Update på MD scanningen, det blir en lille....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Lyder godt!

Velbekommen!

Jo tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Jakob'sMor

SkrukNu skriver:

Hehe ja nemlig, meeen synes nu allerede tiden er fløjet afsted, kan ikke helt fatte jeg er halvvejs på søndag hehe...

Åh ja, jeg synes det har været meget svært at finde drenge navne..

Vi er ikke fastlagt på noget endnu, men jeg er rigtig vild med navnet Frej, men kæresten(som ellers også synes det var et rigtig fint navn) er blevet noget i tvivl.. Han vil gerne ha' hans dreng skal hedde noget "storslået", så han vilg gerne ud i noget Alexander, meeen det synes jeg ikke helt hehe...

Meen vi skal nok se den bette gut før vi rigtig kan sige noget..

Ja det er noget sværer end man lige tror at finde et navn Vi gik også frem og tilbage, skal han nu hedder Jakob eller måske noget andet - men idag kan jeg ikke forstille mig at han skulle have heddet andet

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Jakob'sMor skriver:

Ja det er noget sværer end man lige tror at finde et navn Vi gik også frem og tilbage, skal han nu hedder Jakob eller måske noget andet - men idag kan jeg ikke forstille mig at han skulle have heddet andet

Hehe ja lige præcis.. Og af en eller anden grund synes jeg bare det er så meget sværere at finde et navn til en dreng end til en pige..

Meen mon ikke det kommer..

Og ja du har ret, når han først har fået navnet, så kunne man nok ikke forestille sig han skulle hedde noget andet..

Anmeld

5. maj 2011

<3

SkrukNu skriver:

Hehe det lyder da som en god idé.. Holder I al kontakten over facebook nu så?

Det glæder mig at høre at alt går godt hjemme hos jer..

Ja de er bare fantastiske de scanninger der og jeg er da også helt sikker på vi skal investere i en 3D scanning af bettemanden når jeg er lidt længere henne..

Ja det er mest over fb vi lavede jo en side derinde men snakker mest i status osv det er nemmest. Vil du være med?

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Kirle skriver:

Ja det er mest over fb vi lavede jo en side derinde men snakker mest i status osv det er nemmest. Vil du være med?

Uuh jeg tror lige jeg venter lidt.. Jeg er ikke helt klar til at offentliggøre det over facebook endnu hehe.. Men når jeg er klar, så skriver jeg dig lige en pb, så jeg kan være med..

Anmeld

5. maj 2011

Ditte<3

SkrukNu skriver:

Det var det godt nok også, så ja nu glæder jeg mig bare til det kommer igen, og på en lidt mere regelmæssig basis..

Uuh jamen det kan jo være, kunne da være hyggeligt..

Har du været derude til forældre aftenerne?

Hehe det forstår jeg godt og der går ikke lang tid før den er der 

Nææ, vi har faktisk ikke været derude. Har i gjort det? 

Hvor er du fra i Storkøbenhavn?

Anmeld

5. maj 2011

Ka+Ma=Be

Rigtig hjertelig tillykke!

Og velkommen i "drengeklubben"  

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Ditte<3 skriver:

Hehe det forstår jeg godt og der går ikke lang tid før den er der 

Nææ, vi har faktisk ikke været derude. Har i gjort det? 

Hvor er du fra i Storkøbenhavn?

Ja vi har været derude til forældreaften 1, det var sådan set meget hyggeligt.. Regner med vi skal til Forældreaften 2 i juni..

Pt. bor vi I Albertslund, men planen er at vi skal flytte til Taastrup i rækkehus så snart det kan lade sig gøre(oprindeligt er jeg dog fra Jylland )..

Hvad med dig?

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Katte87 skriver:

Rigtig hjertelig tillykke!

Og velkommen i "drengeklubben"  

Tusind tak..

Hehe ja vi med drenge må jo stå sammen, så vi kan få udlignet fordelingen lidt, indtil videre er der vidst flest piger i mødregruppen..

Og tillykke med din lille dreng også da..

Anmeld

5. maj 2011

Ka+Ma=Be

SkrukNu skriver:

Tusind tak..

Hehe ja vi med drenge må jo stå sammen, så vi kan få udlignet fordelingen lidt, indtil videre er der vidst flest piger i mødregruppen..

Og tillykke med din lille dreng også da..

Jah, det er jo det! hehe. Har du opdateret der inde? Ellers kan jeg lige smutte ind og gøre det.

Og tak skal du ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.