Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tænkte jeg også lige ville vise mine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jennifer skriver: hold da op de er flotte er helt vild med den første
hold da op de er flotte er helt vild med den første
Mange tak =)
Jennifer skriver: wow det var da alligevel en del.. hah det tør jeg slet ikke skal have lavet min på min lægmuskel..
wow det var da alligevel en del.. hah det tør jeg slet ikke skal have lavet min på min lægmuskel..
hmm har lige lagt billeder ind af mine, og den på benet gjorde kun ondt da han nåede ned på foden
Jakob'sMor skriver: Jeg har to, en i højre side af lysken som er et kinesisk tegn for kærlighed, valgt stedet der fordi jeg ville have den et sted hvor jeg kunne gemme den væk.Har en ned at rygsøjlen, kinesisk tegn for skytsengel. Det var den som gjorde mest ondt for min mormor og på ryggen fordi en engel har jo sine vinger på ryggen Jeg fik først lavet den i lysken og var overrasket over at det ikke gjorde mere ondt - synes det bliver fremstillet som om det er en smerte man ikke kan holde ud, det kunne jeg godt Hvad skal du have og hvor?
Jeg har to, en i højre side af lysken som er et kinesisk tegn for kærlighed, valgt stedet der fordi jeg ville have den et sted hvor jeg kunne gemme den væk.Har en ned at rygsøjlen, kinesisk tegn for skytsengel. Det var den som gjorde mest ondt for min mormor og på ryggen fordi en engel har jo sine vinger på ryggen Jeg fik først lavet den i lysken og var overrasket over at det ikke gjorde mere ondt - synes det bliver fremstillet som om det er en smerte man ikke kan holde ud, det kunne jeg godt Hvad skal du have og hvor?
Ned af rygsøjlen.. av av av.. men folt er den i hvert fald Jeg skal have denne. og den skal sidde på min læg fryger den virkelig. men det skal nok bare overståes..
Nalle skriver: Jeg har en bag øret, den gjorder sleeet ikke ondt. Så har jeg en på håndledet, kan faktisk ikk huske om det gjorder ondt Så har jeg en op af armen, jo længere han kom op af armen, jo mere begyndte det at gøre ondt
Jeg har en bag øret, den gjorder sleeet ikke ondt.
Så har jeg en på håndledet, kan faktisk ikk huske om det gjorder ondt
Så har jeg en op af armen, jo længere han kom op af armen, jo mere begyndte det at gøre ondt
Vild nok troede ellers at bag øret var en af de meget følsomme steder..
Jennifer skriver: ja nu har jeg fået bestilt en tid til min tatovering. men er sk*de bange for at få den lavet, er sikker på at det er meget værre end en fødsel. jep dumt jeg ved det så sidder lige og tænker hvilken en af jeres tatoveringer gjorde mest ondt, altså hvor sidder den og evt. et billede. og hvad er grunden til at den skulle sidde lige netop der ?
ja nu har jeg fået bestilt en tid til min tatovering. men er sk*de bange for at få den lavet, er sikker på at det er meget værre end en fødsel. jep dumt jeg ved det så sidder lige og tænker hvilken en af jeres tatoveringer gjorde mest ondt, altså hvor sidder den og evt. et billede. og hvad er grunden til at den skulle sidde lige netop der ?
Rikke Meng skriver: tænkte jeg også lige ville vise mine
Nøj de er flotte.. den på benet er ca. der jeg skal have min..
Jennifer skriver: Nøj de er flotte.. den på benet er ca. der jeg skal have min..
jeg syntes ikke det gjorde ondt og det var den første ammen med sommerfuglen i lysken
Rikke Meng skriver: hmm har lige lagt billeder ind af mine, og den på benet gjorde kun ondt da han nåede ned på foden
den er super flot, og et rigtig godt sted faktisk for at min heller ikke kommer til at gøre alt for ondt..
Lukasmor skriver: En tattoo kan IKKE sammenlignes med en fødsel.. En tattoo er INGENTING overhovedet (siger en der er nåleskræk)!
En tattoo kan IKKE sammenlignes med en fødsel.. En tattoo er INGENTING overhovedet (siger en der er nåleskræk)!
håber du har ret, er nemlig også selv virkelig bange for nåle.. tak for dit svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128