årh nej hvad har jeg gjort. :o :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Zilke's Mor <3

tak skal du have og krydser fingre for dig så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Mikkel's mor <3

Rikke Meng skriver:

tak skal du have og krydser fingre for dig så

mange tak skal du have

Anmeld

4. maj 2011

Pia.

Jeg har på ryggen/begge skuldre - på benet - på lænden - på underarmen - på ballen og jeg tror den på min lænd var den mest smertefulde ... den nev godt... Man kan ikke rigtig forklare den smerte det er - det er mere sådan en irriterende "gå nu væk smerte" - selvfølgelig gør det ondt - det siger næsten sig selv ... men jeg vil meget hellere tusses end jeg vil føde børn... og smerten ved at føde børn er 100 gange være hvis du spørg mig...

Knus Pia.

Anmeld

4. maj 2011

Jakob'sMor

Jennifer skriver:

Ned af rygsøjlen.. av av av.. men folt er den i hvert fald
Jeg skal have denne. og den skal sidde på min læg fryger den virkelig. men det skal nok bare overståes..

Tak tak, min veninde har en på skulderen, håndleddet, anklen, armen og læggen og har faktisk sagt at den på læggen var mindst smertefuld.

Jeg tror du bliver overrasket over måden det måske gør ond på Hvornår skal du have den lavet? og hvor?

Anmeld

4. maj 2011

Dinna88

Jennifer skriver:

ja nu har jeg fået bestilt en tid til min tatovering. men er sk*de bange for at få den lavet, er sikker på at det er meget værre end en fødsel. jep dumt jeg ved det
så sidder lige og tænker hvilken en af jeres tatoveringer gjorde mest ondt, altså hvor sidder den og evt. et billede.
og hvad er grunden til at den skulle sidde lige netop der ?

Ro på. Ingen grund til at tage sorgerne på forskud Og vi herinde kan desværre ikke hjælpe dig med smerten, da det er så forskelligt.

Jeg har en på overarmen, og det var det meste af tiden som at blive tegnet på, men en kuglepen. Men ude i kanterne der nev det ad SØRENS til, men det var ikek værre, end at jeg sagtens kunne sidde stille. Det handler om, at kontrollere sin krop.

Der er billeder af min tatovering. Den sidder der fordi jeg skal have sleeves, skal i hvert fald have hele venstre arm dækket, og har jo så klaret 1/4 af den. Jeg er stolt af min tatovering/bliver stolt af mine kommende tatoveringer, og der er mange tanker bag dem, så derfor vil jeg vise dem frem så meget som muligt, til trods for alt det l*rt jeg har fået smidt i hovdet om at jeg ikke får arbejde, og at jeg fortryder den.

Om en måned skal jeg have skrevet "La familia es una de las obras maestras de la naturaleza" på højre håndled med min nieces håndaftryk. Jeg tænker at den arm skal være til personer, kærlighed m.m. til mine egne børn og sådan, når de kommer jeg har ingen idé om, om det kommer til at gøre ondt - men hvis det gør? Så overlever jeg nok

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2011

TineA

Dinna88 skriver:

Ro på. Ingen grund til at tage sorgerne på forskud Og vi herinde kan desværre ikke hjælpe dig med smerten, da det er så forskelligt.

Jeg har en på overarmen, og det var det meste af tiden som at blive tegnet på, men en kuglepen. Men ude i kanterne der nev det ad SØRENS til, men det var ikek værre, end at jeg sagtens kunne sidde stille. Det handler om, at kontrollere sin krop.

Der er billeder af min tatovering. Den sidder der fordi jeg skal have sleeves, skal i hvert fald have hele venstre arm dækket, og har jo så klaret 1/4 af den. Jeg er stolt af min tatovering/bliver stolt af mine kommende tatoveringer, og der er mange tanker bag dem, så derfor vil jeg vise dem frem så meget som muligt, til trods for alt det l*rt jeg har fået smidt i hovdet om at jeg ikke får arbejde, og at jeg fortryder den.

Om en måned skal jeg have skrevet "La familia es una de las obras maestras de la naturaleza" på højre håndled med min nieces håndaftryk. Jeg tænker at den arm skal være til personer, kærlighed m.m. til mine egne børn og sådan, når de kommer jeg har ingen idé om, om det kommer til at gøre ondt - men hvis det gør? Så overlever jeg nok

Jesus, den er flot!! og stor! Jeg ville gerne dekorere min arm med noget tusch også, det er bare så flot!

Anmeld

4. maj 2011

Zilke's Mor <3

Dinna88 skriver:

den er godt nok flot

jeg vil gerne have et helt æme i sådan en stil, dog ikke med teksten jo

Anmeld

4. maj 2011

Mikkel's mor <3

Jakob'sMor skriver:

Tak tak, min veninde har en på skulderen, håndleddet, anklen, armen og læggen og har faktisk sagt at den på læggen var mindst smertefuld.

Jeg tror du bliver overrasket over måden det måske gør ond på Hvornår skal du have den lavet? og hvor?

årh puha dit svar lettede lige en del
hellere forvente at det gør mega nullernaller og så at det ikke er så slemt end omvendt
jemen om 14 dages tid, skrev bare lige kort med ham på fb.
skal have den lavet ved en der hedder jacob, han kan findes under lynges blæk inde på fb.

Anmeld

4. maj 2011

Dinna88

W.. skriver:

Jesus, den er flot!! og stor! Jeg ville gerne dekorere min arm med noget tusch også, det er bare så flot!

Åh, tusinde tak  Jamen, du må da igang! Jeg er så glad for min, og er du vimmer jeg elsker sommeren, hvor jeg kan vide den frem hele tiden!

Anmeld

4. maj 2011

Mikkel's mor <3

W.. skriver:

virkelig flot..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.