ih jeg bliver sindsyg af alle mine skal, skal ikke fortiden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Kofoed.

Maggieh skriver:

Ollreid :p 

Tusind tak for svar 

Håber du finder ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Magsen

Kofoed33 skriver:

Håber du finder ud af det

mhhh, ja me to .. det er bare svært når min familie går totalt imod mig 

Anmeld

5. maj 2011

Kofoed.

Maggieh skriver:

Tror det er svært at få opbakningen fra familien, når i nu flytter så langt væk og de ved, at i nok ikke for råd til, at komme "hjem" hver ferie.

Jeg har en tante fra færørene og hun flyttede selv med hendes søn til danmark, der var familien heller ikke så glade for det, men i dag er der ikke noget problem, hun tager derop 2-3 gange om året og de kommer ind cirka 1 gang om året. Så er sikker på det nok skal gå, de skal bare vende sig til det

Anmeld

5. maj 2011

Kofoed.

Maggieh skriver:

Tror det er svært at få opbakningen fra familien, når i nu flytter så langt væk og de ved, at i nok ikke for råd til, at komme "hjem" hver ferie.

Jeg har en tante fra færørene og hun flyttede selv med hendes søn til danmark, der var familien heller ikke så glade for det, men i dag er der ikke noget problem, hun tager derop 2-3 gange om året og de kommer ind cirka 1 gang om året. Så er sikker på det nok skal gå, de skal bare vende sig til det

Anmeld

5. maj 2011

2babygirls

Maggieh skriver:

hmmm, dvs. jeg skal ringe til roskilde komune.. 

Men det bare det, lejligheden er der nok ikke så længe og det tager jo lidt tid at få og vide om man kan komme ind ? :/ 

Hvor intet vover, intet vinder
Boligstøtten kan du få bagudbetalt, selvom det godt kan være lidt hårdt økonomisk at vente på!!??

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Kofoed33 skriver:

jaa, jeg ved det godt, heh .. 

Det er nok også mest pga. Naomi. De har jo altid vidst at jeg ville flytte til DK igen  

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Tina&Martin skriver:

Hvor intet vover, intet vinder
Boligstøtten kan du få bagudbetalt, selvom det godt kan være lidt hårdt økonomisk at vente på!!??

jeg har lige ringet til udlejeren af lejligheden. Og den er allerede taget : .. men han sagde jeg skulle prøve at ringe igen om en 10 dage, hvis den stadig var der .. 

Anmeld

5. maj 2011

2babygirls

Maggieh skriver:

jeg har lige ringet til udlejeren af lejligheden. Og den er allerede taget : .. men han sagde jeg skulle prøve at ringe igen om en 10 dage, hvis den stadig var der .. 

Tror der dukker riiiiigtiiig mange op hele tiden. Der var en herinde der havde en kode til lejebolig hvis det er..

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Tina&Martin skriver:

Tror der dukker riiiiigtiiig mange op hele tiden. Der var en herinde der havde en kode til lejebolig hvis det er..

Jeg har også kode, lige pt heh

Men nej der er faktisk ikke særlig mange i Roskilde.. For vi SKAL have en 3 vær. og de kan jo blive MEGET dyre i Roskilde :/ 

Anmeld

5. maj 2011

2babygirls

Maggieh skriver:

Jeg har også kode, lige pt heh

Men nej der er faktisk ikke særlig mange i Roskilde.. For vi SKAL have en 3 vær. og de kan jo blive MEGET dyre i Roskilde :/ 

Ja, det er ikke nemt på sjælland hvis man vil bo de gode steder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.