Jeg indrømmer gerne... Jeg snyder ikke folk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Tip!

twinboys skriver:

Her er mit svar til hende der skriver i en debat...Pas på med at købe tøj osv herinde

Hejsa ja jeg indrømmer da gerne at det er mig hun skriver om... Hun købte Alexander´s Molo jakke og jeg skrev den gang at jeg kunne sende den for 40kr eller som sikkert pakke til 75kr... Pakken blev sendt den 12.april kl. 16.30.11 fra Haderslev som b-brev...

Jeg snyder aldrig folk og jeg kan her bevise at jeg samme dag sendte 3 andre pakker også  også til baby-brugere...

Jeg har efterlyst den hos Postdanmark og har idag modtaget et brev fra dem at de ikke kan finde pakken,....

Da der inger ersatning er på kan jeg jo ikke gøre så meget...

Men tak fordi du hænger mig ud her... Og jeg ville også henvende mig til dig når jeg hørte fra Postdanmark,... Men du skulle åbenbart hænge mig ud, overfor alle andre og så står du ikke en gang selv ved dit brugernavn...

Majbritt

Sådan majbritt...

Det er ikke altid sælgeren der har ret i disse sager.

Jeg har FULD tiltro til dig... Da jeg købte en katvig taske af dig, sendte du den inden jeg fik øverført penge..

Jeg køber med GLÆDE tøj, ting osv af dig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

wamse

Jeg har købt så meget tøj af dig, og der har ALDRIG været nogle problemer, du har endda tværtimod sendt pakken før du over hovedet havde modtaget min indbetaling 

Så fem stjerner fra mig til dig 

Anmeld

6. maj 2011

qp skriver:

Jeg tænker lidt det samme - synes faktisk derimod mere det er anonym som bliver udstillet her da ingen havde nogen idé om hvem den pågældende sælger eller anonym var...  Når dette er sagt skal jeg for en god ordens skyld sige, at det ikke er ensbetydende med, at jeg synes anonymtråden var særlig smagelig på nogen måde.

Det tænkte jeg også!?

Til Majbritt:  Den kvittering beviser jo ingenting!?   Eller, jo, den beviser at du har handlet på posthuset, men ikke at du har sendt det omtalte brev!!

Nu kender jeg dig ikke, men forstiller mig ikke at du ville snyde folk, udfra det indtryk jeg har fået af dig herinde fra!!

Man kan få lavet en indleverings kvittering på posthuset til omkring 5-7kr. det er nu en meget god idé, hvis køberen ikke gider betale for pakkeporto!!

Stine og Lisa.

Anmeld

6. maj 2011

Ann.

Jeg synes du virke reel og ærlig - ingen tvivl om det! 

Anmeld

6. maj 2011

sweet

twinboys skriver:

Her er mit svar til hende der skriver i en debat...Pas på med at købe tøj osv herinde

Hejsa ja jeg indrømmer da gerne at det er mig hun skriver om... Hun købte Alexander´s Molo jakke og jeg skrev den gang at jeg kunne sende den for 40kr eller som sikkert pakke til 75kr... Pakken blev sendt den 12.april kl. 16.30.11 fra Haderslev som b-brev...

Jeg snyder aldrig folk og jeg kan her bevise at jeg samme dag sendte 3 andre pakker også  også til baby-brugere...

Jeg har efterlyst den hos Postdanmark og har idag modtaget et brev fra dem at de ikke kan finde pakken,....

Da der inger ersatning er på kan jeg jo ikke gøre så meget...

Men tak fordi du hænger mig ud her... Og jeg ville også henvende mig til dig når jeg hørte fra Postdanmark,... Men du skulle åbenbart hænge mig ud, overfor alle andre og så står du ikke en gang selv ved dit brugernavn...

Majbritt

Anmeld

6. maj 2011

eElak

Tilmeldt skriver:

Man kan få lavet en indleverings kvittering på posthuset til omkring 5-7kr. det er nu en meget god idé, hvis køberen ikke gider betale for pakkeporto!!

^^ Se det vidste jeg ikke engang, og jeg har endda arbejdet i post danmark i nogle år... 

Til Twinboys - håber du så mit svar i den anden tråd - det bekræfter din side af sagen :-)

Anmeld

6. maj 2011

bullerbassen

Tilmeldt skriver:

Det tænkte jeg også!?

Til Majbritt:  Den kvittering beviser jo ingenting!?   Eller, jo, den beviser at du har handlet på posthuset, men ikke at du har sendt det omtalte brev!!

Nu kender jeg dig ikke, men forstiller mig ikke at du ville snyde folk, udfra det indtryk jeg har fået af dig herinde fra!!

Stine og Lisa.

Det koster 12 kr for en indleverings attest.

Hvis køber vælger den billige løsning må man også være villig til at tage den chance - eller betale for pakke post.

Nej det rigtig kvittering viser ingenting & dog . Hvis man skal betale indlevingsattest hver gang kan det jo snart ikke svare sig at sende.

Hvis køber føler sig udtryk , må det vel være på deres regning

Anmeld

6. maj 2011

bullerbassen skriver:

Det koster 12 kr for en indleverings attest.

Hvis køber vælger den billige løsning må man også være villig til at tage den chance - eller betale for pakke post.

Nej det rigtig kvittering viser ingenting & dog . Hvis man skal betale indlevingsattest hver gang kan det jo snart ikke svare sig at sende.

Hvis køber føler sig udtryk , må det vel være på deres regning

Oki, vidste ik den var steget!

Jamen, jeg er fuldstændig enig med dig!!  Det er jo op til køberen om man vil tage chancen!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.