Jennifer skriver:
ja nu har jeg fået bestilt en tid til min tatovering. men er sk*de bange for at få den lavet, er sikker på at det er meget værre end en fødsel. jep dumt jeg ved det 
så sidder lige og tænker hvilken en af jeres tatoveringer gjorde mest ondt, altså hvor sidder den og evt. et billede.
og hvad er grunden til at den skulle sidde lige netop der ?

Ro på. Ingen grund til at tage sorgerne på forskud
Og vi herinde kan desværre ikke hjælpe dig med smerten, da det er så forskelligt.
Jeg har en på overarmen, og det var det meste af tiden som at blive tegnet på, men en kuglepen. Men ude i kanterne der nev det ad SØRENS til, men det var ikek værre, end at jeg sagtens kunne sidde stille. Det handler om, at kontrollere sin krop.
Der er billeder af min tatovering. Den sidder der fordi jeg skal have sleeves, skal i hvert fald have hele venstre arm dækket, og har jo så klaret 1/4 af den. Jeg er stolt af min tatovering/bliver stolt af mine kommende tatoveringer, og der er mange tanker bag dem, så derfor vil jeg vise dem frem så meget som muligt, til trods for alt det l*rt jeg har fået smidt i hovdet om at jeg ikke får arbejde, og at jeg fortryder den.
Om en måned skal jeg have skrevet "La familia es una de las obras maestras de la naturaleza" på højre håndled med min nieces håndaftryk. Jeg tænker at den arm skal være til personer, kærlighed m.m. til mine egne børn og sådan, når de kommer
jeg har ingen idé om, om det kommer til at gøre ondt - men hvis det gør? Så overlever jeg nok 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld