arghhh den lyst!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Kay

Secrets skriver:

nej nej, i er jo helt galt afsporet allesammen! Hehe Jamen hvad så med cola light eller pepsi max?

puuuuhhhh det er jo endnu værre... der findes kun en cola... og det er ganske almindelig coca cola... ellres vil jeg hellere undvære og det bliver det til i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

muzen

Kay skriver:

ja... flere veninder har sagt det.. men virker ik... måske også fordi det ik er søde sager jeg har lyst til... men cola...

ja du har nok ret. hvad med at tage en kop te med honning? så får du da også det søde. man kan faktisk købe noget te der har nogle bittesmå karmel stykker i. ved at flere i min familie har brugt det te når de har været på kur, for det tager til toppen af den søde tand :-)

Anmeld

3. maj 2011

twinny

Kay skriver:

puuuuhhhh det er jo endnu værre... der findes kun en cola... og det er ganske almindelig coca cola... ellres vil jeg hellere undvære og det bliver det til i dag

enig...

Anmeld

3. maj 2011

Kay

Baby-støv skriver:

hehe.. sådan, tøsen...  kør stilen...

i can do it!!!

Anmeld

3. maj 2011

Kay

muzen skriver:

ja du har nok ret. hvad med at tage en kop te med honning? så får du da også det søde. man kan faktisk købe noget te der har nogle bittesmå karmel stykker i. ved at flere i min familie har brugt det te når de har været på kur, for det tager til toppen af den søde tand :-)

lydder spændene... hvad hedder den???

Anmeld

3. maj 2011

Ann.

MELON! MASSER MELON!

Det oplever jeg er med til at tage trængen fra det søde 

Men selvfølgelig kan du klarer det! 

Anmeld

3. maj 2011

Lou87

Kay skriver:

nej holder ik hvis man ik må... derfor må jeg i weekenden... og derfor er tirsdag dum... kan ikke holde til det der zero... det er bare få forkert cola

Hehe okay
Og nej man finder jo hurtig sin måde og gøre det på..
Jeg synes dog zero smager meget som den normale, hvorimod light, ja så vil jeg hellere være fri

Anmeld

3. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har været total cola narkoman, men idag kan jeg ganske enkelt ikke lide smagen, men tilgengæld drikker jeg pepsi max.... den er sød, men det gør det for mig... og jeg har samtidig tabt mig 27 kilo pt og er stadig igang.....

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Kay skriver:

Ej! Hvor er det skægt, jeg kan slet ikke smage forskel

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

altså kvinde menneske.... coca cola er det eneste rigtige...

NO! Jeg nægter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.