Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HVOR ER DE FINE!!
Kunne godt være interesseret i et par i lys cowboy!! :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkLarsen skriver: HVOR ER DE FINE!! Kunne godt være interesseret i et par i lys cowboy!! :-)
Det kan sagten laves, hvad størrelse og hvad med bogstaver..????
Pink ugle med skrift med navnet Emilie, str 80
Hvilken bank har du?
prøver......
FrkLarsen skriver: Pink ugle med skrift med navnet Emilie, str 80 Hvilken bank har du?
Det kan jeg sagtens.
send en PB til mig..
bukser
babytwins skriver: bukser
hvad tager du for dem her?
babytwins skriver: hej. jeg vil meget gerne tage billede men har ikke den med øjnene hjemme, det er en prøve fra den stof biks jeh handler. jeg har den orange og lilla ugler, og lilla retro ugler og lilla pingviner hjemme. kan godt lave str 92
hej.
jeg vil meget gerne tage billede men har ikke den med øjnene hjemme, det er en prøve fra den stof biks jeh handler.
jeg har den orange og lilla ugler, og lilla retro ugler og lilla pingviner hjemme.
kan godt lave str 92
er det noget du kan prøve at ligge et billede ind af? så man kan se hvad der ser bedst ud?
Mor til lille Matilde skriver: er det noget du kan prøve at ligge et billede ind af? så man kan se hvad der ser bedst ud?
hej ligger billede ind af det når der er ro børnene sover..
bukserne med blomster 100 kr incl..
babytwins skriver: Tullebukser med navn på måsen. Syet på overlocker. Syes i babyfløjl & Bogstaverne laves ensfarvet eller mønstret babyfløjl 130 kr cowboy 140 kr Send mail ved interesse stationsvej20@hus.dk
Tullebukser med navn på måsen.
Syet på overlocker.
Syes i babyfløjl &
Bogstaverne laves ensfarvet eller mønstret
babyfløjl 130 kr
cowboy 140 kr
Send mail ved interesse stationsvej20@hus.dk
Søde bukser, men har du dem også i størrelse 92 ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128