Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
babytwins skriver: tjek lige det lyse cowboy
tjek lige det lyse cowboy
prøve!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babytwins skriver: Tullebukser med navn på måsen. Syet på overlocker. Syes i babyfløjl & Bogstaverne laves ensfarvet eller mønstret babyfløjl 130 kr cowboy 140 kr Send mail ved interesse stationsvej20@hus.dk
Tullebukser med navn på måsen.
Syet på overlocker.
Syes i babyfløjl &
Bogstaverne laves ensfarvet eller mønstret
babyfløjl 130 kr
cowboy 140 kr
Send mail ved interesse stationsvej20@hus.dk
Vil så gerne have sådan et par til min baby!! :O hvor er de bare søde!!
Misselbek skriver: Vil så gerne have sådan et par til min baby!! :O hvor er de bare søde!!
Havd kunne du tænke dig størrelse og farve..???
babytwins skriver: Havd kunne du tænke dig størrelse og farve..???
Jamen, jeg ved ikke helt farven endnu, da jeg ikke ved kønnet endnu, men vender lige tilbage til dig næste uge når jeg ved kønnet, for så vil jeg gerne bestille et par
Havde du fået det lyse cowboy ?
Lou87 skriver: Havde du fået det lyse cowboy ?
ja har lige hentet den lyse model som jeg har lagt ind.
Misselbek skriver: Jamen, jeg ved ikke helt farven endnu, da jeg ikke ved kønnet endnu, men vender lige tilbage til dig næste uge når jeg ved kønnet, for så vil jeg gerne bestille et par
helt iorden, du skriver bare
babytwins skriver: ja har lige hentet den lyse model som jeg har lagt ind.
Oki, ska li vise manden (med pengene ) dem når han kommer hjem , for de er godt nok søde Er det med eller uden porto ?
Lou87 skriver: Oki, ska li vise manden (med pengene ) dem når han kommer hjem , for de er godt nok søde Er det med eller uden porto ?
140 kr med porto...
Du skriver bare tilbage.
er det dreng eller pige du skal bruge..
babytwins skriver: 140 kr med porto... Du skriver bare tilbage. er det dreng eller pige du skal bruge.. Jeg har den lille ugle som vist på den lilla, det kunne bliver godt. den er i lysblå til dreng..
er det dreng eller pige du skal bruge.. Jeg har den lille ugle som vist på den lilla, det kunne bliver godt. den er i lysblå til dreng..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128