Tullebukser med navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. maj 2011

Halløjsa

Rosa skriver:

HVOR ER DE FEDE!!!! Jubii, dem glæder jeg mig til at få!!! 

godt du kan lide dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

roenlund

kunne man lokke dig til at tage et billede med stofprøve hvor det er mørkt cowboy noget grønt til kant og grønne ugler... bare for at se hvordan det ser ud inden en evt bestilling

Anmeld

13. maj 2011

roenlund

lige et spørgesmål til, kan du lave dem med kant forneden ligesom foroven...

Anmeld

13. maj 2011

Olivers-Moar

babytwins skriver:

BOGSTAVER KAN LAVES I:

jeg vil gerne bestille et par i 116 i en mørkgrøn fløjt og så med navnet OLIVER i stof nr 2 det med grønne pingviner

Anmeld

14. maj 2011

Halløjsa

roenlund skriver:

kunne man lokke dig til at tage et billede med stofprøve hvor det er mørkt cowboy noget grønt til kant og grønne ugler... bare for at se hvordan det ser ud inden en evt bestilling

Godmorgen jeg ved ikke helt hvad det er for en prøve du vil have , men kan sagtens gøre det, er det grøn og lilla uger sammen med cowboy..????  Eller grøn pingviner..

Anmeld

14. maj 2011

Halløjsa

Olivers-Moar skriver:

jeg vil gerne bestille et par i 116 i en mørkgrøn fløjt og så med navnet OLIVER i stof nr 2 det med grønne pingviner

Er det den grønne som står jonathan på og de prønne pingviner..

Vil du måle den indvendige benlængde, så vi får dem til at passe ham bedst muligt.

Anmeld

14. maj 2011

roenlund

babytwins skriver:

Godmorgen jeg ved ikke helt hvad det er for en prøve du vil have , men kan sagtens gøre det, er det grøn og lilla uger sammen med cowboy..????  Eller grøn pingviner..

Jeg ville bare gerne se et billede af stoffet sammen... det med uglerne og mørk cowboy og ensfarvet grønt til kanten.

Har du det med elefanterne i grøn?

Anmeld

14. maj 2011

Halløjsa

roenlund skriver:

Jeg ville bare gerne se et billede af stoffet sammen... det med uglerne og mørk cowboy og ensfarvet grønt til kanten.

Har du det med elefanterne i grøn?

har sendt dig en PB

Anmeld

14. maj 2011

Mor til matilde og gustav

vil du prøve at ligge cowboy stoffet sammen med den orange med lille ugler og den anden lilla med øjene også evt stribet ribkant der passer til? jeg skal helt sikkert ha et par, det er bare lige hvad farve bogstaverne skal ha;-) ud over det laver du dem så i str 92? min datter er nemlig i str 86 nu og er lang, så ved ikke om jeg evt skulle ha dem et nr større for at få lidt mere ud af dem;-)

Anmeld

14. maj 2011

Halløjsa

Mor til lille Matilde skriver:

vil du prøve at ligge cowboy stoffet sammen med den orange med lille ugler og den anden lilla med øjene også evt stribet ribkant der passer til? jeg skal helt sikkert ha et par, det er bare lige hvad farve bogstaverne skal ha;-) ud over det laver du dem så i str 92? min datter er nemlig i str 86 nu og er lang, så ved ikke om jeg evt skulle ha dem et nr større for at få lidt mere ud af dem;-)

hej.

jeg vil meget gerne tage billede men har ikke den med øjnene hjemme, det er en prøve fra den stof biks jeh handler.

jeg har den orange og lilla ugler, og lilla retro ugler og lilla pingviner hjemme.

kan godt lave str 92

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.