årh nej hvad har jeg gjort. :o :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

TineA

Dinna88 skriver:

Åh, tusinde tak  Jamen, du må da igang! Jeg er så glad for min, og er du vimmer jeg elsker sommeren, hvor jeg kan vide den frem hele tiden!

Ja, det kan jeg da godt forstå! Jeg ville flashe den hele tiden Den er vild! Jeg har allerede 3 små, skal have lavet en lille en mere, med et W (for min knægt) og så er planen en stor pinup på overarmen! Kommer tid kommer råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Dinna88

Rikke Meng skriver:

den er godt nok flot

jeg vil gerne have et helt æme i sådan en stil, dog ikke med teksten jo

Tusinde tak
Jeg er også ret vild med netop den "stil". det har krævet en del tilvænning, at han lagde så mange skygger i - men nu synes jeg bare den er rigtig lækker. Jeg glæder mig dog til at få bygget mere på, på inderarmen, da den lige nu ligner en ret ensom tatovering

Ja, teksten er jo nok ikke lige for alle. Det er en mindetatovering  

Anmeld

4. maj 2011

TineA

Jennifer skriver:

virkelig flot..

Nemlig

Anmeld

4. maj 2011

Dinna88

W.. skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå! Jeg ville flashe den hele tiden Den er vild! Jeg har allerede 3 små, skal have lavet en lille en mere, med et W (for min knægt) og så er planen en stor pinup på overarmen! Kommer tid kommer råd

haha Ja, jeg kan også godt få nogle blikke.

Uh.... Jeg kan høre, at vi er til samme slags tatoveringer. Planen var faktisk at jeg skulle have en pin up nu her til sommer, men ak og ve - jeg har ikke lige umiddelbart råd. Skal have en pinup på venstre underarm, med stidenterhue på (bliver student på stx til sommer)  

Hvad skal din pin up være for en? Jeg så en i LA ink engang, mener jeg, med en pin up der sidder på et ur. Shit, den var bare SÅ flot!

Anmeld

4. maj 2011

TineA

Dinna88 skriver:

haha Ja, jeg kan også godt få nogle blikke.

Uh.... Jeg kan høre, at vi er til samme slags tatoveringer. Planen var faktisk at jeg skulle have en pin up nu her til sommer, men ak og ve - jeg har ikke lige umiddelbart råd. Skal have en pinup på venstre underarm, med stidenterhue på (bliver student på stx til sommer)  

Hvad skal din pin up være for en? Jeg så en i LA ink engang, mener jeg, med en pin up der sidder på et ur. Shit, den var bare SÅ flot!

Ja, det får man vel altid

Pinups er så fede og kan godt lide det, hvis det er lidt overdrevet

Jeg har ikke sådan 100% gennemtænkt den endnu, men jeg har en kollega, som har en pinup-agtig Klokkeblomst med grene, blomster stjerner og mange fede farver som fylder hele armen stort set - den er bare SÅ fed.

Jeg ville måske gerne have en a'la det Det er lidt svært at forklare!

Men ja, det koster, det skidt ´- så det kommer nok ikke til at ske i den nærmeste fremtid

Anmeld

4. maj 2011

Dinna88

W.. skriver:

Ja, det får man vel altid

Pinups er så fede og kan godt lide det, hvis det er lidt overdrevet

Jeg har ikke sådan 100% gennemtænkt den endnu, men jeg har en kollega, som har en pinup-agtig Klokkeblomst med grene, blomster stjerner og mange fede farver som fylder hele armen stort set - den er bare SÅ fed.

Jeg ville måske gerne have en a'la det Det er lidt svært at forklare!

Men ja, det koster, det skidt ´- så det kommer nok ikke til at ske i den nærmeste fremtid

Uha, når du skriver overrevet, mener du så de "pin ups" med størrelse dobbelt Å mht. bryster og en J.Lo røv x 100 ? de er forfærdelige, og burde  gøres ulovlige!!

Wow, lyder fedt Selv er jeg ikke til farver, er totalt old school Jeg synes det er super fedt, hvis man får lavet 1 tatovering, der fylder hele armen. Min kan godt blive svært at sætte sammen med en anden, men det skal nok gå. 

Det er nemlig det, det gør! Så min pin up må også vente, og så får jeg dne for min niece nu her snart. Det er et billigt sted + min svoger og søster giver lidt til den, som studentergave

Anmeld

15. januar 2013

charmi

JulieWH skriver:

Jeg er tre tatoveringer - en på håndledet, en på maven og en mellem skulderbladene =)

Den der gjorde mest ondt var den sidste, der besvimede jeg, men det var vist mest fordi jeg havde glemt at spise den dag =)

Nu har jeg ikke prøvet at føde endnu, men synes ikke det gør så forfærdeligt ondt at blive tatoveret =)

Den på mit håndled var mit mantra fra en hård periode i mit liv.

Den på min mave er mit stjernetegn

Og den på min ryg betyder Skytsånd =) Tutelary har været mit kælenavn i mange år efterhånden =)

Hej Julie,

Kan super godt lide din mave tatovering, på hvilken hjemmeside fandt du disse stjernetegn (kan du huske det?)

Er det tyren eller stenbukken du har fået?

Hilsen lotte :-)

Anmeld

15. januar 2013

Nanves

Hejsa jeg har i alt 5, og vil gerne have min datters navn meget snart! fik min første da jeg blev 15 og når man først starter med tatoveringer kan man ikke stoppe igen, sådan har jeg det i hvert fald.
Her er et billede af min nyeste (og største) tatovering inden den blev helt færdig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2013

anynom

charmi skriver:

Hej Julie,

Kan super godt lide din mave tatovering, på hvilken hjemmeside fandt du disse stjernetegn (kan du huske det?)

Er det tyren eller stenbukken du har fået?

Hilsen lotte :-)

Hej og tak

Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg fandt billedet, det er efterhånden ved at være nogle år siden.. Det er tyren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.