Hvem passede Jeres barn om aftenen på bryllupsdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Halbschön

Mor til Liva skriver:

Liva vil være 2 år til den tid..

Hvem passede og hjalp dem under middagen??

Liva er MOR BEJS med stort og er bange for at det blir sådan at jeg skal være ved hende og hjælpe hende osv under festen at jeg går helt glip af festen hvis du forstår?!

Hov jamen jeg havde dem hele tiden.. De sad sammen med mig under middagen forholdsvis tæt på mor og far.. Men jef kan sagtens forstå dig, men mon ikke det går bedre til den tid? Ellers send hende til Kolding sp skal jeg passe hende ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Mor til L&S

Kaufie skriver:

Prøv linket 

Ellers opslag i det lokale supermarked - på biblioteker, skoler, hvor man nu ellers sætter sådan nogen annoncer op. 

Vi har endnu ikke selv prøvet det - men jeg forestiller mig, at jeg sagtens ville kunne mærke om det er en pige jeg kan stole på - og i øvrigt lade hende være alene med mine børn i kortere perioder i starten.

Aha, så først linket nu.. hehe

Ja må se om vi ikk kan finde en og vill jo også helst ha at hun skulle passes hjemme ved os selv

Anmeld

5. maj 2011

Caroline86

Mor til Liva skriver:

Altså hun skal ihvertfald være med i kirken og om eftermiddag.. men om aftenen blir problemet.. Liva er STOR mor bejs (kan selvfølgelig nå at ændre sig) og er "bange" for at hun vil være hos os hele tiden osv.

Men det med at finde en barnepige er en god ide og så kan de jo evt være med til lidt af festen..

Hvor dælen finder jeg sådan en henne??

altså enten, som du selv siger, nabokonen ellers kan du prøve de lokale supermarkeder på opslagstavlen og så vidt jeg ved findes der også sider på nettet der beskæftiger sig udelukkende med at "udleje" barnepiger... det ville nok være min løsning hvis ikke nabokonen kan/vil, for de er vist oftest ret proff

Anmeld

5. maj 2011

Mor til L&S

R&N skriver:

Hov jamen jeg havde dem hele tiden.. De sad sammen med mig under middagen forholdsvis tæt på mor og far.. Men jef kan sagtens forstå dig, men mon ikke det går bedre til den tid? Ellers send hende til Kolding sp skal jeg passe hende ;-)

Ja det kunne selvfølgelig sagtens gå... Puha den er svær! Kunne den lille på 1½ godt holde sig vågen hele aftenen eller tog du før hjem så?

Jeg har 2 storesøskende, men vil også gerne ha at de kan feste og ikke kun passe Liva! Hmm, måske jeg skal finde en barnepige..

Anmeld

5. maj 2011

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

altså enten, som du selv siger, nabokonen ellers kan du prøve de lokale supermarkeder på opslagstavlen og så vidt jeg ved findes der også sider på nettet der beskæftiger sig udelukkende med at "udleje" barnepiger... det ville nok være min løsning hvis ikke nabokonen kan/vil, for de er vist oftest ret proff

Ja det vil jeg prøve

Har fået et link som jeg kan kigge nærmere på

Anmeld

5. maj 2011

Caroline86

Mor til Liva skriver:

Ja det vil jeg prøve

Har fået et link som jeg kan kigge nærmere på

oh okay.. det havde jeg ikke set

Anmeld

5. maj 2011

Halbschön

Mor til Liva skriver:

Ja det kunne selvfølgelig sagtens gå... Puha den er svær! Kunne den lille på 1½ godt holde sig vågen hele aftenen eller tog du før hjem så?

Jeg har 2 storesøskende, men vil også gerne ha at de kan feste og ikke kun passe Liva! Hmm, måske jeg skal finde en barnepige..

Ja jeg tog hjem sammen med børnene omkring kl 1 tror jeg.. Mener måske hun fik en lille lur i hjørnet på et tidspunkt, men er ikke sikker(5år siden)..

Anmeld

5. maj 2011

Shoppingmor

Da min mand og jeg blev gift for snart 5 år siden, fik vi sønnike på 11 mdr passet hos hans søster & mands naboer, som samtidigt skulle passe deres lille datter på 16 mdr (altså vores søns kusine)  Som tak gav vi dem et par flasker vin mener jeg

Anmeld

5. maj 2011

Mor til L&S

Shoppingmor skriver:

Da min mand og jeg blev gift for snart 5 år siden, fik vi sønnike på 11 mdr passet hos hans søster & mands naboer, som samtidigt skulle passe deres lille datter på 16 mdr (altså vores søns kusine)  Som tak gav vi dem et par flasker vin mener jeg

Det var en rigtig god ide

Anmeld

5. maj 2011

Hertzum77

Vores datter blev passet af hendes dagplejemor. Hun tilbød det selv og det kunne ikke have passet bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.