Hej skønne kvinder
Nu opretter jeg endnu en kedelig tråd om mad.
Mine kære "små" pus bliver 9 mdr om 5 dage. Alt i vores hverdag er vendt på hoved. De udfordrer deres mor til det yderste. Jeg er på PÅ PÅÅÅÅ fra kl. 5.
Før i tiden sov de samtidig 3 gange om gangen. Mad og lure lå helt fast på klokkeslet +/-.
Nå, men de er åbenbart kommet tidligt i puberteten. De opfører sig så mærkeligt. Er sure, slås, bryder sammen, nægter at sove osv. Sådan har vi kørt et stykke tid nu.
Til spørgsmålene:
Hvor mange lure tog jeres, da de var 9 mdr?
Hvor længe?
De sov sådan her før i tiden.
8.15 ca. 45 min
11.30 ca. 3 timer
16 ca. 45 min.
Nu powernapper de, når de bliver lagt til at sove. Der er en tendens til, at de sover 1½ time sent på dagen. Fra 16-1730. Helt skævt, når de skal i seng kl. 19.
Jeg er i tvivl om mine får nok mad. Dvs. om der skal presses noget ind mellem morgenmad og frokost?
Mine får mad sådan her pr barn:
kl. 7 Havregrød STOR portion
kl. 11 En skive bondebrød hver!
Kl. 14 MME 200 ml.
Kl 15 De deler et glas frugtmos
Kl. 17.30 KÆMPE portion aftensmad (ris/kartofler, masser af grøntsager og Kylling/hakket svine kød).
Kl. 18.50 MME 200 ml.
Alvin begyndte at kravle i går - Viola møver sig stadig frem på albuerne. De er ALLE VEGNE. Det legetøj eller bordben den ene står og hiver i skal den anden også have fat i. De er begyndt at slå hinanden. Dvs. Viola slår Alvin.. haha.
TIl slut et par billeder af banditterne. Det er jo længe siden, at jeg har flashet dem.
Anton blev 9 måneder i tirsdag og han er også ved at drive sin mor til vanvid...! 
Jeg tror, vi er ramt af tigerspring + tandfrembrud herhjemme...!
Han har været kropumulig den sidste 1½ uges tid, han klynker og piver, bliver MEGET hurtigt STIKTOSSET (og kaster sig frem eller tilbage), der er ikke langt fra grin til gråd, sover dårligt om dagen, sover meget uroligt om natten og er meget kontaktsøgende - han vil sidde hos mig hele tiden (og indtil i dag har det KUN KUN KUN været mig, som har du´et)...
Antons sovevaner har aldrig været ens fra dag til dag, så det vil jeg ikke belemre dig med, han har næsten altid powernappet, men mht. mad i løbet af dagen, ser Antons rytme sådan her ud (normalt, men det har også været vendt op og ned den sidste 1½ uge) :
06.00 - Havregrød
09.00 - ca. 200 ml. MME
12.00 - Rugbrød + "snacks" i form af forskellige grøntsager
15.00 - frugt + ca. 200 ml. MME
17.30 - Aftensmad (hvad vi får)
19.30 - ml. 100-200 ml. MME
Alle tider er +/- ½ time (alt afhængig af hvornår han står op)
Jeg tror, vi må væbne os med tålmodighed og 

for at det går over igen...! Jeg håber Anton vil sove bedre om natte, når han starter i DP om en lille måneds tid 

OG TIL SIDST - ih, hvor er de bare skønne de 2 basser 
Katja