ih jeg bliver sindsyg af alle mine skal, skal ikke fortiden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Magsen

Tina&Martin skriver:

Ja, det er ikke nemt på sjælland hvis man vil bo de gode steder...

nix, det er det ihvertfald ikke :/ ..

bor du på sjælland?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

ZamanogDania

Søde du kan bare søge ind på hf. Det er ikke så svært. Og du skal nok komme ind.
Det med lejlighed er lidt svært. Men der er nogle ledige lejligheder i Ringsted. De er bare lidt dyr. De er os nye lejligheder. Jeg bor selv i dem. Jeg giver 7300 inkl alt for 3 værelses lejlighed 89 kvm.

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

Søde du kan bare søge ind på hf. Det er ikke så svært. Og du skal nok komme ind.
Det med lejlighed er lidt svært. Men der er nogle ledige lejligheder i Ringsted. De er bare lidt dyr. De er os nye lejligheder. Jeg bor selv i dem. Jeg giver 7300 inkl alt for 3 værelses lejlighed 89 kvm.

det er da ikke sååååå meget enda .. 

MEN det er det ENESTE sted min kæreste har sagt NEJ til at bo, fordi min psykopat eks bor der 

Anmeld

5. maj 2011

2babygirls

Maggieh skriver:

nix, det er det ihvertfald ikke :/ ..

bor du på sjælland?  

Nej bor lidt uden for Århus, men boede der i 1½år, hvor vi lejede en lejlighed i gentofte ved en som var ude og rejse, og så sagde vi den op kort inden hun kom hjem og fandt en anden uden for lyngby... Det er skide svært at finde en fast bolig derovre til billige penge.

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Tina&Martin skriver:

Nej bor lidt uden for Århus, men boede der i 1½år, hvor vi lejede en lejlighed i gentofte ved en som var ude og rejse, og så sagde vi den op kort inden hun kom hjem og fandt en anden uden for lyngby... Det er skide svært at finde en fast bolig derovre til billige penge.

nåårh okey, ja det er virkelig svært  ihh jeg ville ønske at jeg bedst kunne lide jylland, kææææft hvor har jeg set mange billige og FEDE lejligheder der  .. 

Anmeld

5. maj 2011

2babygirls

Maggieh skriver:

nåårh okey, ja det er virkelig svært  ihh jeg ville ønske at jeg bedst kunne lide jylland, kææææft hvor har jeg set mange billige og FEDE lejligheder der  .. 

Århus er det nye københavn ha ha ha... Magter ikke sjælland, så tvang min mand til at vi skulle tilbage til jylland

Anmeld

5. maj 2011

ZamanogDania

Maggieh skriver:

det er da ikke sååååå meget enda .. 

MEN det er det ENESTE sted min kæreste har sagt NEJ til at bo, fordi min psykopat eks bor der 

Nårh øv. Kunne ellers være fedt hvis du blev min nabo

Anmeld

5. maj 2011

louise8723

Jeg ved at teknisk optager elever hele tiden i Roskilde, og hf kan man tAge på VUC hvis det er

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Tina&Martin skriver:

Århus er det nye københavn ha ha ha... Magter ikke sjælland, så tvang min mand til at vi skulle tilbage til jylland

er det rigtigt ! I looooove sjælland :p ! 

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

Nårh øv. Kunne ellers være fedt hvis du blev min nabo

ej ja, det kunne være fedt ! så kunne vi sidde og stene baby.dk sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.