Juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2008

Millebasse

Vi skal holde jul hos svigermor og svigerfar Tror vi lader Bastian pakke nogle gaver op inden maden og så danser vi om juletræet efter maden, det var han også med til sidste år Han kommer nok i seng når vi kan se at han er ved at være rigtig træt, heller ikke sjovt for ham at vi holder ham oppe og så han bliver pylret.. Vi sover nok alle sammen hos mine svigerforældre selvom vi kun bor små 2 km. væk fra dem men så kan vi alle spise morgenmad sammen d. 25. og Bastian skal ikke ud af sengen hen på natten.
D. 23. holder vi minijul med mine forældre og min storebror, hans kæreste og deres lille ny, som de venter til december De kommer til at foregå på samme måde tror jeg, bare uden dansen

Glæder mig til julen! Elsker at være sammen med familien og bare slappe af og hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2008

Ny mor

linemus skriver:

Vi skal helt sikkert danse om juletræet. Prøv lige at se den glæde, der lyser ud af øjnene på ham her

"Igen, mormor??"

Nåhr, Line, hvor er han kær ;-)))

Anmeld

7. november 2008

Ny mor

Vi skal hjem til mormor og forfar og starter tidligt, dvs spiser ved 17-18 tiden, så ungerne kan nå så meget jul som muligt, inden de bliver lagt i deres weekendsenge når de ikke kan mere til vi evt. kører hjem om natten.

Til næste år vil vi selv holde jul for første gang, for der forstår de begge det hele og jeg har så mange idéer til egne juletraditioner jeg vil føre ud i livet.

Kh Birgitte (der endnu ikke har prøvet at tilberede en julemiddag )

Anmeld

7. november 2008

Lise

Vi skal være hos mine forældre i Aalborg, hvor vi altså også skal sove.. Vi bliver seks voksne og to børn på hhv. 1 og 2 år. Tror vi gør som vi plejer, og hvis drengerne er vågne, så er de med, og hvis ikke...så sover de...

Det kan da godt være at der bliver rykket lidt på det, så de kan være med til gaverne... har faktisk slet ikke tænkt på det...

Anmeld

7. november 2008

Tikki

ihh glæder mig helt til julehalløjet nu Vi skal...hvis ikke jeg føder midt i det hele...holde jul hos svigerforældrene og jeg ved, vi helt bestemt skal danse om juletræ og synge 100 sange. Vi bliver der ogs sover og Iza går kold kl. 19.30 - der har vi hverken spist færdigt, gået om juletræ, fået pakker eller andet...så hun er med til det, hun kan og så kommer hun i seng, som hun plejer......ellers skriger hun som en gal lige pludselig, sover dårligt og får mareridt...at trække den er prøvet for mange gange til, at vi vil det ..også selvom det er juleaften

Anmeld

7. november 2008

linemus

Ny mor skriver:

Nåhr, Line, hvor er han kær ;-)))

Tark 60.png Det nederste billede er simpelthen også et af mine yndlings. Jeg bliver helt knusforelsket igen, når jeg ser hans strålende forventningsfulde øjne. Og så er det vildt (synes jeg), som Nanna og især Signe ligner ham

Anmeld

9. november 2008

Nadi

Marco2 skriver:

Hvad gør I juleaften?

Jeg tænker med pakker, danse om juletræet og alt det der.

De små bliver jo nok trætte... eller holder de den gående?

AG - new on christmas with kids...

Oliver holdt ud sidste år, det var alt for spændende med juletræ og pakker.

Jeg tror det kommer til at forløbe lidt på samme måde i år, hvor vi i øvrigt skal være oppe i mine forældres sommerhus, og jeg GLÆDER mig!!

Går Ollie kold før vi får danset om juletræet og have pakker, så er der ikke noget at gøre ved det. Vi tager det stille og roligt.

Anmeld

9. november 2008

ka li ja

Marco2 skriver:

Hvad gør I juleaften?

Jeg tænker med pakker, danse om juletræet og alt det der.

De små bliver jo nok trætte... eller holder de den gående?

AG - new on christmas with kids...

jeg lægger arthur i sin barnevogn når han blir træt. uanset om det er før dansen om træet eller gaverne, for er helt sikker på han er ligeglad med om vi venter til dagen efter med hans pakker.
det blir værre med den store...
er lidt bange for at svigermekanikken som sædvanligt servere middagen herre sent så gaveudpakningen først sker kl 23 eller sådan noget. jeg kan slet ikke ha tanken.

mit højeste ønske til jul er at vi fremover kunne holde vores egen jul!!!!

(men er bange for at jeg tror for lidt på julemanden til at det vil ske.. desværre)

Anmeld

9. november 2008

linemus

ka li ja skriver:

jeg lægger arthur i sin barnevogn når han blir træt. uanset om det er før dansen om træet eller gaverne, for er helt sikker på han er ligeglad med om vi venter til dagen efter med hans pakker.
det blir værre med den store...
er lidt bange for at svigermekanikken som sædvanligt servere middagen herre sent så gaveudpakningen først sker kl 23 eller sådan noget. jeg kan slet ikke ha tanken.

mit højeste ønske til jul er at vi fremover kunne holde vores egen jul!!!!

(men er bange for at jeg tror for lidt på julemanden til at det vil ske.. desværre)

Øv, kan Morten ikke snakke med dem - de bliver da nødt til at tage hensyn til, at der er børn med. Spændingen bliver da også alt for stor for Alexander, hvis han skal vente så længe - han er jo stor nok til at forstå, hvad der skal ske nu. Tror Sebastian ville gå amok, hvis han skulle vente hele aftenen - der skal helst ske noget hele tiden, så ikke noget med at hænge alt for længe over maden.

Anmeld

9. november 2008

heaven

vi skal være hos svigerforældrene.... regner med vi spiser til sædvanlig tid, ca 17.30 - 18.00.... måske får Lasse en gave eller 2 om eftermiddagen, mest for min skyld, så jeg kan se hans reaktion, hehe... Ved jo ikke hvor læng han holder om aftenen.... vi pakker dog som regl op fra ca 19.30, så jeg tror da han kan være med langt hen af vejen.... i hvert fald regner jeg da med han kan /skal være lidt længere tid oppe end normalt... men ikke så han bliver overtræt - vi skal nemlig "på den igen" den 25 til middag, og jeg gider ikke et overtræt og pylleret barn, bare fordi hans rytme er blevet rykket for meget....

Jannie - i lidt julestemning nu, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.