VIGTIGT!!!!! Information til gravide med halsbrand!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Thereseh

MoarJ skriver:

Jeg døjer ekstrem meget med halsbrand, slet ikke til at holde ud... Har prøvet lidt af hvert men ikke haft heldet med mig... Idag måtte jeg overgive mig, og sende kæreste ud efter Alminox... 

Da han kommer på apoteket for at købe Alminox, siger de på apoteket at gravide må IKKE bruge Alminox!!!!!

Jeg troede godt at man måtte bruge Alminox! 

Til information kan jeg så fortælle at vi gravide må bruge Balancid Novum og Galieve! Det var informationen på apoteket! 

Jeg vil bare lige fortælle Jer det... 

Andre som har hørt gravide ikke må bruge Alminox??

Jeg bruger kun Samarin, men maks 4 breve om dagen, for ikke at få for meget salt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

de-wett

MoarJ skriver:

Jeg døjer ekstrem meget med halsbrand, slet ikke til at holde ud... Har prøvet lidt af hvert men ikke haft heldet med mig... Idag måtte jeg overgive mig, og sende kæreste ud efter Alminox... 

Da han kommer på apoteket for at købe Alminox, siger de på apoteket at gravide må IKKE bruge Alminox!!!!!

Til information kan jeg så fortælle at vi gravide må bruge Balancid Novum og Galieve! Det var informationen på apoteket! 

okay  det vidste jeg ikke. Det må være noget nyt hmm.

Da jeg ventede min pige døjede jeg rigtig meget med halsbrænd. Vi havde så nogle alminox hjemme. Ringede til vagtlægen for at høre om jeg måtte tage dem . De sagde ja og hun slog det endda op og sagde jeg måtte tage op til 4 om dagen fordelt over hele dagen.

Anmeld

8. maj 2011

de-wett

MoarJ skriver:

Da jeg ventede min pige døjede jeg rigtig meget med halsbrænd. Vi havde så nogle alminox hjemme. Ringede til vagtlægen for at høre om jeg måtte tage dem . De sagde ja og hun slog det endda op og sagde jeg måtte tage op til 4 om dagen fordelt over hele dagen.

Anmeld

8. maj 2011

Mira0911

de-wett skriver:

Der er en bruger der skriver længere oppe at man godt må bruge Alminox - Undre mig bare at kæresten fik denne besked idag på apoteket... 

Anmeld

8. maj 2011

Ann.

Jeg spiste Alminox - og hvor det var helt galt fik jeg Nexium.

Det fik jeg at vide af lægen af jeg godt måtte.

Anmeld

8. maj 2011

de-wett

MoarJ skriver:

Der er en bruger der skriver længere oppe at man godt må bruge Alminox - Undre mig bare at kæresten fik denne besked idag på apoteket... 

det kan jeg godt forstå. det forstår jeg heller ikke

Anmeld

8. maj 2011

Mira0911

de-wett skriver:

det kan jeg godt forstå. det forstår jeg heller ikke

Nej vel... 

Anmeld

21. oktober 2012

JetteSimonsen

Jeg vil altså bare lige tilføje, som en anden bruger skriver, at kalciumhodige drikkevarer uden for meget fedt og virker lindrende.. F.eks. et helt alm glas mælk, som drikkes i små slurker.. Det virker også rigtig godt.. halsbranden forsvinder ikke HELT, men det minimeres med omkrin 70-80 procent.. Jeg spiser oz lige et stk brød sammen med, for at det kan suge lidt af mavesyren ved samme lejlighed.. 

Anmeld

21. oktober 2012

JetteSimonsen

Og ligeledes en banan.. Den kan også virke lindrende..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.