Hvem passede Jeres barn om aftenen på bryllupsdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Vidunderligeunger

Tina&Daniel skriver:

Altså mine forældre tror jeg ikke gav noget for det andet end måske en kurv med et eller andet.

Men det kan man jo tale med ens dagplejer om.
Det er jo ikke fordi hun skal arbejde over - man beder jo om en tjeneste og ikke ekstra timer til pasning. 

ja, men alligevel men okay, så blev jeg så klog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Mor til L&S

MAJ*MOR skriver:

hvad??? kan man spørge sin dp om hun vil passe ens barn uden for lukketid??? det vidste jeg godt nok ikke total smart, for alle dem man kender skal jo med hehe

Tror heller ikk at de er alle DP der vil, kommer meget an på personen.

Vi har en DP mor som jeg kunne forestille mig gerne ville

Vi ville selvfølgelig købe en fin gave til hende som tak

Anmeld

5. maj 2011

Halbschön

Jeg er ikke gift, men da min søster blev gift var deres børn med(somDe eneste til brylluppet).. De var 4 og 1,5år dengang.. Både i kirken, til festen og bryllupsnatten passede jeg dem.. Det fungerede fint..

Anmeld

5. maj 2011

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

hvad med, allerede nu, at "oplære" en reservebedste el. lign. som hun kan lære at kende, søde? Og så kan hun tage sig af hende til brylluppet eller passe hende hvis hun ikke skal være med til noget af det?

Det tror jeg bliver vores løsning til den tid.. Jeg vil gerne at det er en hun kender, men de skal jo allesammen med til brylluppet Måske ender det alligevel med at hun er så stor til den tid at hun sagtens kan være med og så tror jeg vi hyrer en barnepige der kan tage sig af alle børnene på én gang

Ja, det har vi også talt om - vi har en nabo kone som vi evt kunne bruge og de har jo 1 år til at lære hinanden bedre at kende

Ville gerne ha hende med til festen, men hun er jo kun 2 år til den tid, så det dur vist ikke...

Anmeld

5. maj 2011

Mor til L&S

Kaufie skriver:

Hvad med allerede nu at prøve at finde en barnepige, der kan nå at passe Liva et par gange inden jeres bryllup - så både I og Liva er helt tryg ved hende på bryllupsaftenen/natten?

Prøv ung-i-huset.dk

Ja er også det vi har snakke om herhjemme, men hvor finder man en barnepige henne??

Anmeld

5. maj 2011

Mor til L&S

R&N skriver:

Jeg er ikke gift, men da min søster blev gift var deres børn med(somDe eneste til brylluppet).. De var 4 og 1,5år dengang.. Både i kirken, til festen og bryllupsnatten passede jeg dem.. Det fungerede fint..

Liva vil være 2 år til den tid..

Hvem passede og hjalp dem under middagen??

Liva er MOR BEJS med stort og er bange for at det blir sådan at jeg skal være ved hende og hjælpe hende osv under festen at jeg går helt glip af festen hvis du forstår?!

Anmeld

5. maj 2011

Kaufie

Mor til Liva skriver:

Ja er også det vi har snakke om herhjemme, men hvor finder man en barnepige henne??

Prøv linket 

Ellers opslag i det lokale supermarked - på biblioteker, skoler, hvor man nu ellers sætter sådan nogen annoncer op. 

Vi har endnu ikke selv prøvet det - men jeg forestiller mig, at jeg sagtens ville kunne mærke om det er en pige jeg kan stole på - og i øvrigt lade hende være alene med mine børn i kortere perioder i starten.

Anmeld

5. maj 2011

Caroline86

Mor til Liva skriver:

Ja, det har vi også talt om - vi har en nabo kone som vi evt kunne bruge og de har jo 1 år til at lære hinanden bedre at kende

Ville gerne ha hende med til festen, men hun er jo kun 2 år til den tid, så det dur vist ikke...

måske kan hun være med til noget af det? Og så netop have én stående stand by til at tage hende med hjem el. lign hvis hun bliver for træt (eller ustyrlig )..

Altså hvis der er en "hyret" til at tage sig af hende hele dagen så kan hun få lov at være med til at fejre dagen uden at du skal tænke på at "tage dig af hende".. forstår du hvad jeg mener?

Jeg kan godt forstå du gerne vil have hende med, men ja, det ER jo ofte lidt vanskeligt når de ikke er større...

Anmeld

5. maj 2011

DianaM

Da vi blev gift var Helena ca. 8 mdr.

Vi havde så kun familien med, så vi fik et vennepar, som Helena havde mødt nogle gange til at passe hende.

Hun var med i kirken og til starten af festen, hvor venneparret så ligeledes var med, men de passede Helena.

Da Helena så skulle til at i seng, kørte de hjem til os med hende og lagde hende i sin egen seng, medens de så sov i gæsteværelset.

Det hele gik helt uproblematisk, men også fordi hun kendte både dem og sov hjemme mm.

Anmeld

5. maj 2011

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

måske kan hun være med til noget af det? Og så netop have én stående stand by til at tage hende med hjem el. lign hvis hun bliver for træt (eller ustyrlig )..

Altså hvis der er en "hyret" til at tage sig af hende hele dagen så kan hun få lov at være med til at fejre dagen uden at du skal tænke på at "tage dig af hende".. forstår du hvad jeg mener?

Jeg kan godt forstå du gerne vil have hende med, men ja, det ER jo ofte lidt vanskeligt når de ikke er større...

Altså hun skal ihvertfald være med i kirken og om eftermiddag.. men om aftenen blir problemet.. Liva er STOR mor bejs (kan selvfølgelig nå at ændre sig) og er "bange" for at hun vil være hos os hele tiden osv.

Men det med at finde en barnepige er en god ide og så kan de jo evt være med til lidt af festen..

Hvor dælen finder jeg sådan en henne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.