Knap 9 mdr og antal måltider og lure (OG billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Maja_4000

Hvor er de skønne !

Kan ikke rigtig hjælpe , da Caroline jo kun er 4 måneder :b
- Men hvor har du købt det sengetøj med pingvinerne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Vial

isimaven skriver:

yndige smukke børn du har

er der ikke noget med at der er et tigerspring omkring de 9 mdr?? jeg synes kunne huske med mine to store at der var noget med at alt blev vend på hovedet i en periode for så at finde en ny og mere voksen rytme bagefter... fat mod og jeg synes det lyder som om de får nok mad så jeg tror bare de skal til at droppe den ene af lurene og omrokere lidt i rutinerne

Jov, jeg tror, at det er et spring. Jeg har bare droppet de spring, da mine er håbløse bagud, og synes det er så trist at læse om alt det, de nu kan. Når de ikke kunne bare halvdelen af det fra sidste spring.

Deres korrigerede alder er en måned yngre. Så det passer med et spring omkring 35 uger, tror jeg nok.

Jeg ryder rutinerne og bygger op fra ny..

Anmeld

5. maj 2011

Vial

Maja_4000 skriver:

Hvor er de skønne !

Kan ikke rigtig hjælpe , da Caroline jo kun er 4 måneder :b
- Men hvor har du købt det sengetøj med pingvinerne ?

Det er fra JYSK. Meget billigt. Har også noget sødt med lilla ugler.

..og tak

Anmeld

5. maj 2011

isimaven

KaMa skriver:

Jov, jeg tror, at det er et spring. Jeg har bare droppet de spring, da mine er håbløse bagud, og synes det er så trist at læse om alt det, de nu kan. Når de ikke kunne bare halvdelen af det fra sidste spring.

Deres korrigerede alder er en måned yngre. Så det passer med et spring omkring 35 uger, tror jeg nok.

Jeg ryder rutinerne og bygger op fra ny..

Mon ikke det er nu de indhenter det de glemte sidst

Held og lykke med at få styr på de nye rutiner!!!

Anmeld

5. maj 2011

Vial

Muffi<3 skriver:

Nøj hvor er de dejlige altså   Jamen jeg tror de skal ned på 2 lure , da Alexander var 9 mdr tog han en god lur fra ca 9-12 og så måske en igen fra 15 til 16 ..  Syntes deres måltider lyder som om de passer meget fint men kan huske at der også var problemer her da han gik fra 3 til 2 lure og igen fra 2 til 1 lur som de jo så gerne så da han startede i vug som 13 mdr

Takker. Ja, jeg må arbejde mig hen i mod 2 lure. Synes bare at de virker så trætte efter morgenmad. I går prøvede jeg at droppe den. Begik den fejl at ligge dem i tremmesengene (uden dyner og masser af legetøj) da jeg skulle i bad. Da jeg kom ud snorksov Alvin. Derfra kørte alt skævt hele dagen. Dvs. de sov forskelligt. Så jeg havde konstant vågent barn.

Anmeld

5. maj 2011

Lisbeth85

Årh, hvor er det bare nogle smukke og fine børn, du har. Min søn er ikke så gammel endnu, så kan desværre ikke hjælpe med lure eller maden...

Anmeld

5. maj 2011

Vial

Mor til Frederic skriver:

mon det er ikke er et tigerspring de lige har godt gang i?

Noget andet er at den bandit og banditinde ser ud til at stor trives, så tror ikke du skal være bekymret om de for mad nok...

Her sov han ved 9 mdr; 

Middag; 2½-3 timer

Alt efter hvordan han havde sovet til middag kunne han godt lige få en morfar inden aftensmad, på max 30-40 min.

Godnat og sov godt kl 19.00 ro hele natten til han blev vækket ved 7 tiden.

Han begyndte i dp som 8 mdr og men hvor jeg først started på arbejde da han var 9 mdr.

Det er nok tigerspring - selvom jeg har forklaret dem, at det bruger vi ikke her i huset.

Mine starter i dp 1. maj. HVIS dp'er når at blive raskmeldt. Lidt stress.. Ellers kan vi risikere at skulle bruge en time i transport hver vej til ny dp'er.

Glæder mig til at få lidt luft, hvis jeg skal være ærlig..

Anmeld

5. maj 2011

Vial

Lisbeth85 skriver:

Årh, hvor er det bare nogle smukke og fine børn, du har. Min søn er ikke så gammel endnu, så kan desværre ikke hjælpe med lure eller maden...

Takker. Jeg er også så stolt af dem.

Anmeld

5. maj 2011

De3Guldklumper

Lækre unger du har

Begge mine unger har sovet 3 lure ved 9 mdr..

1 time formiddag kl 9-10 ca alt efter hvor tidligt de er stået op

2-3 timer til middag fra ca kl 12-12.30

og så er de puttet igen til aften mellem 19-20 hvor de er blevet spist af med en flaske 5 min inden

Min den ældste skippede formiddagsluren lige omkring 10 mdr da hun startede i vs der og vi vurderede at hun sagtens kunne undvære den.

Anmeld

5. maj 2011

Lady Marion <3

KaMa skriver:

Takker. Ja, jeg må arbejde mig hen i mod 2 lure. Synes bare at de virker så trætte efter morgenmad. I går prøvede jeg at droppe den. Begik den fejl at ligge dem i tremmesengene (uden dyner og masser af legetøj) da jeg skulle i bad. Da jeg kom ud snorksov Alvin. Derfra kørte alt skævt hele dagen. Dvs. de sov forskelligt. Så jeg havde konstant vågent barn.

Årh   det er sikkert også dobbelt så svært når man skal omvænne 2 stks .. Men prøv bare at skub den 30 min af gangen pludselig er den der .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.