Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nørgaard skriver: Hej Hvor er de bare fede... Hva er bedst til sommer (køligst)cowboy eller babyfløjl? vil gerne have et par rigtige sommer bukser, gerne lyse det er til en dreng. str. 68hva anbefaler du?mvh Line
Hej Hvor er de bare fede... Hva er bedst til sommer (køligst)cowboy eller babyfløjl? vil gerne have et par rigtige sommer bukser, gerne lyse det er til en dreng. str. 68hva anbefaler du?mvh Line
tror de er lige tykke/varme.. Vil jeg sige... Men de er ikke tykke, det er en let cowboy stof.
Jeg laver jo uglebukser eller pingvin bukser de er meget sommerlig. Det er en tynd bomuld...
nørgaard skriver: nå okay, men jeg er mere til bukser der er ens farvet og så med de fine tjerne, hvor stoffet er med ugler(:
nå okay, men jeg er mere til bukser der er ens farvet og så med de fine tjerne, hvor stoffet er med ugler(:
Har selv tvillinger på 5 mdr, de bruger babyfjøjl nu med body til, og regner med hen på sommeren får de en kortarmen body på..
nørgaard skriver: Ja, nu må vi se hvor meget sommer vi får... vil lige vise min bedre halvdel dine fine bukser så vender jeg tilbage. hvor lang leveringstid har du? Det lyder til du har hænderne fulde med tvillinger
Ja, nu må vi se hvor meget sommer vi får... vil lige vise min bedre halvdel dine fine bukser så vender jeg tilbage. hvor lang leveringstid har du? Det lyder til du har hænderne fulde med tvillinger
jamen, der er ikke så længe de sidste jeg lavede de var leveret og i køberen hænder på en lille uge...
babytwins skriver: tror de er lige tykke/varme.. Vil jeg sige... Men de er ikke tykke, det er en let cowboy stof. Jeg laver jo uglebukser eller pingvin bukser de er meget sommerlig. Det er en tynd bomuld...
BOGSTAVER KAN LAVES I:
Ej, hvor er de bare super smarte!
benjamins'mor skriver: Ej, hvor er de bare super smarte!
JA IKKE
babytwins skriver: JA IKKE
Jo, mega!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128