Update på MD scanningen, det blir en lille....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Frejsmor

Ditte<3 skriver:

Sikke dejligt for jer  

Stort tillykke med alt var som det skulle være og at i skal have en lille dreng 

Det er så stort at mærke de små pus sparke første gang, så det lyder da som en helt igennem fantastisk dag 

herfra og held og lykke med det hele 

Tusind tak.. Ja det var rigtig dejligt, at se ham og se han havde det godt og var sund og rask!!!

Det var det godt nok også, den dag kunne bare ikke have været bedre, og jeg glæder mig sådan til at møde bettemanden om 4½ måneds tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

<3

Tillykke Channie!! Glæder mig så meget på dine vegne!

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

jaah det synes jeg helt sikkert snart vi skal... Det er sådan lidt forskelligt, men jeg går snart på læseferie. Så kan vi godt finde u a noget i en hverdag. Hvis det passer dig bedst..

Altså det passer sådan set lige godt for mig om det er en weekend eller hverdag, jeg læser kun på halv tid lige nu(kunne jeg ligeså godt når jeg nu skulle lægge studiet om), så jeg har fri onsdag og fredag, men ja weekenderne er heller ikke udelukkede, jeg laver stort set ikke en skid hehe..

Anmeld

5. maj 2011

Jakob'sMor

SkrukNu skriver:

Tusind tak, jeg glæder mig utroligt meget til at møde min bettemand om 4½ måned ca!!

Forstår jeg godt - jeg ville også bare have tiden til at gå da jeg fandt ud af at vi ventede en dreng.

Har I et muligt navn til bettemanden?

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Secrets skriver:

Jamen det er det! Det er lidt belastende at komme med alle de andre ord, eller skrive h*n osv Var de bare helt fine med at kigge efter kønnet? Man hører jo at nogen synes det er træls man spørger 

Jeg skal d. 16, så det er også snart!

Hehe ja nemlig, men nu har jeg alligevel vænnet mig til alle de andre ord, så nu tager jeg mig rimelig tit i at rette mig selv fra den til ham hehe..

Altså ude på Herlev var det ikke et problem, vi fik faktisk allerede at vide til NF at de meget gerne så efter kønnet når vi skulle til MD, og faktisk skulle man helst lige sige til hvis man ikke ville vide kønnet så de ikke kom til at sige det ved en fejl hehe..

Men hvordan det ellers er andre steder, det ved jeg ikke rigtigt, meeen mon ikke de er søde nok og gerne lige vil kigge lidt, det tog i hvert fald ikke lang tid for vores scanningsjordemoder at konkludere det var en lille dreng..

Uuh det bliver spændende, glæder mig til en update!!

Anmeld

5. maj 2011

Ditte<3

SkrukNu skriver:

Tusind tak.. Ja det var rigtig dejligt, at se ham og se han havde det godt og var sund og rask!!!

Det var det godt nok også, den dag kunne bare ikke have været bedre, og jeg glæder mig sådan til at møde bettemanden om 4½ måneds tid..

Kender det så godt, her er der også lidt over 4 måneder til vi skal møde vores lille prut, som så er en lille pige 

Det er faktisk sjovt, min moderkage lå også udadtil. Lidt irreterende, men nu er jeg 21+4 og kan mærke hende hver dag. Så du begynder nok også så småt snart at kunne mærke ham hver dag 

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Kirle skriver:

Tillykke Channie!! Glæder mig så meget på dine vegne!

Tusind tak Kirsten.. Er også bare ovenud lykkelig nu, så lykkedes det endelig ovenpå min MA og ja nu vi ved kønnet, bliver det jo også bare det mere virkeligt!!

Går det ellers godt? Og har I fået mødt hinanden nogen gange i mødregruppen for de studerende?

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Jakob'sMor skriver:

Forstår jeg godt - jeg ville også bare have tiden til at gå da jeg fandt ud af at vi ventede en dreng.

Har I et muligt navn til bettemanden?

Hehe ja nemlig, meeen synes nu allerede tiden er fløjet afsted, kan ikke helt fatte jeg er halvvejs på søndag hehe...

Åh ja, jeg synes det har været meget svært at finde drenge navne..

Vi er ikke fastlagt på noget endnu, men jeg er rigtig vild med navnet Frej, men kæresten(som ellers også synes det var et rigtig fint navn) er blevet noget i tvivl.. Han vil gerne ha' hans dreng skal hedde noget "storslået", så han vilg gerne ud i noget Alexander, meeen det synes jeg ikke helt hehe...

Meen vi skal nok se den bette gut før vi rigtig kan sige noget..

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Ditte<3 skriver:

Kender det så godt, her er der også lidt over 4 måneder til vi skal møde vores lille prut, som så er en lille pige 

Det er faktisk sjovt, min moderkage lå også udadtil. Lidt irreterende, men nu er jeg 21+4 og kan mærke hende hver dag. Så du begynder nok også så småt snart at kunne mærke ham hver dag 

Iih jamen tillykke med den lille prinsesse!!

Ååh det håber jeg da, ville være så dejligt, var jo helt fantastisk at ligge der og kigge på skærmen og faktisk både se og føle de små spark hehe!!

Anmeld

5. maj 2011

Frøken J.

SkrukNu skriver:

Hehe ja nemlig, men nu har jeg alligevel vænnet mig til alle de andre ord, så nu tager jeg mig rimelig tit i at rette mig selv fra den til ham hehe..

Altså ude på Herlev var det ikke et problem, vi fik faktisk allerede at vide til NF at de meget gerne så efter kønnet når vi skulle til MD, og faktisk skulle man helst lige sige til hvis man ikke ville vide kønnet så de ikke kom til at sige det ved en fejl hehe..

Men hvordan det ellers er andre steder, det ved jeg ikke rigtigt, meeen mon ikke de er søde nok og gerne lige vil kigge lidt, det tog i hvert fald ikke lang tid for vores scanningsjordemoder at konkludere det var en lille dreng..

Uuh det bliver spændende, glæder mig til en update!!

Ja, jeg tror også det bliver pænt svært at vende tankegangen om. Hehe

Hvor er de søde! Men jeg spurgte også min jordemoder i går, og hun sagde noget henaf det samme. At man skulle endelig sige til, og det ville de meget gerne, hvis baby lå ordentligt. Kan bare huske jeg læste i min-maves uge for ugebrev, at de synes det var irriterende, og at man hellere skulle bestille en scanning hos privatklinik, men det er jo noget sludder

Og jeg skal self. nok komme med en update til den tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.