Update på MD scanningen, det blir en lille....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

<3

SkrukNu skriver:

Uuh jeg tror lige jeg venter lidt.. Jeg er ikke helt klar til at offentliggøre det over facebook endnu hehe.. Men når jeg er klar, så skriver jeg dig lige en pb, så jeg kan være med..

Ok du siger bare til du skal være hjertelig velkommen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Frejsmor

Katte87 skriver:

Jah, det er jo det! hehe. Har du opdateret der inde? Ellers kan jeg lige smutte ind og gøre det.

Og tak skal du ha

Jeg har skrevet det derinde(er en klovn til at opdatere listen ), og CamillaValby har vidst opdateret det..

Det var da så lidt..

Anmeld

5. maj 2011

Ka+Ma=Be

SkrukNu skriver:

Jeg har skrevet det derinde(er en klovn til at opdatere listen ), og CamillaValby har vidst opdateret det..

Det var da så lidt..

Ahh ok! Så lader jeg det bare være. Spændende at se hvordan fordelingen bliver til sidst!

Anmeld

5. maj 2011

Ditte<3

SkrukNu skriver:

Ja vi har været derude til forældreaften 1, det var sådan set meget hyggeligt.. Regner med vi skal til Forældreaften 2 i juni..

Pt. bor vi I Albertslund, men planen er at vi skal flytte til Taastrup i rækkehus så snart det kan lade sig gøre(oprindeligt er jeg dog fra Jylland )..

Hvad med dig?

Okay, det er da godt at høre Så du synes man får noget ud af det? 

Det lyder da lækkert sådan at skulle flytte i rækkehus, det har vi desværre ikke råd til endnu, så vi bor i lejlighed i Valby, men det er fint. Vi bor i en meget stor 2-værelses lejlighed, men håber på enten at få en 3'er eller 4'er inden for et års tid 

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Kirle skriver:

Ok du siger bare til du skal være hjertelig velkommen!

Tusind tak og det kan du tro jeg nok skal gøre..

Du må da lige hilse dem fra mig, de fleste af dem er vidst ikke vanvittigt aktive herinde mere..

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Katte87 skriver:

Ahh ok! Så lader jeg det bare være. Spændende at se hvordan fordelingen bliver til sidst!

Ja det bliver rigtig spændende.. Der er jo også en del der har valgt ikke at få det at vide, sååh alt kan ske...

Anmeld

5. maj 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Altså det passer sådan set lige godt for mig om det er en weekend eller hverdag, jeg læser kun på halv tid lige nu(kunne jeg ligeså godt når jeg nu skulle lægge studiet om), så jeg har fri onsdag og fredag, men ja weekenderne er heller ikke udelukkede, jeg laver stort set ikke en skid hehe..

hehe.. heller ikk..

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Ditte<3 skriver:

Okay, det er da godt at høre Så du synes man får noget ud af det? 

Det lyder da lækkert sådan at skulle flytte i rækkehus, det har vi desværre ikke råd til endnu, så vi bor i lejlighed i Valby, men det er fint. Vi bor i en meget stor 2-værelses lejlighed, men håber på enten at få en 3'er eller 4'er inden for et års tid 

Den første forældreaften fik jeg måske ikke sådan viildt meget ud af, for jeg vidste sådan set det meste i forvejen, men næste forældreaften skal vidst nok handle noget mere om fødsel og amning og sådan, så det tror jeg bliver spændende..

Jaa det bliver rigtig lækkert, mere plads og vores eget...

Mmm ville da være rigtig dejligt at få noget lidt større, det er også derfor vi gerne vil flytte, pt. er det ikke verdens største 2vær. vi har, så der bliver liige knebent med plads når der også kommer en lille gut..

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

hehe.. heller ikk..

Hehe jamen så er det jo bare at finde en dag...

Jeg er tilflytter fra Jylland, så det er i forvejen ikke den store vennekreds jeg har herovre, og det ville da være lækkert at få nogle veninder der står samme sted i livet som en selv, så man kan dele glæderne og sorgerne og erfaringerne med nogen der faktisk forstår..

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Så skal I da også liige have nogle billeder af Bettemanden!!

De er taget med mobilen, så det er ikke verdens bedste kvalitet, meen mon ikke det går..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.