ih jeg bliver sindsyg af alle mine skal, skal ikke fortiden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.420 visninger
44 svar
0 synes godt om
5. maj 2011

Magsen

jamen, mig og min familie bor jo på Færøerne som mange af jer nok ved. Men både mig og kæresten vil SÅ GERNE til DK!!!! virkelig, virkelig. Jeg har ledt efter en lejlighed i DK meeeeeget længe efterhånden men har bare ikke fundet nogen. Nu har jeg så fundet en 3 vær. midt i Roskilde til en rimelig pris. Men sagen er så bare den, at det er lige lovlig sent. Jeg er kommet ind på HF heroppe og kæresten på teknisk skole. Men som sagt, vi vil jo bare gerne til DK! Jeg får INGEN støtte fra min fam. da de jo ikke vil have at vi skal flytte, og det synes jeg er meget hårdt  Jeg er så heller ikke så skrap til at det med boligstøtte og al den hjælp man kan få. Og det er nok også for sent at gå igang med at søge ind på skole nu. Hvad kan man så ellers lave? det er vel ikke så nemt at finde arbejde pt. i DK ...?? 

aaaargh er så forvirret.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Mig med maven

Jeg står desværre ikke med hverken bolig eller job på hånden til dig.

Men ville bare ønske dig held og lykke med dine valg!

Anmeld

5. maj 2011

2babygirls

Maggieh skriver:

jamen, mig og min familie bor jo på Færøerne som mange af jer nok ved. Men både mig og kæresten vil SÅ GERNE til DK!!!! virkelig, virkelig. Jeg har ledt efter en lejlighed i DK meeeeeget længe efterhånden men har bare ikke fundet nogen. Nu har jeg så fundet en 3 vær. midt i Roskilde til en rimelig pris. Men sagen er så bare den, at det er lige lovlig sent. Jeg er kommet ind på HF heroppe og kæresten på teknisk skole. Men som sagt, vi vil jo bare gerne til DK! Jeg får INGEN støtte fra min fam. da de jo ikke vil have at vi skal flytte, og det synes jeg er meget hårdt  Jeg er så heller ikke så skrap til at det med boligstøtte og al den hjælp man kan få. Og det er nok også for sent at gå igang med at søge ind på skole nu. Hvad kan man så ellers lave? det er vel ikke så nemt at finde arbejde pt. i DK ...?? 

aaaargh er så forvirret.. 

Hvorfor ikke ringe til skolerne og høre om I kan forflyttes dertil og fortsætte???
Boligstøtte søger du om ved kommunen, og det samme med dagpleje plads hvis Naomi skal afsted...

Anmeld

5. maj 2011

LRJ

Tina&Martin skriver:

Hvorfor ikke ringe til skolerne og høre om I kan forflyttes dertil og fortsætte???
Boligstøtte søger du om ved kommunen, og det samme med dagpleje plads hvis Naomi skal afsted...

Du kan starte på de fleste uddannelser helt indtil en månede inde i året

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Mig med maven skriver:

Jeg står desværre ikke med hverken bolig eller job på hånden til dig.

Men ville bare ønske dig held og lykke med dine valg!

øøv!! hehe :p

ej, tusind tak 

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Tina&Martin skriver:

hmmm, dvs. jeg skal ringe til roskilde komune.. 

Men det bare det, lejligheden er der nok ikke så længe og det tager jo lidt tid at få og vide om man kan komme ind ? :/ 

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Lone H. skriver:

Du kan starte på de fleste uddannelser helt indtil en månede inde i året

men det nok ikke så nemt at komme ind i Roskilde? :/ 

Anmeld

5. maj 2011

Kofoed.

Maggieh skriver:

hmmm, dvs. jeg skal ringe til roskilde komune.. 

Men det bare det, lejligheden er der nok ikke så længe og det tager jo lidt tid at få og vide om man kan komme ind ? :/ 

VUC tager altid folk ind, så erm du over 18 og har været igang med en udd. eller er mor, ja så skal du nok komme ind på HF på VUC, det er måske kæresten der for det største problem, men mon ikke i kan finde ud af det.

Jeg synes du skal ringe til Roskilde og tag en snak med dem, for de kan sikkert også hjælpe med ansøgning til skolerne, boligstøtte og DP plads.

Held opg lykke

Anmeld

5. maj 2011

Magsen

Kofoed33 skriver:

VUC tager altid folk ind, så erm du over 18 og har været igang med en udd. eller er mor, ja så skal du nok komme ind på HF på VUC, det er måske kæresten der for det største problem, men mon ikke i kan finde ud af det.

Jeg synes du skal ringe til Roskilde og tag en snak med dem, for de kan sikkert også hjælpe med ansøgning til skolerne, boligstøtte og DP plads.

Held opg lykke

Ollreid :p 

Tusind tak for svar 

Anmeld

5. maj 2011

twinny

Jeg kom ind på min HF og jeg søgte først i starten af Juni. og skulle snakke med dem i slutning af måned og fik af vide jeg kom ind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.