Jeg indrømmer gerne... Jeg snyder ikke folk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

qp

Laulund87 skriver:

Se det er der hvor jeg ikke er vild med det der med at sælger skal bedømmes med smileys

Lige så nemt som hun kunne være snydt, lige så nemt kunne det være dig, der blev fejlbedømt.

Der er altid to sider af hver sag, og du har så ikke gjort noget forkert!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Lou87

Som jeg også skrev på den anden debat, hvis du har vist hende den her kvittering, ka jeg ik se hvorfor hun tror du er en som snyder andre ?  Hehe..
Og man vælger jo altså selv om det ska sende forsikret.. at hun ikk vil betale for det og det ærgelige sker er jo så bare det!
Det er jo ikke din fejl.. Du har jo også mistet dine penge så hvis du sku betale tilbage..

Og ØV ja hvor irriterende at folk skal være anonyme!

Anmeld

5. maj 2011

Lisbeth1985

twinboys skriver:

Her er mit svar til hende der skriver i en debat...Pas på med at købe tøj osv herinde

Hejsa ja jeg indrømmer da gerne at det er mig hun skriver om... Hun købte Alexander´s Molo jakke og jeg skrev den gang at jeg kunne sende den for 40kr eller som sikkert pakke til 75kr... Pakken blev sendt den 12.april kl. 16.30.11 fra Haderslev som b-brev...

Jeg snyder aldrig folk og jeg kan her bevise at jeg samme dag sendte 3 andre pakker også  også til baby-brugere...

Jeg har efterlyst den hos Postdanmark og har idag modtaget et brev fra dem at de ikke kan finde pakken,....

Da der inger ersatning er på kan jeg jo ikke gøre så meget...

Men tak fordi du hænger mig ud her... Og jeg ville også henvende mig til dig når jeg hørte fra Postdanmark,... Men du skulle åbenbart hænge mig ud, overfor alle andre og så står du ikke en gang selv ved dit brugernavn...

Majbritt

Anmeld

5. maj 2011

Laulund87

qp skriver:

Utroligt så enige vi er i tiden

Anmeld

5. maj 2011

qp

Laulund87 skriver:

Utroligt så enige vi er i tiden

Hahaha ja det er lidt forfærdeligt faktisk

Anmeld

5. maj 2011

Mira0911

twinboys skriver:

Her er mit svar til hende der skriver i en debat...Pas på med at købe tøj osv herinde

Hejsa ja jeg indrømmer da gerne at det er mig hun skriver om... Hun købte Alexander´s Molo jakke og jeg skrev den gang at jeg kunne sende den for 40kr eller som sikkert pakke til 75kr... Pakken blev sendt den 12.april kl. 16.30.11 fra Haderslev som b-brev...

Jeg snyder aldrig folk og jeg kan her bevise at jeg samme dag sendte 3 andre pakker også  også til baby-brugere...

Jeg har efterlyst den hos Postdanmark og har idag modtaget et brev fra dem at de ikke kan finde pakken,....

Da der inger ersatning er på kan jeg jo ikke gøre så meget...

Men tak fordi du hænger mig ud her... Og jeg ville også henvende mig til dig når jeg hørte fra Postdanmark,... Men du skulle åbenbart hænge mig ud, overfor alle andre og så står du ikke en gang selv ved dit brugernavn...

Majbritt

Har læst det søde... Er noget så forbavset over TS i den anden tråd... 

Anmeld

5. maj 2011

Isabella_mor

ok..  så kan man se at nogengange forsvinder pakkerne altså,

Anmeld

5. maj 2011

Laulund87

qp skriver:

Hahaha ja det er lidt forfærdeligt faktisk

Anmeld

5. maj 2011

Steph_Laurits

Det satme lavt at hænge dig ud på den måde!
Du har absolut dit på det rene!!

Anmeld

5. maj 2011

twinboys

Tak piger og er mega glad for jeg har styr på mine sager og har kvitt. iorden når jeg sender pakker ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.