Update på MD scanningen, det blir en lille....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.789 visninger
65 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Frejsmor

DRENG!!!!!

Og han er helt igennem dejlig, sund og rask og en rigtig aktiv lille fyr, han ville bare slet ikke ligge stille hehe, så scanningsjordemoderen havde liidt besvær med at få gode billeder, meen det lykkedes da og han så bare helt super fin ud!!!

Og jeg mærkede ham som jeg ikke har mærket ham før til scanningen!! Jeg har foranliggende moderkage(altså den ligger ud mod min mave) og jeg har derfor ikke mærket meget til bettemanden, men under scanningen var der bare gas på, tror jeg mærkede ham sparke 5-6 gange på en halv times tid, og ja det må jo være fordi scanneren skaber noget mere direkte kontakt ind til bettemanden!!

Men alt er dejligt og vi er rigtig glade for den veloverståede scanning, som selvfølgelig blev fejret med indkøb af det første lille sæt blå/grønne babytøj!!

Knus og kram

Channie(19+4 med bettemanden )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

twinny

SkrukNu skriver:

DRENG!!!!!

Og han er helt igennem dejlig, sund og rask og en rigtig aktiv lille fyr, han ville bare slet ikke ligge stille hehe, så scanningsjordemoderen havde liidt besvær med at få gode billeder, meen det lykkedes da og han så bare helt super fin ud!!!

Og jeg mærkede ham som jeg ikke har mærket ham før til scanningen!! Jeg har foranliggende moderkage(altså den ligger ud mod min mave) og jeg har derfor ikke mærket meget til bettemanden, men under scanningen var der bare gas på, tror jeg mærkede ham sparke 5-6 gange på en halv times tid, og ja det må jo være fordi scanneren skaber noget mere direkte kontakt ind til bettemanden!!

Men alt er dejligt og vi er rigtig glade for den veloverståede scanning, som selvfølgelig blev fejret med indkøb af det første lille sæt blå/grønne babytøj!!

Knus og kram

Channie(19+4 med bettemanden )

igen igen, søde.. stort tillykke med alt var vel og det blev en dreng..

Anmeld

5. maj 2011

Jakob'sMor

Stort tillykke med nyheden om en dreng i maven

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

Tillykke! Hvor er det fedt! Nu glæder jeg mig endnu mere til min MD

Anmeld

5. maj 2011

Ditte<3

Sikke dejligt for jer  

Stort tillykke med alt var som det skulle være og at i skal have en lille dreng 

Det er så stort at mærke de små pus sparke første gang, så det lyder da som en helt igennem fantastisk dag 

herfra og held og lykke med det hele 

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

igen igen, søde.. stort tillykke med alt var vel og det blev en dreng..

Tusind tak søde.. Vi må snart lige finde en dag at mødes.. Hvad passer dig bedst, hverdage eller weekender?

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Jakob'sMor skriver:

Stort tillykke med nyheden om en dreng i maven

Tusind tak, jeg glæder mig utroligt meget til at møde min bettemand om 4½ måned ca!!

Anmeld

5. maj 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Tusind tak søde.. Vi må snart lige finde en dag at mødes.. Hvad passer dig bedst, hverdage eller weekender?

jaah det synes jeg helt sikkert snart vi skal... Det er sådan lidt forskelligt, men jeg går snart på læseferie. Så kan vi godt finde u a noget i en hverdag. Hvis det passer dig bedst..

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Secrets skriver:

Tillykke! Hvor er det fedt! Nu glæder jeg mig endnu mere til min MD

Iih tak søde..

Ja du kan godt glæde dig, det er bare så fantastisk hver gang man får lov at se den bette derinde..

Hehe jeg skal dog lige vænne mig til at sige ham om maven og ikke den eller bebsen eller spunken..

Hvornår skal du afsted til MD?

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

SkrukNu skriver:

Iih tak søde..

Ja du kan godt glæde dig, det er bare så fantastisk hver gang man får lov at se den bette derinde..

Hehe jeg skal dog lige vænne mig til at sige ham om maven og ikke den eller bebsen eller spunken..

Hvornår skal du afsted til MD?

Jamen det er det! Det er lidt belastende at komme med alle de andre ord, eller skrive h*n osv Var de bare helt fine med at kigge efter kønnet? Man hører jo at nogen synes det er træls man spørger 

Jeg skal d. 16, så det er også snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.