Så skal vi til MD scanning idag!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Hehe... Jo det er det! Så holder jeg mig indendøre den dag Ej, er heldigvis ik overtroisk på nogen måde...

Men pøj pøj med idag! Der er jo ik længe til du skal aftsted

Hehe det var godt så, er jeg heldigvis heller ikke!!

Jo tak søde og nej du har ret der er ikke længe til og jeg tror faktisk også jeg logger af nu, så jeg lige kan få lidt at spise inden jeg skal ud af døren..

Men jeg skriver lige med en lille update, du kan jo evt. skrive mig en pb med dit nummer(og navn ), så kan jeg jo sende dig en lille sms, jeg tror nemlig ikke jeg når mere på baby.dk idag..

Knus Channie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Og iiih hvor jeg glæder mig som et lille barn!!!

Bliver så dejligt at se den bette spunk igen og se om den har det godt, og så håber vi jo lidt på, at spunken vil lade os se om den er en dreng eller pige!!!

Jeg har en mavenfornemmelse der siger dreng(og jeg har også drømt det), men min kæreste tror det bliver en pige(meeen, tror nu bare det er for at sige det modsatte af mig hehe ), så nu må vi se hvem der får ret!!

Vi skal være på Herlev kl. 14.15, og bagefter tror jeg turen går en tur i Ikea og så måske et liiiille smut i babysam og kigge og købe den første lyse-røde/blå ting(det er da ikke for tidligt vel?)..

Der kommer en update senere i aften, eller i morgen...

Knus og kram

Channie(19+3 og snart halvvejs med den lille spunk)

Heej søde

Venter spændt på en update - håber h*n har det rigtig rigtig godt derinde, og er også spændt på, hvad du gemmer på?  

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Heej søde

Venter spændt på en update - håber h*n har det rigtig rigtig godt derinde, og er også spændt på, hvad du gemmer på?  

Heej søde.. Så er der kommet update!!

Men eftersom jeg ikke lige kan finde ud af at indsætte link, sååå får du lige en update her!!

Det blir en dejlig, lille, sund og rask....... DRENG!!!!!

Han var bare super aktiv og så så fin ud!!!

Og bagefter var vi ude at købe det første lille sæt tøj til ham for at fejre det!!

Knus og kram

Channie( + Bettemanden )

Anmeld

5. maj 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Men eftersom jeg ikke lige kan finde ud af at indsætte link, sååå får du lige en update her!!

Og bagefter var vi ude at købe det første lille sæt tøj til ham for at fejre det!!

Knus og kram

Channie( + Bettemanden )

weee igen stort tillykke med lille manden og alt gik godt... søde...

Anmeld

5. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Knus og kram

Channie( + Bettemanden )

Eeeej, hvor fantastisk søde

KÆMPE stort tillykke med den sunde og velskabte lille baby-boy I venter jer til september

Hvor er det bare fantastisk

Har I så fundet et navn, eller er "forhandlingerne" stadig igang?

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Eeeej, hvor fantastisk søde

KÆMPE stort tillykke med den sunde og velskabte lille baby-boy I venter jer til september

Hvor er det bare fantastisk

Har I så fundet et navn, eller er "forhandlingerne" stadig igang?

Tusind tak søde..

Ja det er bare helt fantastisk og vi er bare ovenud lykkelige..

Ååh nej, forhandlingerne er stadig igang hehe.. Og vi er ikke helt enige lige pt, sååå det tager nok noget tid kunne jeg forestille mig..

Hvad med jer, har I fundet et navn til lillepigen?

Anmeld

5. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Tusind tak søde..

Ja det er bare helt fantastisk og vi er bare ovenud lykkelige..

Ååh nej, forhandlingerne er stadig igang hehe.. Og vi er ikke helt enige lige pt, sååå det tager nok noget tid kunne jeg forestille mig..

Hvad med jer, har I fundet et navn til lillepigen?

Forstår jeg virkelig godt søde - vi glæder os til det bliver vores tur på mandag

Uhh, kender det alt for godt det med ikke at være enige Men mon ikke det lykkes?

Vi havde faktisk besluttet os for Josephine, med mindre prinsessen kom til at hedde det - TADAAAA - selvfølgelig kom hun til det

Så nu tror jeg vi venter og ser hvad hun ligner, men bliver nok Josephine eller Alberte

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Forstår jeg virkelig godt søde - vi glæder os til det bliver vores tur på mandag

Uhh, kender det alt for godt det med ikke at være enige Men mon ikke det lykkes?

Vi havde faktisk besluttet os for Josephine, med mindre prinsessen kom til at hedde det - TADAAAA - selvfølgelig kom hun til det

Så nu tror jeg vi venter og ser hvad hun ligner, men bliver nok Josephine eller Alberte

Mmm kan jeg godt forstå søde.. Det er jo bare så fantastisk, hver eneste gang man får lov at se den lille..

Hehe ja det er godt nok svært sådan lige at blive enige, men jo mon ikke det kommer..

Aaarh hvor typisk altså!! Èn ting kan jeg i hvert fald sige, vores søn skal IKKE hedde Vincent hehe..

Det er altså også nogle rigtig fine navne I har fundet jer, bliver spændende at se om hun så også ligner en Josephine eller Alberte..

Anmeld

5. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Mmm kan jeg godt forstå søde.. Det er jo bare så fantastisk, hver eneste gang man får lov at se den lille..

Hehe ja det er godt nok svært sådan lige at blive enige, men jo mon ikke det kommer..

Aaarh hvor typisk altså!! Èn ting kan jeg i hvert fald sige, vores søn skal IKKE hedde Vincent hehe..

Det er altså også nogle rigtig fine navne I har fundet jer, bliver spændende at se om hun så også ligner en Josephine eller Alberte..

Ja, det er nemlig helt helt fantastisk - det kan vi ikke få for meget af

Jo, det skulle det da helst... Hehe... Træls hvis I kommer til at kalde ham 2 forskellige ting

Det forstår jeg så godt... Hehe... Var heller ikke et navn vi ville have på listen, hvis vi ventede en dreng

Ja, det gør det godt nok - nogle siger, at man SLET ikke er i tvivl om navnet, når man har sin lille guldklump i armene - men det må vi jo se om passer, når det bliver den store dag

Anmeld

5. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Ja, det er nemlig helt helt fantastisk - det kan vi ikke få for meget af

Jo, det skulle det da helst... Hehe... Træls hvis I kommer til at kalde ham 2 forskellige ting

Det forstår jeg så godt... Hehe... Var heller ikke et navn vi ville have på listen, hvis vi ventede en dreng

Ja, det gør det godt nok - nogle siger, at man SLET ikke er i tvivl om navnet, når man har sin lille guldklump i armene - men det må vi jo se om passer, når det bliver den store dag

Hehe nej lige præcis, og vi skal i hvert fald også have os en 3D scanning når jeg er lidt længere henne..

Hehe arrh, sku det komme så vidt, så må manden jo bare bøje sig og lade mig bestemme..

Hehe nej vel? Jeg forstår godt nok ikke hvordan de kunne give ham det navn altså.. Meen det må de jo om..

Ja det jo lige det, det får vi selv at se med egne øjne om det også passer hehe..

Jeg har forresten uploaded billeder i den anden tråd hvis du er nysgerrig.. Tråden hedder: Update på MD scanningen, det blir en lille...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.