Hvem passede Jeres barn om aftenen på bryllupsdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.389 visninger
58 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Mor til L&S

Vi skal jo giftes til påske næste år og Liva skal selvfølgelig med i kirken og om eftermiddagen, men aftenen er uden små børn!

Men alle dem Liva kender skal med til festen..

(og de andres børn´s forældre i dagplejen er udelukket)

Kunne man spørge ens DP mor??

JA - Hvem passede Jeres barn/børn? Og sov de der om natten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Tina&Laura

Mor til Liva skriver:

Vi skal jo giftes til påske næste år og Liva skal selvfølgelig med i kirken og om eftermiddagen, men aftenen er uden små børn!

Men alle dem Liva kender skal med til festen..

(og de andres børn´s forældre i dagplejen er udelukket)

Kunne man spørge ens DP mor??

JA - Hvem passede Jeres barn/børn? Og sov de der om natten??

Du kunne sagtens spørge dagplejeren.
Jeg blev passet en forlænget weekend i sin tid, hos min dp ds mine forældre var på ferie. 

Anmeld

5. maj 2011

Mor til L&S

Tina&Daniel skriver:

Du kunne sagtens spørge dagplejeren.
Jeg blev passet en forlænget weekend i sin tid, hos min dp ds mine forældre var på ferie. 

Vi vil helt sikkert også spørge hende, men kan jo være hun siger nej... og så er vi ligesom lidt lost

Anmeld

5. maj 2011

Vidunderligeunger

hvad??? kan man spørge sin dp om hun vil passe ens barn uden for lukketid??? det vidste jeg godt nok ikke total smart, for alle dem man kender skal jo med hehe

Anmeld

5. maj 2011

Tina&Laura

MAJ*MOR skriver:

hvad??? kan man spørge sin dp om hun vil passe ens barn uden for lukketid??? det vidste jeg godt nok ikke total smart, for alle dem man kender skal jo med hehe

Altså, jeg tror ikke det er alle der vil. Men jeg tror da hvis man kommer i god tid så er der jo mulighed for at hun kan planlægge efter det.
Selbfølgelig er det jo nok ikke noget man kan gøre mange gange - men jeg vil da mene at hvis man kommer i god tid og det er sådan en betydningsfuld dag som f.eks. et bryllup, så er det ok. at spørge. 

Anmeld

5. maj 2011

Caroline86

hvad med, allerede nu, at "oplære" en reservebedste el. lign. som hun kan lære at kende, søde? Og så kan hun tage sig af hende til brylluppet eller passe hende hvis hun ikke skal være med til noget af det?

Det tror jeg bliver vores løsning til den tid.. Jeg vil gerne at det er en hun kender, men de skal jo allesammen med til brylluppet Måske ender det alligevel med at hun er så stor til den tid at hun sagtens kan være med og så tror jeg vi hyrer en barnepige der kan tage sig af alle børnene på én gang

Anmeld

5. maj 2011

Tina&Laura

Mor til Liva skriver:

Vi vil helt sikkert også spørge hende, men kan jo være hun siger nej... og så er vi ligesom lidt lost

Det er jo det :-)
Men hør hende da af - dit barn kender hende jo også, så du kan jo rigtig slappe af så og nyde jeres dag. 

Anmeld

5. maj 2011

Vidunderligeunger

Tina&Daniel skriver:

Altså, jeg tror ikke det er alle der vil. Men jeg tror da hvis man kommer i god tid så er der jo mulighed for at hun kan planlægge efter det.
Selbfølgelig er det jo nok ikke noget man kan gøre mange gange - men jeg vil da mene at hvis man kommer i god tid og det er sådan en betydningsfuld dag som f.eks. et bryllup, så er det ok. at spørge. 

ja det kan jeg godt se.. så betaler man bare sort for det?? 

Anmeld

5. maj 2011

Kaufie

Hvad med allerede nu at prøve at finde en barnepige, der kan nå at passe Liva et par gange inden jeres bryllup - så både I og Liva er helt tryg ved hende på bryllupsaftenen/natten?

Prøv ung-i-huset.dk

Anmeld

5. maj 2011

Tina&Laura

MAJ*MOR skriver:

ja det kan jeg godt se.. så betaler man bare sort for det?? 

Altså mine forældre tror jeg ikke gav noget for det andet end måske en kurv med et eller andet.

Men det kan man jo tale med ens dagplejer om.
Det er jo ikke fordi hun skal arbejde over - man beder jo om en tjeneste og ikke ekstra timer til pasning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.