Jeg indrømmer gerne... Jeg snyder ikke folk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2011

Pia.

Stumpen skriver:

Hvor er det du føler dig udstillet? Jeg mindes ikke at have set dit navn...

Man kan jo godt blive udstillet uden navn - når man læser debatten og ved det er en selv (Majbritt-Twinboys) der er tale om ... Og man bliver da ramt når man ikke har snydt - i indlægget er sælger jo en SNYDER... Så jeg ville da også føle mig fremstillet også selvom der ikke er navn... !!! Alle bliver da nervøse for at handle og rigtig mange ville gerne have en privat besked om hvem hun var...

Knus og dejlig weekend Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2011

bullerbassen

twinboys skriver:

Her er mit svar til hende der skriver i en debat...Pas på med at købe tøj osv herinde

Hejsa ja jeg indrømmer da gerne at det er mig hun skriver om... Hun købte Alexander´s Molo jakke og jeg skrev den gang at jeg kunne sende den for 40kr eller som sikkert pakke til 75kr... Pakken blev sendt den 12.april kl. 16.30.11 fra Haderslev som b-brev...

Jeg snyder aldrig folk og jeg kan her bevise at jeg samme dag sendte 3 andre pakker også  også til baby-brugere...

Jeg har efterlyst den hos Postdanmark og har idag modtaget et brev fra dem at de ikke kan finde pakken,....

Da der inger ersatning er på kan jeg jo ikke gøre så meget...

Men tak fordi du hænger mig ud her... Og jeg ville også henvende mig til dig når jeg hørte fra Postdanmark,... Men du skulle åbenbart hænge mig ud, overfor alle andre og så står du ikke en gang selv ved dit brugernavn...

Majbritt

Har ikke læst det andet indlæg men tror bestemt heller ikke du kunne finde på at snyde ... Godt du har gemt kvittering

Jeg sender selv rigtig meget , og er begyndt at skrive en seddel med navn & indhold i pakke & hæfte bonnen ved.

Så er det til at holde styr på - når der bliver sendt så meget. Lige præcis i sådan situationen er det ski så ærgeligt man siger at det er sælgers ansvar for pakken hvis den bliver væk - da køber SELV har valgt den billigste løsning.

Anmeld

6. maj 2011

ekzunz

Du er da ikke blevet hængt ud! Der er ikke en eneste som havde gættet det var dig, og vedkommende nægtede endda at udlevere dit navn privat.

Hun havde opfattet det som om at du ikke ville i dialog med hende, og derfor følte hun sig snydt - og derfor advarer hun andre brugere.

Jo flere af den slags advarselstråde der kommer, jo større sandsynlighed er der måske for at der kommer et system til at vurdere købere og sælgere.

Anmeld

6. maj 2011

Carl-Emil's mor

Du har min største respekt ved at stå frem og slå det til jorden sådan som du gjorde  Jeg ville sku også blive en anelse irriteret over sådan en debat var oprettet hvis jeg vidste den ikke holdt i byretten..

Anmeld

6. maj 2011

bullerbassen

Znuzke skriver:

Du er da ikke blevet hængt ud! Der er ikke en eneste som havde gættet det var dig, og vedkommende nægtede endda at udlevere dit navn privat.

Hun havde opfattet det som om at du ikke ville i dialog med hende, og derfor følte hun sig snydt - og derfor advarer hun andre brugere.

Jo flere af den slags advarselstråde der kommer, jo større sandsynlighed er der måske for at der kommer et system til at vurdere købere og sælgere.

Kan nu godt forstå majbritt vælger at stå frem - der var jo flere som opfordrede køber til at sende PB med navn. Og der er jo ikke til atvide og hun ville gøre det.

Jeg ville ski godt nok også stå frem hvis jeg ved jeg har rent mel i posen. Også selv om at det kun er majbritt der ved at det er hende der bliver omtalt.

Anmeld

6. maj 2011

sarahb

Du er En person jeg tror ALDRIG vil snyde, så store skulderklap på at du tager den her.. Det er sejt..
Og lige dig, har jeg det bare sådan med at du er en super ærlig person!

Anmeld

6. maj 2011

lisesp83

Wow, Syns TS virkelig fik snakket godt for sig selv, da hun snakkede om at være blevet snydt.

Og da jeg så at det var dig, hun snakkede om, blev jeg helt paf.. For du virker bare så reel, ærlig og medmenneskelig.  

Og du har tingene i orden.

Men jeg vidste nu ikke, at det var dig, før du skrev denne tråd.

Syns sku det er fedt, du lige giver svar på tiltale.

herfra..

Anmeld

6. maj 2011

KarinaIda

Du er en person der ALDRIG ville snyde nogen...

Jeg har da modtaget det jeg har købt af dig, og det kom da super hurtigt!!

At køber selv vælger den "billige" løsning, er jo hendes egen skyld.. for stort set alle ved, at en pakke kan forsvinde i posten, og dette er jo ikke noget sælger kan gøre for!!

Men kan godt forstå du føler dig hængt ud, selvom dit navn ikke bliver nævnt... Jeg ville bestemt, ligesom dig, stå frem, når man ved man har rent mel i posen!

Karina

Anmeld

6. maj 2011

LenaJohansen

nu VED jeg du ikke snyder folk 

For jeg er den heldige ejer af nogen fantastiske gardiner som du har solgt mig

Anmeld

6. maj 2011

2babygirls

twinboys skriver:

Her er mit svar til hende der skriver i en debat...Pas på med at købe tøj osv herinde

Hejsa ja jeg indrømmer da gerne at det er mig hun skriver om... Hun købte Alexander´s Molo jakke og jeg skrev den gang at jeg kunne sende den for 40kr eller som sikkert pakke til 75kr... Pakken blev sendt den 12.april kl. 16.30.11 fra Haderslev som b-brev...

Jeg snyder aldrig folk og jeg kan her bevise at jeg samme dag sendte 3 andre pakker også  også til baby-brugere...

Jeg har efterlyst den hos Postdanmark og har idag modtaget et brev fra dem at de ikke kan finde pakken,....

Da der inger ersatning er på kan jeg jo ikke gøre så meget...

Men tak fordi du hænger mig ud her... Og jeg ville også henvende mig til dig når jeg hørte fra Postdanmark,... Men du skulle åbenbart hænge mig ud, overfor alle andre og så står du ikke en gang selv ved dit brugernavn...

Majbritt

Det er jo den risiko man må tage hvis man ikke vil have den sikre forsendelse.. Post DK er nogle små hapsere når det gælder pakker!!!

Godt Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.