årh nej hvad har jeg gjort. :o :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.080 visninger
38 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

Mikkel's mor <3

ja nu har jeg fået bestilt en tid til min tatovering. men er sk*de bange for at få den lavet, er sikker på at det er meget værre end en fødsel. jep dumt jeg ved det
så sidder lige og tænker hvilken en af jeres tatoveringer gjorde mest ondt, altså hvor sidder den og evt. et billede.
og hvad er grunden til at den skulle sidde lige netop der ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Zilke's Mor <3

steder jeg har :

håndledet,

halsen,

brystet,

benet og ned af foden,

hænderne,

lysken,

nakken og ned af ryggen ...

og det gjorde mest ondt i lysken på mig

Anmeld

4. maj 2011

anynom

Jeg er tre tatoveringer - en på håndledet, en på maven og en mellem skulderbladene =)

Den der gjorde mest ondt var den sidste, der besvimede jeg, men det var vist mest fordi jeg havde glemt at spise den dag =)

Nu har jeg ikke prøvet at føde endnu, men synes ikke det gør så forfærdeligt ondt at blive tatoveret =)

Den på mit håndled var mit mantra fra en hård periode i mit liv.

Den på min mave er mit stjernetegn

Og den på min ryg betyder Skytsånd =) Tutelary har været mit kælenavn i mange år efterhånden =)

Anmeld

4. maj 2011

Jakob'sMor

Jennifer skriver:

ja nu har jeg fået bestilt en tid til min tatovering. men er sk*de bange for at få den lavet, er sikker på at det er meget værre end en fødsel. jep dumt jeg ved det
så sidder lige og tænker hvilken en af jeres tatoveringer gjorde mest ondt, altså hvor sidder den og evt. et billede.
og hvad er grunden til at den skulle sidde lige netop der ?

Jeg har to, en i højre side af lysken som er et kinesisk tegn for kærlighed, valgt stedet der fordi jeg ville have den et sted hvor jeg kunne gemme den væk.

Har en ned at rygsøjlen, kinesisk tegn for skytsengel. Det var den som gjorde mest ondt for min mormor og på ryggen fordi en engel har jo sine vinger på ryggen

Jeg fik først lavet den i lysken og var overrasket over at det ikke gjorde mere ondt - synes det bliver fremstillet som om det er en smerte man ikke kan holde ud, det kunne jeg godt

Hvad skal du have og hvor?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2011

Zilke's Mor <3

JulieWH skriver:

Jeg er tre tatoveringer - en på håndledet, en på maven og en mellem skulderbladene =)

Den der gjorde mest ondt var den sidste, der besvimede jeg, men det var vist mest fordi jeg havde glemt at spise den dag =)

Nu har jeg ikke prøvet at føde endnu, men synes ikke det gør så forfærdeligt ondt at blive tatoveret =)

Og den på min ryg betyder Skytsånd =) Tutelary har været mit kælenavn i mange år efterhånden =)

den er fed den med dit stjernetegn

Anmeld

4. maj 2011

Sophia'smor

jeg har på armene ryggen, siden, Lysken, foden

Og den i siden & den på foden var nok det væreste sted på mig,

Anmeld

4. maj 2011

anynom

Rikke Meng skriver:

den er fed den med dit stjernetegn

Tusind tak =) Er rigtig glad for den =) Faldt over designet på en eller anden hjemmeside og så skulle den altså laves =D

Anmeld

4. maj 2011

Nalle

Jeg har en bag øret, den gjorder sleeet ikke ondt.

Så har jeg en på håndledet, kan faktisk ikk huske om det gjorder ondt

Så har jeg en op af armen, jo længere han kom op af armen, jo mere begyndte det at gøre ondt

Anmeld

4. maj 2011

Mikkel's mor <3

Rikke Meng skriver:

steder jeg har :

håndledet,

halsen,

brystet,

benet og ned af foden,

hænderne,

lysken,

nakken og ned af ryggen ...

og det gjorde mest ondt i lysken på mig

wow det var da alligevel en del.. hah det tør jeg slet ikke
skal have lavet min på min lægmuskel..

Anmeld

4. maj 2011

Mikkel's mor <3

JulieWH skriver:

hold da op de er flotte er helt vild med den første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.