Hvem passede Jeres barn om aftenen på bryllupsdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Mor til L&S

Hertzum77 skriver:

Vores datter blev passet af hendes dagplejemor. Hun tilbød det selv og det kunne ikke have passet bedre 

Ja det var da dejligt. Sov hun så hos hende om natten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Corn

Mor til Liva skriver:

Vi skal jo giftes til påske næste år og Liva skal selvfølgelig med i kirken og om eftermiddagen, men aftenen er uden små børn!

Men alle dem Liva kender skal med til festen..

(og de andres børn´s forældre i dagplejen er udelukket)

Kunne man spørge ens DP mor??

JA - Hvem passede Jeres barn/børn? Og sov de der om natten??

Vores sønner (vi havde 2 dengang, en på 2 år og en på 4 mdr) var med til hele festen. Både kirke, reception og fest om aftenen.

Min gode veninde sørgede for dem hele dagen, så de kom kun  når de lige manglede et kram og lidt forældre-

Ellers var de i hendes kærlige varetægt, blandt alle de mennesker som også elsker dem højt.

Da det blev "sengetid" tog vi dem med hjem til os selv, hvor også mormor og morfar skulle sove.

Dagen efter kom mange af gæsterne igen til rundstykker (og senere grillpølser og vandkamp) og vi havde en rigtig rigtig hyggelig 1. dag som ægtefolk

Anmeld

5. maj 2011

Mor til L&S

Corn skriver:

Vores sønner (vi havde 2 dengang, en på 2 år og en på 4 mdr) var med til hele festen. Både kirke, reception og fest om aftenen.

Min gode veninde sørgede for dem hele dagen, så de kom kun  når de lige manglede et kram og lidt forældre-

Ellers var de i hendes kærlige varetægt, blandt alle de mennesker som også elsker dem højt.

Da det blev "sengetid" tog vi dem med hjem til os selv, hvor også mormor og morfar skulle sove.

Dagen efter kom mange af gæsterne igen til rundstykker (og senere grillpølser og vandkamp) og vi havde en rigtig rigtig hyggelig 1. dag som ægtefolk

Det kunne man også gøre, men når du skriver "sengetid" mener du så børnenes eller da festen sluttede??

Vi skal holde festen 15 km fra hvor vi bor, så ved ikk lige hvordan jeg skal få hende i seng når hun er træt?!

Anmeld

5. maj 2011

Corn

Mor til Liva skriver:

Det kunne man også gøre, men når du skriver "sengetid" mener du så børnenes eller da festen sluttede??

Vi skal holde festen 15 km fra hvor vi bor, så ved ikk lige hvordan jeg skal få hende i seng når hun er træt?!

Vores sengetid

Vi blev gift omkring middagstid, og derefter reception og videre til fest om aftenen, og ungerne havde barnevogn og klapvogn med, så de blev bare puttet, og sov, indtil vi (selv dødtrætte) var klar på hjemtur lidt over midnat.

Anmeld

5. maj 2011

Mor til L&S

Corn skriver:

Vores sengetid

Vi blev gift omkring middagstid, og derefter reception og videre til fest om aftenen, og ungerne havde barnevogn og klapvogn med, så de blev bare puttet, og sov, indtil vi (selv dødtrætte) var klar på hjemtur lidt over midnat.

Okay sådan - ja det kunne man sagtens gøre

Tak for svar

Anmeld

5. maj 2011

malliebooh

Hej med dig. Jeg ser at dit postnummer er 6100, det er haderslev ikke.. ? Efter sommerferien skal jeg flytte til 6230 Rødekro.. Hvis du stadig ikke har fundet nogen og er interesseret, så kan jeg muligvis godt hjælpe dig til den tid. Jeg behøver ikke få noget for det  Det er ikke nogen jobansøgning eller noget bare en hjælpende hånd..

Anmeld

5. maj 2011

D.B.L

Nu har jeg ikke læst de andres svar, så ved ikke om dette allerede er blevet foreslået!? Men hvad med en fra mødregruppen? Det gjorde vi til vores bryllup, og det var en super løsning. Dem som passede var også med i kirken og til reception, og da vi vurderede at de små var mættet kørte de hjem

Anmeld

6. maj 2011

Rosa

Min mor passede Jonte. Vi holdt ungdomsfest om aftenen, så vores forældre skulle ikke med alligevel 

Anmeld

6. maj 2011

Mor til L&S

D.B.L skriver:

Nu har jeg ikke læst de andres svar, så ved ikke om dette allerede er blevet foreslået!? Men hvad med en fra mødregruppen? Det gjorde vi til vores bryllup, og det var en super løsning. Dem som passede var også med i kirken og til reception, og da vi vurderede at de små var mættet kørte de hjem

Et super forslag, men en fra mødregruppen skal med og resten er der ikke længere den vilde kontakt med - kun når vi ses en samlet i løbet af året! Så desværre ikk en mulighed lige her!

Anmeld

6. maj 2011

2babygirls

Mor til Liva skriver:

Vi skal jo giftes til påske næste år og Liva skal selvfølgelig med i kirken og om eftermiddagen, men aftenen er uden små børn!

Men alle dem Liva kender skal med til festen..

(og de andres børn´s forældre i dagplejen er udelukket)

Kunne man spørge ens DP mor??

JA - Hvem passede Jeres barn/børn? Og sov de der om natten??

Min veninde blev gift her inden påske, og der tilbød hendes DPer at passe hende

Så hør hende da af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.