Oh yes, det ligner samme kutume som bliver prøvet af herhjemme. Frøkenen er de 2 sidste uger begyndt at vågne mellem 4.00-5.00
Jeg kan få hende til at sove videre, hvis hun da liiiige kommer over i min seng, mens jeg samtidig gider stille min babs til fri afbenyttelse.
Og ja, det er da sikkert også helt vildt hyggeligt at ligge og samsove/natamme samtidig .. Jeg er bare ikke fan, sover af helvedes til! Og det funker jo ikke i længden.
Men det hele er vidst blandet sammen med det såkaldte tigerspring og den berømte første tand (endelig!!!
)
Jeg har ikke tidsmæssigt så meget struktur over det, det er kun nogenlunde. Men ikke så præcist at jeg kan sætte tidspunkt på. Det er faktisk kun aftensmad jeg kan det, og det er omkring 17.00tiden.
Morgenmad: Havregrød. Nogle gange spiser hun kun 3 skefulde, andre dage (som idag) spiser hun næsten 1½dl.
Ammer hende lige inden hun falder i søvn, og sover formiddagslur på en ½-1 time.
Formiddag: Øllebrød. Laver 1½ dl men det er sjældent hun spiser op.
Frokost: ½skive rugbrød f.eks. m/ smøreost, leverpostej, sildepostej, torskerogn osv. Tit også gnaveting som agurk osv. Men meget af det bliver for det meste bare mast til ukendelighed, og undersøgt til mindste detalje. 
Efter frokost og lidt leg ammer jeg hende igen (ikke altid jeg gør det, men for det meste) og hun sover en lille ½time igen.
Hun vågner, og bliver ammet. Spiser ikke 'rigtig' mad igen før aftensmad, ellers kan jeg ikke få noget aftensmad indenbords.
Aftensmad: Det samme som jeg spiser. Spiser mest hvis hun selv får lov til at sidde og spise det. Men det er ikke en overdrevet stor portion, det er sådan lille/mellem. Måske 1dl, 1½ ....
Hun bliver puttet omkring 19. hvor jeg ammer hende lige inden hun skal sove igen. Sover i et stræk til omkring de 4-5.00 stykker, hvor hun så er begyndt at tro vi skal feste. 
Skal lige siges at hun ALDRIG har sovet særlig meget, så de dage hun tager en lur på en time eller derover er ud over det sædvanlige. Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal tage mig til, fordi det er uvant
Det er standard at hun kun sover de 30-40 min. sharp.
Hun er også en lidt lille størrelse ift. alder. (syntes jeg) Hun er fra 19/8-2010 (8½måned), vejer 8 kilo og er 70 lang. Bruger str. 68/74.