Så skal vi til MD scanning idag!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.553 visninger
31 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Frejsmor

Og iiih hvor jeg glæder mig som et lille barn!!!

Bliver så dejligt at se den bette spunk igen og se om den har det godt, og så håber vi jo lidt på, at spunken vil lade os se om den er en dreng eller pige!!!

Jeg har en mavenfornemmelse der siger dreng(og jeg har også drømt det), men min kæreste tror det bliver en pige(meeen, tror nu bare det er for at sige det modsatte af mig hehe ), så nu må vi se hvem der får ret!!

Vi skal være på Herlev kl. 14.15, og bagefter tror jeg turen går en tur i Ikea og så måske et liiiille smut i babysam og kigge og købe den første lyse-røde/blå ting(det er da ikke for tidligt vel?)..

Der kommer en update senere i aften, eller i morgen...

Knus og kram

Channie(19+3 og snart halvvejs med den lille spunk)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

twinny

held og lykke....

Anmeld

4. maj 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

held og lykke....

Tak søde!!

Og du må undskylde jeg ikke lige har fået svaret på din besked i min gæstebog, jeg har bare haft lidt travlt med flytning her det sidste stykke tid..

Det kunne da være smadder hygge hvis vi kommer til at ligge sammen på Herlev til september..

Anmeld

4. maj 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Tak søde!!

Og du må undskylde jeg ikke lige har fået svaret på din besked i min gæstebog, jeg har bare haft lidt travlt med flytning her det sidste stykke tid..

Det kunne da være smadder hygge hvis vi kommer til at ligge sammen på Herlev til september..

det gør ikk noget...  Jeg skal sættes igang d 26 sep. hvis ikk før, så det kunne være hygge...

Anmeld

4. maj 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

det gør ikk noget...  Jeg skal sættes igang d 26 sep. hvis ikk før, så det kunne være hygge...

Hehe det bliver jo spændende... Men hvad er grunden egentlig til at de vil sætte dig igang og ikke prøve at lade dig gå så længe du kan og gå naturligt i fødsel?

Anmeld

4. maj 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Hehe det bliver jo spændende... Men hvad er grunden egentlig til at de vil sætte dig igang og ikke prøve at lade dig gå så længe du kan og gå naturligt i fødsel?

fordi min krop kan ikk klare to...  Man må ikk gå tiden ud med tvillinger højste 38+0..... hvilken by er du flyttet til?????

Anmeld

4. maj 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Bliver så dejligt at se den bette spunk igen og se om den har det godt, og så håber vi jo lidt på, at spunken vil lade os se om den er en dreng eller pige!!!

Jeg har en mavenfornemmelse der siger dreng(og jeg har også drømt det), men min kæreste tror det bliver en pige(meeen, tror nu bare det er for at sige det modsatte af mig hehe ), så nu må vi se hvem der får ret!!

Vi skal være på Herlev kl. 14.15, og bagefter tror jeg turen går en tur i Ikea og så måske et liiiille smut i babysam og kigge og købe den første lyse-røde/blå ting(det er da ikke for tidligt vel?)..

Knus og kram

Ih hvor blir det spændende søde! Og dejligt i får et kig en til den lille! Glæder mig til at få en opdatering om det er lyserødt eller blåt der skal købes!

Og NEJ det er ikke for tidligt! Det er jo bare dejligt at være tidligt på den, så kan man gå og nusse omkring det og få det perfekt til h*n kommer

Vores står snart helt klart Skal lige have hængt uroen op i loftet, da stangen ikke kan fås lang nok til mor her er tilfreds

Tag ogs i Ønskebørn, der er tingene vidst billigere end babysam. Ihvertfald det vi har kigget på

Anmeld

4. maj 2011

chael

SkrukNu skriver:

Knus og kram

Pøj pøj med det

Var selv afsted igår, det er jo bare helt fantastisk

Vi venter en lille dreng. Og vi må have termin nogenlunde samtidig

*Camilla 19+0 med nummer 3

Anmeld

4. maj 2011

Frejsmor

Baby-støv skriver:

fordi min krop kan ikk klare to...  Man må ikk gå tiden ud med tvillinger højste 38+0..... hvilken by er du flyttet til?????

Nåh okay, var ikke klar over at man ikke måtte gå længere end til 38+0 med tvillinger..

Jamen vi bor stadig i Albertslund, men det er kun midlertidigt, regner med vi skal se om vi ikke kan få os et rækkehus i Taastrup, helst inden den bette kommer til verden..

Anmeld

4. maj 2011

twinny

SkrukNu skriver:

Nåh okay, var ikke klar over at man ikke måtte gå længere end til 38+0 med tvillinger..

Jamen vi bor stadig i Albertslund, men det er kun midlertidigt, regner med vi skal se om vi ikke kan få os et rækkehus i Taastrup, helst inden den bette kommer til verden..

okay... Men de fleste tvillinger kommer omkring 36+0...

det kan da godt være vi ska slå hovederne sammen en dag og drik en sodavand.. hvis du lyster og har tid...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.