Så skal vi til MD scanning idag!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Ih hvor blir det spændende søde! Og dejligt i får et kig en til den lille! Glæder mig til at få en opdatering om det er lyserødt eller blåt der skal købes!

Og NEJ det er ikke for tidligt! Det er jo bare dejligt at være tidligt på den, så kan man gå og nusse omkring det og få det perfekt til h*n kommer

Vores står snart helt klart Skal lige have hængt uroen op i loftet, da stangen ikke kan fås lang nok til mor her er tilfreds

Tag ogs i Ønskebørn, der er tingene vidst billigere end babysam. Ihvertfald det vi har kigget på

Iih ja det bliver rigtig spændende, jeg sidder nærmest bare og venter på at klokken skal blive 13.30 så jeg kan tage bussen hehe..

Hehe det jo lige det jeg tænker også, men jeg tror nu nok kæresten synes det er lidt tidligt hehe..

Hehe okay, men ja der er jo altså heller ikke længe til juli mere, og du var jo også gået på barsel ikke?

Uh det må jeg lige huske på, nu var det nok også bare fordi babysam ligger lige ved siden af ikea i Taastrup, så når vi nu alligevel sku derind kunne jeg jo nok godt overtale kæresten til liiige at tage en smut i babysam og købe en enkelt lille ting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Frejsmor

chael skriver:

Pøj pøj med det

Var selv afsted igår, det er jo bare helt fantastisk

Vi venter en lille dreng. Og vi må have termin nogenlunde samtidig

*Camilla 19+0 med nummer 3

Jo tak skat du have...

Iih ja det er jo bare fantastisk hver gang man kan få lov at se den lille derinde jo..

Tillykke med den lille gut i maven!! Og ja det er jo kun med tre dages mellemrum så...

Hvor skal du føde henne?

Anmeld

4. maj 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

okay... Men de fleste tvillinger kommer omkring 36+0...

det kan da godt være vi ska slå hovederne sammen en dag og drik en sodavand.. hvis du lyster og har tid...  

Nåårh okay, men så kan det jo være du når at få dine inden jeg overhovedet er tæt på fødsel hehe, din snydepels!!

Uuh det vil jeg da meget gerne, kunne da være rigtig hyggeligt!!

Hvor var det du boede henne af?

Anmeld

4. maj 2011

chael

SkrukNu skriver:

Jo tak skat du have...

Iih ja det er jo bare fantastisk hver gang man kan få lov at se den lille derinde jo..

Tillykke med den lille gut i maven!! Og ja det er jo kun med tre dages mellemrum så...

Hvor skal du føde henne?

På Hillerød hospital

Anmeld

4. maj 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Nåårh okay, men så kan det jo være du når at få dine inden jeg overhovedet er tæt på fødsel hehe, din snydepels!!

Uuh det vil jeg da meget gerne, kunne da være rigtig hyggeligt!!

Hvor var det du boede henne af?

hehe... jaah men det håber jeg ikk..

Jeg bor i Lyngby, så der er ikk så langt...

Anmeld

4. maj 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Iih ja det bliver rigtig spændende, jeg sidder nærmest bare og venter på at klokken skal blive 13.30 så jeg kan tage bussen hehe..

Hehe det jo lige det jeg tænker også, men jeg tror nu nok kæresten synes det er lidt tidligt hehe..

Hehe okay, men ja der er jo altså heller ikke længe til juli mere, og du var jo også gået på barsel ikke?

Uh det må jeg lige huske på, nu var det nok også bare fordi babysam ligger lige ved siden af ikea i Taastrup, så når vi nu alligevel sku derind kunne jeg jo nok godt overtale kæresten til liiige at tage en smut i babysam og købe en enkelt lille ting...

Hehe. Min kæreste syntes ogs det var alt for tidligt. Men han ved også hvordan jeg stresser, hvis jeg ikke har styr på det hele

Ja det er lidt lettere når den ligger tættere på. Og når I alligevel skal i IKEA Så må han da kunne overales lidt...

Nej der er snart kun 9 uger til termin. Meget underligt at tænke på.

Har det mål at 4 uger før, skal alt være klart. Og så kan jeg gå og vaske tøj der så alt er vasket inden

Jo eller er på ferie nu, min barsel starter først officielt d. 13. maj

Anmeld

4. maj 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

hehe... jaah men det håber jeg ikk..

Jeg bor i Lyngby, så der er ikk så langt...

Hehe nej det kan jeg godt forstå, jeg håber eller ikke min har tænkt sig at komme alt for meget for tidligt, har liige en eksamen jeg gerne vil til i slutninen af august..

Nej det er da ikke sådan vildt langt væk, så vi kunne da sagtens finde ud af noget på et tidspunkt, kunne da være rigtig hyggeligt.. Har endnu ikke nogen veninder der er gravide eller har børn, så ville være dejligt med en man rigtig kan snakke baby med..

Anmeld

4. maj 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Hehe nej det kan jeg godt forstå, jeg håber eller ikke min har tænkt sig at komme alt for meget for tidligt, har liige en eksamen jeg gerne vil til i slutninen af august..

Nej det er da ikke sådan vildt langt væk, så vi kunne da sagtens finde ud af noget på et tidspunkt, kunne da være rigtig hyggeligt.. Har endnu ikke nogen veninder der er gravide eller har børn, så ville være dejligt med en man rigtig kan snakke baby med..

jaah det samme her.... så det kunne nemlig være rigtig hyggeligt...

Smider lige en PB til dig... med nummer..

Anmeld

4. maj 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Hehe. Min kæreste syntes ogs det var alt for tidligt. Men han ved også hvordan jeg stresser, hvis jeg ikke har styr på det hele

Ja det er lidt lettere når den ligger tættere på. Og når I alligevel skal i IKEA Så må han da kunne overales lidt...

Nej der er snart kun 9 uger til termin. Meget underligt at tænke på.

Har det mål at 4 uger før, skal alt være klart. Og så kan jeg gå og vaske tøj der så alt er vasket inden

Jo eller er på ferie nu, min barsel starter først officielt d. 13. maj

Hehe ja okay, og det er ikke sjovt med en stresset og gravid kæreste..

Ja det er liiige det jeg håber på kan lade sig gøre, jeg har vendt tanken med ham og han var da ikke heelt afvisende hehe, han er måske nok mere bange for at jeg går helt amok..

Hehe ja tiden går godt nok stærkt altså, jeg er halvvejs på søndag og det synes jeg også er noget underligt at tænke på...

Det lyder da som en fornuftig idé, og det lyder som om du er så godt som i mål..

Hehe okay så, men der er nu heller ikke længe til d. 13 hva? Er det egentlig ikke en fredag d. 13 i denne måned?

Anmeld

4. maj 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Hehe ja okay, og det er ikke sjovt med en stresset og gravid kæreste..

Ja det er liiige det jeg håber på kan lade sig gøre, jeg har vendt tanken med ham og han var da ikke heelt afvisende hehe, han er måske nok mere bange for at jeg går helt amok..

Hehe ja tiden går godt nok stærkt altså, jeg er halvvejs på søndag og det synes jeg også er noget underligt at tænke på...

Det lyder da som en fornuftig idé, og det lyder som om du er så godt som i mål..

Hehe okay så, men der er nu heller ikke længe til d. 13 hva? Er det egentlig ikke en fredag d. 13 i denne måned?

Hehe... Jo det er det! Så holder jeg mig indendøre den dag Ej, er heldigvis ik overtroisk på nogen måde...

Men pøj pøj med idag! Der er jo ik længe til du skal aftsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.