

de ser jo dejlige ud som sædvanlig! men for pokker hvor er de blevet store...

Mange, mange tak!!! Ja, tænk... det sad jeg selv og lagde mærke til i dag. Vi kiggede på babybilleder - og hold da op!!! De er jo vildt store nu

Anmeld

8. maj 2011

Malene84

Tutte skriver:

Dejlige billeder søde og endnu engang stort tillykke med de smukke drenge basser

Taaaaak sweetie

Anmeld

8. maj 2011

kristinards

Hehe ser hyggeligt ud.

Kære drenge, flotte kager og dejlige billeder  

Tillykke med dem.

Anmeld

8. maj 2011

JacobsMoar

Hvor er de altså bare charmerende 

STORT tillykke med de to banditter...

Anmeld

8. maj 2011

K&S

Malene84 skriver:

Heeeey dejlige piger,

De er bare SÅ skønne (as usual)

Og hvor er det vildt, at de allerede er 1 år...! Jeg kan huske, jeg kom på baby.dk, mens du var gravid

Håber drengene (og I) havde en fantastisk dag...!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.