Jeg indrømmer gerne... Jeg snyder ikke folk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

twinny

sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Louisiana

Nu kender jeg dig lidt bedre, end jeg kender andre herinde, og jeg kunne aldrig i min vildeste fantasi forestille mig, at du ville snyde nogen! Og ja, det er sgu lidt øv, at du bliver udstillet herinde, før der er kommet en afklaring i sagen - som den du viser her

til dig sødeste

Anmeld

5. maj 2011

Stumpen

Hvor er det du føler dig udstillet? Jeg mindes ikke at have set dit navn...

Anmeld

6. maj 2011

qp

Stumpen skriver:

Hvor er det du føler dig udstillet? Jeg mindes ikke at have set dit navn...

Jeg tænker lidt det samme - synes faktisk derimod mere det er anonym som bliver udstillet her da ingen havde nogen idé om hvem den pågældende sælger eller anonym var...  Når dette er sagt skal jeg for en god ordens skyld sige, at det ikke er ensbetydende med, at jeg synes anonymtråden var særlig smagelig på nogen måde.

Anmeld

6. maj 2011

Diana...

Øv jeg bliver lidt ked af det er dig for vi ved jo ALLE at du er en af de stabile sælgere her inde. Men synes det fint at folk advare om når der er en der snyder HVIS DER ER HOLD I DET. Og det er der jo ikke denne gang. Men hun har ikke skrevet dit navn så helt hængt ud er du ikke, men kan godt forstå du føler det sådan  

Anmeld

6. maj 2011

Sabina

Sådan

Anmeld

6. maj 2011

Ryberg

1. jeg synes ikke man skal hænge folk ud og så være anonym

2. hvor er Post Danmark bare nogle røvhuller... dyre fragtpriser og så smider de pakkerne væk!

3. Synes det er flot af twinboys at skynde sig at sige "HEY det er mig der bliver nævnt i den anden tråd, men hør lige MIN forklaring"

Igen kan man så sige, hvad er etisk og moralsk korrekt at gøre i sådan en situation? for begge parter har jo mistet noget...

Anmeld

6. maj 2011

Dot D

Du snyder bare ingen søde, og jeg fik da min pakke, den må vist være en af dem på din kvittering.

Så for mig er du EN PERFEKT SÆLGER

Anmeld

6. maj 2011

Pia.

twinboys skriver:

Her er mit svar til hende der skriver i en debat...Pas på med at købe tøj osv herinde

Hejsa ja jeg indrømmer da gerne at det er mig hun skriver om... Hun købte Alexander´s Molo jakke og jeg skrev den gang at jeg kunne sende den for 40kr eller som sikkert pakke til 75kr... Pakken blev sendt den 12.april kl. 16.30.11 fra Haderslev som b-brev...

Jeg snyder aldrig folk og jeg kan her bevise at jeg samme dag sendte 3 andre pakker også  også til baby-brugere...

Jeg har efterlyst den hos Postdanmark og har idag modtaget et brev fra dem at de ikke kan finde pakken,....

Da der inger ersatning er på kan jeg jo ikke gøre så meget...

Men tak fordi du hænger mig ud her... Og jeg ville også henvende mig til dig når jeg hørte fra Postdanmark,... Men du skulle åbenbart hænge mig ud, overfor alle andre og så står du ikke en gang selv ved dit brugernavn...

Majbritt

DU SNYDER I HVERT FALD IKKE... Jeg har modtaget alle mine pakker med tøj, sengetøj og alt muligt andet lækkert fra dig

Jeg forstår godt at modtager bliver ked af pakken ikke kommer frem, men hvis man vælger den "billige" løsning så er pakken desværre ikke særlig sikret...

Godt du står frem ..

Knus Pia.

Anmeld

6. maj 2011

Pia.

KittyGirl skriver:

1. jeg synes ikke man skal hænge folk ud og så være anonym

2. hvor er Post Danmark bare nogle røvhuller... dyre fragtpriser og så smider de pakkerne væk!

3. Synes det er flot af twinboys at skynde sig at sige "HEY det er mig der bliver nævnt i den anden tråd, men hør lige MIN forklaring"

Igen kan man så sige, hvad er etisk og moralsk korrekt at gøre i sådan en situation? for begge parter har jo mistet noget...

ENIG...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.