Twinserne 1 år!!! massiv billed spam!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

komodo

Hvor er de bare ALT for lækre tillykke med deres første år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Malene84

komodo skriver:

Hvor er de bare ALT for lækre tillykke med deres første år

Mega sødt sagt, mange tak

Anmeld

9. maj 2011

Nadia&Daniel

Malene84 skriver:

Mange, mange tak!!! Ja, tænk... det sad jeg selv og lagde mærke til i dag. Vi kiggede på babybilleder - og hold da op!!! De er jo vildt store nu

Stort tillykke med drengene  - havde en lille tanke, er der mulighed for at se lidt babybilleder af de skønne drenge??? - kunne være sjovt at se udvirklingen

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Malene84 skriver:

IIIHHHHHH jeg kan slet ikke se at de ligner hinanden - hvor er det henne? Har jo hele tiden været glad for de var så mega forskellige, men nu vil jeg alligevel gerne have at man kan se de ligesom hører sammen

Det er deres smilehuller, blikket og øjnene (selvom de også er vidt forskellige), kindben/kinder. 

De ser så glade ud - var de trætte efter fødselsdags-hurlumhej?

Anmeld

9. maj 2011

linemus

Tillykke med dem begge to Det er et dejligt tidspunkt at have fødselsdag på.

Et par lækre unger, men de ser også ud til at være et par frækkerter, der vil lave en masse ballade de næste mange år

Fødselsdagsblæs fra Line, tvil. Nanna og Signe (der også er to megafrækkerter på lige fod med alle drengene i børnehaven) og Sofie, der selv lige har runde det første fantastiske år

Anmeld

9. maj 2011

Vidunderligeunger

dejlige DEJLIGE unger 

håber sådan at møde jer tilfældigt en dag vi er i KBH og se de to banditter live

knus og stort tillykke!

Anmeld

9. maj 2011

Mira0911

Malene84 skriver:

Heeeey dejlige piger,

SÅ kom dagen (og jeg takker og nejer mange gange for den fine tråd der blev oprettet herinde - JEG ER SÅ MEGA GLAD)!!!

Twinsebanditterne har nu 8 tænder hver - sover fra kl. 19 - 7!! Har ikke drukket MME i 3 måneder nu, og spiser ALT hvad de kan komme i nærheden af.

Tristan tog sit første rigtige skridt i dag, ellers går de KUN langs væggene og når vi holder dem i hænderne! Villads peger på alt nu og siger "A'det"?

De er også startet i vuggestue og som med alt andet - tager de det som en leg.

Spørg endelig, hvis I har spørgsmål om drengene 

Sikke nogen skønne billeder...  Håber Drengene havde en super duper fantastisk dag... 

Anmeld

9. maj 2011

SSL

Nej, hvor ser det bare hyggeligt ud altså! stort tillykke med dine søde drenge!

Anmeld

9. maj 2011

Lou87

Malene84 skriver:

Heeeey dejlige piger,

SÅ kom dagen (og jeg takker og nejer mange gange for den fine tråd der blev oprettet herinde - JEG ER SÅ MEGA GLAD)!!!

Twinsebanditterne har nu 8 tænder hver - sover fra kl. 19 - 7!! Har ikke drukket MME i 3 måneder nu, og spiser ALT hvad de kan komme i nærheden af.

Tristan tog sit første rigtige skridt i dag, ellers går de KUN langs væggene og når vi holder dem i hænderne! Villads peger på alt nu og siger "A'det"?

De er også startet i vuggestue og som med alt andet - tager de det som en leg.

Spørg endelig, hvis I har spørgsmål om drengene 

De er bare såå kære, nuser, dejlige, lækre de basser
Stort tillykke med dem igen - det ligner i havde en dejlig dag!

Er helt misundelig på de flotte kager
Har du selv lavet dem ??

Anmeld

9. maj 2011

Malene84

Nadia&Daniel skriver:

Stort tillykke med drengene  - havde en lille tanke, er der mulighed for at se lidt babybilleder af de skønne drenge??? - kunne være sjovt at se udvirklingen

uuhh det kan du tro!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.