arghhh den lyst!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

muzen

den hedder grøn karmel te men den jeg kender bliver købt i odense. men den her ligner den helt vildt meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Kay

muzen skriver:

den hedder grøn karmel te men den jeg kender bliver købt i odense. men den her ligner den helt vildt meget

mange tak

Anmeld

4. maj 2011

norenberg

Kay skriver:

jamen det smager jo ikke engang godt???

hmmm det syntes jeg nu...kan ikke fordrage smagen af alm cola syntes det smager af jord....

Anmeld

4. maj 2011

Kay

Misselbek skriver:

You can do it!! gå ud og børst tænder - så forsvinder lysten

der virkede

Anmeld

4. maj 2011

Kay

Baby-støv skriver:

heheh.... jeg vil hellere undvære end jeg vil drikke det tis...

i did it!!!!

Anmeld

4. maj 2011

Kay

norenberg skriver:

hmmm det syntes jeg nu...kan ikke fordrage smagen af alm cola syntes det smager af jord....

oki... hmm så er det jo godt de laver begge dele

Anmeld

4. maj 2011

camilla28

sødeste piger

jo mere i siger nej jo mere skriger kroppen 

et glas cola sammen med kærsten er ikke det væreste han kan jo bare nappe en lille flaske med hjem   så er der ikkemere når  den er tom

og slik chokolade osv

et lille styk eller 2  det må man gerne

det skal være en dejlig oplevelse at tabe jer ellers kan i komme ud for at når nålen står hvor i ønsker det  .. at i sååå lige napper lidt mere og liiidt mere af det  slemme mad for nu er kuren slut

mvh

Anmeld

4. maj 2011

Kay

camilla28 skriver:

sødeste piger

jo mere i siger nej jo mere skriger kroppen 

et glas cola sammen med kærsten er ikke det væreste han kan jo bare nappe en lille flaske med hjem   så er der ikkemere når  den er tom

og slik chokolade osv

et lille styk eller 2  det må man gerne

det skal være en dejlig oplevelse at tabe jer ellers kan i komme ud for at når nålen står hvor i ønsker det  .. at i sååå lige napper lidt mere og liiidt mere af det  slemme mad for nu er kuren slut

mvh

jamen søde... jer er ikke på kur...

jeg rør bare ikke søde sager i hverdagen.... og spiser sundt... har levet sådan i et par år... og det går fint... bortset fra fåååå dage hvor jeg bare får en lyst til cola... og der forsøger jeg at lade være fordi det her hjemme høre weekenden til...

som jeg også skrev har vi både vingummier og altmuligt liggende... men det er cola jeg har lyst til og det havde vi ik... så heldigvis fik jeg den støtte jeg havde brug for... for at holde min numse i sofaen

kan godt se at hvis man er på kur kan det være farligt... og at nogle så spiser en masse af det man ikke må, når man så er færdig...  

Anmeld

4. maj 2011

camilla28

har lyst til cola nu hehe

Anmeld

4. maj 2011

Kay

camilla28 skriver:

har lyst til cola nu hehe

hihi... min lyst er væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.