Så skal vi til MD scanning idag!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Hehe nej lige præcis, og vi skal i hvert fald også have os en 3D scanning når jeg er lidt længere henne..

Hehe arrh, sku det komme så vidt, så må manden jo bare bøje sig og lade mig bestemme..

Hehe nej vel? Jeg forstår godt nok ikke hvordan de kunne give ham det navn altså.. Meen det må de jo om..

Ja det jo lige det, det får vi selv at se med egne øjne om det også passer hehe..

Jeg har forresten uploaded billeder i den anden tråd hvis du er nysgerrig.. Tråden hedder: Update på MD scanningen, det blir en lille...

Ja, det vil jeg også rigtig gerne, men manden her synes det er for dyrt - så nu må vi se, om det ikke lykkes at få ham overtalt

Haha - bare gør som min søster - efter 17 timer med veer, og da deres søn var kommet til verden, spurgte hun sin kæreste, om han ikke lignede en Simon - og hvad kan man sige andet end jo Hehe... Men det sjove er, at hun ikke tænkte på det på den måde, det er først bagefter, det godt kunne virke planlagt

Neej, og det passer bare slet slet ikke med de andre 3 navne - men det vigtigste er jo, at de kan lide navnet

Uhh, vil jeg gå ind og kigge med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Ja, det vil jeg også rigtig gerne, men manden her synes det er for dyrt - så nu må vi se, om det ikke lykkes at få ham overtalt

Haha - bare gør som min søster - efter 17 timer med veer, og da deres søn var kommet til verden, spurgte hun sin kæreste, om han ikke lignede en Simon - og hvad kan man sige andet end jo Hehe... Men det sjove er, at hun ikke tænkte på det på den måde, det er først bagefter, det godt kunne virke planlagt

Neej, og det passer bare slet slet ikke med de andre 3 navne - men det vigtigste er jo, at de kan lide navnet

Uhh, vil jeg gå ind og kigge med det samme

Ja så må du liige tage de aller bedste overtalelses evner i brug så I kan få den 3D scanning, det jo ikke en oplevelse man sådan lige kan fortryde man ikke fik og så få den senere, når lillepigen først er der, så er det for sent jo..

Hehe sejt nok, ja det kunne godt se ud som om det var lidt planlagt hehe, meen.. jeg håber nu ikke der bliver behov for at tage den slags overtalelsesevner i brug..

Hehe tja det er jo det der tæller, jeg er da sådan set også ligeglad med om andre kan lide det navn vi finder til bettemanden, det vigtigste er at vi kan lide det jo..

Hehe det er bare iorden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.